(Ekstra 2) Büyüleyici Çiy ve Güzel Kokulu Lotus
.....
Xiahou Lian hastalığından tam beş gün boyunca iyileşti. Sekiz yüz yıldır nezle olmamış ama beklenmedik bir şekilde hastalanmış biri olarak, Xiahou Lian'ın bu gerçeği anlaması birkaç gününü aldı. Nihayet dışarı çıkabildiğinde, Lian Xiang Xie Jinglan'ın kendisini çağırdığını söyledi. Komşu avluya gitti. Ahşap kapının üzerinde yeni bir kırmızı boya tabakası vardı ve sütunlar o kadar parlaktı ki yansımaları görülebiliyordu; yeni onarıldığını anlayabiliyordu.
Kapıyı iterek açtığında içeride sıcak bir hava tütüyordu. Ortada büyük bir havuz, mermerden örülmüş duvarlar ve iki yanında birer mumluk vardı. Loş mum ışığı puslu su buharı üzerinde parlıyor, burayı yeryüzündeki cennet gibi gösteriyordu.
"Nasıl, beğendin mi?" Xie Jinglan içeri girdi ve sordu.
"Bir hamam mı inşa ettin?" Xiahou Lian şaşkınlıkla sordu.
"İleride yıkanmak için buraya gel, senin soğuk suyundan daha rahat."
Xie Jinglan kapıyı kapattı ve soyunmaya başladı. Xiahou Lian, bulut desenli sade tül cübbesinin omuzlarından aşağı kayarak omuzlarını ve ışıltılı kollarını ortaya çıkarmasını iri gözlerle izledi.
"Genç Efendi, banyo mu yapacaksın?" Xiahou Lian ona sordu.
"Başka ne olabilir ki? Soyunmak için mi?"
Xiahou Lian: "..."
Xie Jinglan havuzun kenarına doğru yürüdü ve pantolonunu çıkararak çıplak bacaklarıyla buharlı sisin içine daldı. Xie Jinglan duvara yaslandı ve vücuduna, pürüzsüz ve açık tenine su döktü. Siyah ve parlak saçları yüzüne yapışmış, sisle örtülü yüz hatlarını daha da muhteşem hale getirmişti.
Mum ışığında Xie Jinglan gözlerini kaldırıp ona baktı, gözlerinin hafifçe yukarı kalkmış köşeleri puslu ışıklar ve sis arasında karanlık ve derin görünüyordu. Havuzun duvarına yaslandı, gözlerindeki ışık dalgalar gibi parlıyordu.
"Neden orada dikiliyorsun? İçeri gel."
Ömrünün yarısı boyunca yaşamıştı ama sevgilisiyle hiç yıkanmamıştı ve Xie Jinglan o kadar güzeldi ki Xiahou Lian kuzeyi bile bulamamıştı. Xiahou Lian sıcaktan mı, sabırsızlıktan mı, yoksa sinirden mi bilmiyordu ama burnunun ucunda ter lekeleri vardı. Kalbindeki kabaran dalgayı bir süre sakinleştirmek için duvara tutundu, ardından düğmelerini çözdü ve kemerini çıkararak suya girdi ve Xie Jinglan'ın yanına gitti.
Şimdi ne yapacaklardı, muhtemelen öpüşecekler ve dillerini birbirine dolayacaklardı. Xiahou Lian'ın sıcak kanı kabardı ve ona saldırmak istedi ama aynı zamanda sabırsız olamayacağını da hissetti.
"Arkanı dön," dedi Xie Jinglan.
Arkasını dönerse nasıl öpüşebilirlerdi ki? Xiahou Lian, "Neden?" diye sordu.
Xie Jinglan kayıtsızca bir mendil kaldırdı. "Sana masaj yapıyorum."
Xiahou Lian: "..."
Masaj derken gerçekten masajı kastediyordu. İlk kez böyle bir şeyle karşılaşıyordu, bu yüzden Xiahou Lian acıdan yüzünü buruşturdu. Aslında Xie Jinglan da Xiahou Lian bayıldığında ona masaj yapmıştı ama o sırada bilinci kapalı olduğu için Xiahou Lian bunu hissedememişti. Bir süre masaj yaptıktan sonra sırtında kırmızı lekeler belirdi, buğday teninde şeftali çiçekleri gibi parlak kırmızı. Xiahou Lian havuzun kenarındaki kısa masaya yaslandı, başını kollarına dayadı ve yavaş yavaş rahatladığını hissetti. Uyku sersemliği üzerine çökmüştü ve gözlerini zar zor açık tutabiliyordu. Xie Jinglan'ın giderek daha fazla aşağıya doğru sürtündüğünü fark etmedi. Sonunda mendili attı ve parmak uçları belinde oyalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...