Yenilmez Süpürme
......
Savaşın eşiğine gelmişlerdi. Askerler hücuma geçerek dört astın cesetlerinin bulunduğu alanı geçip uçuruma doğru koşmaya başladılar.
Xiahou Lian bağırdı, "Jingtie'yi bana ver! Arkamdan gel!"
Shen Jue ve Xiahou Lian birbirlerinin yanından geçerken tereddüt edecek zaman bulamadı. Jingtie ve Xiahou Lian'ın kaz tüyü kılıcı aynı anda havaya yükseldi ve ters döndükleri anda silahlarının değişimini tamamladılar.
Jingtie, Xiahou Lian'ın avucuna düştü ve buz gibi kabzası ve el koruması sinirlerini harekete geçirdi. O ve bu kılıç birbirlerini uzun zamandır görmemişlerdi ve şu anda eski dostların yeniden bir araya gelmesi gibiydiler. Avucunu yavaşça sıktığı anda, kılıcın derin ve görkemli kalp atışlarını hissedebiliyor gibiydi.
Düşmanların kükremeleri kulaklarındaydı ve insan seli onlara doğru akıyordu. Xiahou Lian sağ elinde Jingtie'yi ve sol elinde kısa kılıcını tutarak hafifçe çömeldi ve ardından vahşi bir kaplan gibi sıçrayarak doğrudan savaş alanını kesti. Kan ve et yırtılma sesleri aralıksız duyuldu ve kemikler Jingtie'nin kılıcının altında sazlık gibi keskin bir şekilde kırıldı. Jingtie ve sıradan kılıçlar çok farklıydı. Batı Bölgelerinden gelen dövme demir kullanılarak defalarca dövülmüştü, bu yüzden normal ham demir onun önünde kırılgan bambu şeritleri gibiydi. Jingtie'nin rakibinin silahını kesmesi için hızlı bir hamle yapmasına ya da aşırı güç kullanmasına gerek yoktu. Xiahou Lian, Shi Xin'in Jingtie'yi eline verdiğinde, "Bu kılıç son derece acımasız, binlerce tekniği yok edebilir" dediğini hâlâ hatırlıyordu.
Jingtie kullanan Xiahou Lian durdurulamazdı ve düşmanların uçsuz bucaksız karanlığında hızla bir delik açıldı. Kan ve et sıçradı ve Xiahou Lian kılıcını savurarak ilerledi, iki kişinin kaz tüyü kılıçlarını aynı anda kesti ve ardından boyunlarını kırmak için çift kılıçlı kılıçlarını kullandı. Yanında gökyüzünü dolduran kılıç ışığını dokuyarak dönmeye başladı. Aslında Shen Jue'nun kılıcını fazla sallamasına gerek yoktu çünkü tüm düşmanlar Xiahou Lian'la karşılaştıkları anda ezilmişti. Sadece Xiahou Lian'ın arkasından yakından takip etmesi ve kılıcının ağından kaçan balıkları öldürmesi gerekiyordu.
Xu Ruoyu kaşlarını sıkıca çattı. Shen Jue ve Xiahou Lian gittikçe daha fazla insan öldürüyordu ve ellerinde gittikçe daha az insan vardı. Xu Ruoyu daha fazla tereddüt etmedi ve kılıcını sallayarak savaşa daldı, kalabalığı hızla geçti ve doğrudan Shen Jue ile yüzleşti. Shen Jue'nun gözlerindeki ışık soğudu ve elindeki kaz tüyü kılıç ıssız ve soğuk bir yay çizerek aşağıdan yukarıya doğru yükseldi.
Garan Kılıcı - Kırlangıç Eğimi.
Bu, Xiahou Lian'ın yıllar önce ona öğrettiği kılıç tekniğiydi.
Bu vuruş Xu Ruoyu'nun karnını yaracaktı ama o kaçmak yerine ona doğru hamle yaptı. Shen Jue nedenini çok geçmeden anladı; kaz tüyünden kılıcı karnına çarptığında şiddetli bir şekilde titreşti ve geri püskürtüldü. Kıyafetlerinin altında bir zincir zırh tabakası vardı ve kaz tüyü kılıçlar zırhı kıramazdı! Shen Jue paniğe kapılmadı ve Xu Ruoyu'nun kafasına indirdiği kılıç darbesinden kaçınmak için hızla yana doğru eğildi.
Ancak, Xu Ruoyu'nun dizlerinin yanından simsiyah bir ışık akımı geçti ve havaya fırlayan figürü durgunlaşarak ağır bir şekilde yere düştü. Yere düştüğü anda dizlerindeki bembeyaz kemik ortaya çıktı, çünkü havada olduğu anda Jingtie tarafından bacakları kesilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...