Bir Arkadaş İçin Ölmek
......
Yas salonunun önünde bez bir çadır kurulmuştu ve birkaç keşiş çadırın altında kutsal metinleri okuyordu. Kapı kapalı değildi, bu yüzden dışarıdaki kar taneleri içeri sürüklendi. Mingyue'nin başına düşerek saçlarının bir anda beyazlamış gibi görünmesine neden oldular.
Xiahou Lian tütsü yaktı ve kenara çekildi. Derin bir keder duydu ve aynı zamanda transa geçmiş gibi hissetti. Dün gece konuştuğu biri nasıl olur da bugün gitmiş olabilirdi? Tütsü yakmaya gelenlerin çoğu iş arkadaşlarıydı. Situ Jin iyi bir insandı ve daha önce pek çok kişi onun iyiliğini görmüştü. Astlar tütsü sunmak ve ibadet etmek için teker teker öne çıktılar ve sonra sessizce kenara çekildiler.
Kutsal yazıların ilahileri yavaşça söyleniyor, yas salonunu saran bulutlar ve sisler geniş bir alan oluşturuyordu. Xiahou Lian kalbinin bastırıldığını hissetti ve temiz hava almak için dışarı çıktı. Paravan duvarın arkasından birkaç kişi çıktı; bunlar Shen Jue, Shen Wenxing ve diğerleriydi. Shen Jue saraydan yeni çıkmıştı ve atının üzerinde koşarak gelmişti, bu yüzden siyah tül şapkası ve pelerini kar taneleriyle kaplıydı. Xiahou Lian'a baktı ve ibadet etmek için içeri girmek isteyerek ayağını kaldırdı. Ancak, kolunu beyaz ve küçük bir el yakaladı. Arkasına dönüp baktığında, yas kıyafetleri giymiş ve ona kocaman gözlerle bakan küçük bir insandı.
Shen Jue onu tanıdı; Situ Jin'in kızı Situ Nongyu'ydu.
"Vali Amca, babam ne zaman uyanacak? Çok uzun zamandır uyuyor. Daha önce benimle at oynayacağına söz vermişti," diye sorarken Yu-jie'er parmağını ısırdı. Henüz dört yaşındaydı, bu yüzden babasının asla uyanamayacağını ve bir daha asla birlikte oynayabileceği bir at olamayacağını henüz anlamamıştı.
Shen Jue ilk kez bununla nasıl başa çıkacağını bilmiyordu. İkisi de birbirlerine baktı ama uzun süre birbirlerine baktıktan sonra hâlâ bir cevap bulamadı.
Yanlarında, Xiahou Lian çömeldi ve kızın başının tepesine dokunarak, "Sen büyüdüğünde baban uyanacak. Bu yüzden Yu-jie'er, annenin sözünü dinlemeli ve itaatkâr bir şekilde büyümelisin."
Yu-jie'er şaşkınlıkla sordu, "Ama o kadar uzun süre uyursa, babamın yemek yemesi gerekmeyecek mi?"
"Baban ölümsüz olmaya gitti, ölümsüzlerin yemek yemesi gerekmez."
"Peki ya ben babamla oynamak istersem?" Yu-jie'er ayak parmaklarına baktı ve boğuk bir sesle "Babam genellikle eve hiç gelmiyor, bu yüzden benimle hiç oynamıyor. Ya babamla konuşmak istersem?"
Xiahou Lian onun küçük elini tuttu "Yu-jie'er, eğer babanı özlüyorsan yıldızlarla konuşabilirsin. Baban duyacak ve sen uyurken seni bulmak için rüyalarına gidecektir."
"Gerçekten mi?"
"Elbette." Xiahou Lian göğsünü okşadı ve güvence verdi, "Benim annem de göklerdeki bir ölümsüzdür. Annemi her özlediğimde yıldızlarla konuşurum ve o da benimle içmek için rüyalarıma gelir. Ancak, bazen çalışıyor ve evde değil, bu yüzden duyamayabilir ve gelemeyebilir. Bu yüzden Yu-jie'er, sabırlı olmalı ve yavaşça beklemelisin."
Yu-jie'er bir süre tereddütle Xiahou Lian'a baktıktan sonra tekrar tekrar başını salladı ve mn işareti yaptı. Sonra başını çevirdi ve hizmetçilerle birlikte karda oynamaya gitti.
Shen Jue, "Er ya da geç öğrenecek," dedi.
"O zaman bir süreliğine ertelemek de bir süre. Daha çok genç, en azından bir süre daha mutlu olabilir," dedi Xiahou Lian.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...