(Ekstra 4) Rüyalar Dünyanın Üzerine İnsin
.......
Sabahın erken saatlerinde şiddetli bir yağmur yağmış, tüm dünya yağmur damlalarıyla dolmuş, yayaların birbirlerinden aceleyle kaçan kaotik ayak sesleri eşliğinde hareketli bir dünyaya karışmıştı. Xiahou Lian, şiddetli yağmur nedeniyle geri dönmek zorunda kaldığında atını sürmeyi yarılamıştı ve sokaktan gelişigüzel bir yağlı kağıt şemsiye satın alarak eve giderken onu tuttu. Dizginleri bir hizmetçiye verdi ve içeri girmeden önce kuru bir bezle cübbesinin önündeki yağmur suyunu sildi.
Yanlışlıkla kulağındaki yaraya su kaçmış ve hafifçe acımaya başlamıştı. Önceki gün Mingyue'dan kendisi için yapmasını istediği bir kulak delme işlemiydi ve odasına döndüğünde sırlı küpesini çıkarıp dikkatlice ilaç uyguladı. Izgara penceresinin dışından ayak sesleri duyuldu. "Üstat Lian, Efendi sizi ön odaya çağırıyor."
"Oh, geliyorum." Kıyafetlerini değiştirdi ve dönerek kapıdan çıktı.
Bir koridordan geçti, bir perdeyi kaldırdı ve ön odaya girdi. Xie Jinglan gül ağacından bir koltukta dik oturmuş çay içiyordu, dumanı tüten sıcak buhar yüzünü kaplamıştı, bu yüzden mutlu mu yoksa kızgın mı olduğunu anlayamadı. Aşağıda rengârenk giyimli ve tombul bir kadın oturuyordu, belinde bir yağ çemberi vardı ve kıvrılmış paltosundaki çiçek desenleri vücudunda iç içe geçmiş renkli bir yılan gibiydi.
Xiahou Lian içeri girer girmez kadın gözlerini ona dikti. Bakışları bacaklarını uzatmış, tüm vücudunu dolaşıyor gibiydi. Xiahou Lian oldukça huzursuzdu ve yuvarlak arkalıklı bir koltuğa oturmak için döndü. Bir hizmetçi onun için çay yaptı, çayı beyaz ve mavi porselen bir fincana döktü ve kıvrılmış çay yaprakları sıcak suyun içinde yuvarlandı.
"Lian-ge'er, beni tanıdın mı?" dedi kadın gülerek. Xiahou Lian'ın şaşkın ifadesini görünce tekrar gülümsedi. "Köydeki herkes bana Bayan Zhang der ve bugün ciddi davranıyorum ve size bir evlilik teklifinden bahsetmek istediğim için geldim. Eğer isterseniz ve Efendi Xie de onaylarsa, bunu mümkün olduğunca erken görüşelim."
Xiahou Lian bunu duyunca şaşkına döndü. "Evlilik mi?"
"Elbette!" Bayan Zhang mendilini sıktı ve dudaklarını büzerek gülümsedi. "Lian Usta, genç ve güçlüsün, ayrıca çok da cesursun. Her gün at binmeye gidiyorsun ve pek çok genç kadının kalbini fethettin. Son birkaç gündür kapımın eşiği üzerine basılmaktan kırıldı, hepsi de çöpçatanlık konusunda kendilerine gizlice yardım etmem için bana yalvarıyor. Senin için iyi birini seçtim, Shuiximen Caddesi'nde Yang soyadlı bir aile var, altın ve gümüş takılar satıyorlar ve seni damatları olarak istiyorlar. Onların yanına taşınmasan bile önemli değil, birikimlerinin bir kısmını sana bir dükkan almak için kullanabilirler ve bu ikinizin geçimini sağlamaya yeter."
Xiahou Lian bilinçsizce Xie Jinglan'a baktı. Gözleri kendi çay bardağına kaymış, yüzü donuklaşmıştı.
Onun kızgın olduğunu gören Xiahou Lian içten içe acı acı ağladı ve aceleyle bahaneler düşündü. Bayan Zhang da arkasını döndü ve Xie Jinglan'a "Elbette, Lian-ge'er ne de olsa Efendi Xie'nin hizmetkârı, dolayısıyla bu konunun yine de sizin tarafınızdan onaylanması gerekiyor. Yang ailesi, Lian-ge'er'in tapusunu satın almak için biraz para harcamalarının sorun olmayacağını söyledi, ancak sizin izin vereceğinizi umuyorlar."
Xie Jinglan fincanı yere bıraktı ve başını kaldırarak, "Nezaketiniz için çok teşekkürler," dedi, "ama onun evliliği doğal olarak benim tarafımdan halledilecek, yani sizin zahmet etmenize gerek yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...