Buda Olmanın Peşinde
.........
Ay, ağaç tepelerinin üzerinde asılı dururken parlıyordu, o kadar beyazdı ki, ters çevrilmiş bir porselen tabak gibi biraz mavimsi görünüyordu. Ara sıra, fırınlanmamış porselenin üzerindeki sırın soyulması gibi loş ve kasvetli bulutlar görülebiliyordu.
Liu Shao'er oyma çerçeveli bir yatakta tek başına yatıyordu. Cibinlikli yatak perdeleri asılıydı ve ay ışığı yarı açık ızgaralı pencereden girerek doğrudan vücuduna vuruyordu. Zaman zaman dairesel bir yelpazeyi yelpazeliyor ve gözleri yetenekli akademisyenlere ve kırmızı giysili, yeşil etekli güzel hanımlara takılıyordu. Birdenbire sebepsiz yere kafasının karıştığını ve üzüldüğünü hissetti. Yelpazeyi fırlattı ve yelpazenin ucu yere çarparak siyah göl tütsü standının altına yuvarlandı ve iz bırakmadan kayboldu.
İçinde son günlerde aldığı kıyafet ve eteklerin bulunduğu sandığı açtı. Parlak kırmızı ve altın rengi kolsuz bir ceket, altın ve ipekle dokunmuş bir önlük ve soluk gül rengiyle dokunmuş ve altınla işlenmiş bir palto; her biri bir öncekinden daha güzeldi. Her birini çıkarıp önünde tuttu ve aynanın önünde bir ileri bir geri yürüdü. Ancak kraliyet prenseslerinin bile kendi güzelliğiyle kıyaslanamayacağını düşündüğünde tatmin olmuş bir şekilde uykuya daldı.
Tam mışıl mışıl uyurken, bir çift buz gibi el yorganın içine uzandı. Liu Shao'er bir anda irkilerek sağa sola savruldu ve uyandı. Aceleyle üzerini battaniyeyle örttü ve yüksek sesle bağırarak ayağa kalktı, "Hırsız var! Bir tecavüzcü var!"
"Liu Shao'er, Liu Shao'er! Benim!" Gelen kişi ağzını kapatarak keskin sesini durdurdu. Liu Shao'er ancak daha yakından baktığında onun Shu Qing olduğunu fark etti.
Çok daha zayıflamıştı, çenesi tıraşsızdı ve yüzü yolculuk yorgunluğuyla kaplıydı. Liu Shao'er kalbini kapadı ve bir süre nefesini sakinleştirdikten sonra, "Ölmek mi istiyorsun?! Beni böyle korkutuyorsun!" Bunu söylerken gözleri kıpkırmızı olmuştu. "Seni şeytan, aylarca uzaklara gittin. Başlarda yine mektup gönderiyordun ama sonra hiç haber gelmedi. Hatta seni diğer erkeklerle aynı gördüm, beni terk ettin!"
Shu Qing yatıştırıcı bir şekilde gülümsedi ve "Ama her ay para gönderdim! Daha sonra çok meşgul olduğum için mektup yazmayı başaramadım."
Liu Shao'er başını kaldırarak porselen beyazı çenesini gösterdi ve nefretle, "Beni terk etsen de korkmam! Nasıl olsa hala sevimli bir yüzüm var, bu yüzden açlıktan ölmem."
"Ne söylüyorsun?" Shu Qing endişelendi ve sesini yükseltmekten kendini alamadı. Dikkati Liu Shao'er'in kırmızı çerçeveli gözlerine çekildi, sanki gözlerinin köşeleri ve kaşlarının uçları kırmızı makyajla lekelenmiş gibiydi. Kalbi tekrar yumuşadı ve küçük bir sesle "Liu Shao'er, güven bana, seni arkada bırakıp umursamazlık etmeyeceğim. Ölsem bile, hayatının geri kalanında yiyecek ya da giyecek konusunda endişe duymayacağın kadar para bırakacağım."
Ay biraz doğuya doğru kaydı ve pencere kafesleri ay ışığını ızgaralara ayırdı, tıpkı paramparça olmuş beyaz porselen parçaları gibi her yere yayıldı. Liu Shao'er, Shu Qing'in giysilerini çıkarmasına yardım etti, giysilerini ve şapkasını gül ağacından elbise askısına yerleştirdi. Ayakkabıları kirli olduğu için, yarın gelip yıkamaları için hizmetçilere vermek üzere kapının yanına koydu.
İkisi birlikte birbirlerine sarılarak yattılar. Liu Shao'er, Shu Qing'in kollarına sokuldu ve "Sevgilim, sonbahar imparatorluk sınavı çok yakın, bu yüzden bugünlerde Xiahou Lian ile oyalanma. Rahat bir şekilde çalışman daha uygun olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...