Kral Yama
.....
Uzun bir süre konuştuktan sonra, Xiahou Lian hâlâ kabul etmedi, bu yüzden Shen Jue onu ikna etmekten vazgeçti. İkisi tamamen farklı mizaçlara sahip olsalar da, aynı inatçılığa sahiplerdi. Xiahou Lian'ı yenemezdi, bu yüzden bu konuyu ancak daha sonra tekrar konuşabilirdi.
Tüy gibi kar her yere sürükleniyor, pencere saçaklarına düştüğünde hışırtılı sesler çıkarıyordu. Kış geceleri çok soğuktu, bu yüzden pazar yavaş yavaş dağılmış, geride sadece eşyalarını toplayan tek tük sokak satıcıları kalmıştı. Omuzlarında sırıklarla evlerine giden birkaç hamal da karda benek benek ayak izleri bırakıyordu. Üç şarap kavanozu boştu ve Shen Jue biraz sarhoştu. Sekiz kişilik masada başını ellerinin üzerine koyarak oturdu ve eve gitmeleri gerektiğini hatırlamadan önce bir süre boş boş baktı.
Xiahou Lian aniden, "Saat çok geç oldu, evime gel ve uyu," dedi.
Xiahou Lian'ın bu cümleyi sakince söylemek için ne kadar çaba sarf ettiğini Tanrı bilirdi. Yüzü ifadesizdi ama kalbi küt küt atıyordu. Uygunsuz düşüncelerini gizledi ve kalbinde günahkârlık hissetti, ama aynı zamanda bunun sadece bir gece birlikte uyumak olduğunu, tıpkı daha önce olduğu gibi, bu yüzden haddini aşmak sayılmayacağını hissetti.
Shen Jue tepki vermeden önce bir süre afalladı ve gülümsedi. "Tamam."
Loş mum ışığının altında, hafif sarhoş olan Shen Jue'nun yüzü ince bir kırmızı tabakayla kaplıydı. Açık ve berrak teniyle, allıkla boyanmış şeffaf bir yeşim taşı gibiydi, sebepsiz yere güzeldi. Xiahou Lian bakışlarını güçlükle başka yöne çevirdi ve birden kendini, evinde yatağını ısıtmak için saygın bir ailenin sarhoş oğlunu kaçıran bir canavar gibi hissetti.
Shen Jue zaten düzgün yürüyemiyordu, bu yüzden Xiahou Lian onun için pelerinini giydi ve onu sırtında eve taşıdı.
Xiahou Lian'ın evi bir ara sokaktaydı, bu yüzden oraya varmak için geniş caddeyi geçmeleri, sonra bir köşeyi dönmeleri ve Fuxiang Tapınağı'nın arkasından dolaşmaları gerekiyordu. Kar sessizce sürüklendi ve Fuxiang Tapınağı'nın saçaklarının köşelerindeki demir atlar uçtu, belirsiz bir çınlama, ıssız, uzun ve ince bir dizi oluşturdu. Depo muhafızları uzaktan onları takip ediyordu. Xiahou Lian, Shen Jue'yu sırtında taşıyor, karda ağır ve hafif adımlarla yürüyordu. Shen Jue'nun başı Xiahou Lian'ın omzundaydı ve dünya onun kulaklarında çok sessizdi, o kadar sessizdi ki biraz yalnızdı.
Shen Jue, "A-Lian, şu anda daha önceki Shen Malikânesi'ne çok benzediğini hissediyor musun?" diye mırıldandı.
Xiahou Lian başını kaldırdı ve kara baktı. "Çok benziyor. O zaman Bayan Su tarafından diz çöktürülerek cezalandırılmıştın ve ben de seni bu şekilde geri taşımıştım."
"O zamanlar çok acı çektiğimi hissediyordum ve kurtulmak için elimden geleni yaptım. Özenle çalıştım, kitaplarım olmadığında onları çaldım ve kitaplarım olduğunda bütün gece gözlerimi kapatmadım. Hepsini bir kerede yemek istedim." Shen Jue gülümsedi. "Bunu beklemiyordum, şimdi en çok özlediğim günler aslında Shen Malikanesi'nde olduğum zamanlar. Teyzem oradaydı, Lian Xiang oradaydı ve sen de oradaydın. Herkes oradaydı, ne güzeldi."
Xiahou Lian, Shen Malikânesi'ni hatırladı ve Shen Jue'nun avlusunu, bahçedeki solmuş nilüferlerden oluşan iki tankı, Qiuwu Avlusu'na son derece benzeyen boş ve küçük bir avluyu hatırladı. Bahçede bir de gölet vardı; kış mevsimiydi, bu yüzden buranın da Wangqing Köşkü'ne çok benzediğinden korkuyordu. Shen Jue nostaljikti ve aslında o da öyleydi. O da çok uzun zaman önce, kanın ve kılıcın olmadığı, Garan Dağı'nın her yerinde kuş yuvaları kazan bir baş belası olduğu günleri özlüyordu. Nostalji denilen şey, sonuçta, geçmişte asla geri gelmeyecek olan zamanı geri getirmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...