Bölüm 73

85 24 1
                                    


Bıçak Olarak Beden



......

Shen Jue ormanın içinde koşuyordu.

On üç astı etrafında nöbet tutuyordu. Aslında yanında yirmi kişi getirmişti ama daha önceki savaşlarda yedisi ölmüş, ikisi de yaralanmıştı. Etrafında çok az insan kalmıştı ve dağlık alanda peşinde en az beş yüz imparatorluk muhafızı vardı. Dağ yolunda imparatorluk muhafızlarıyla karşılaştıklarında yanlışlıkla sağ ön kolunu kestiği için o da yaralanmıştı. Kan tüm eline akmıştı ve sadece acıya dayanma konusundaki birinci sınıf yeteneği sayesinde Jingtie'yi bırakmamış ve kılıcı kaldırarak askerin neredeyse ölümcül olan bir sonraki darbesini durdurmuştu.

Binlerce hesaplama yapmasına rağmen hastalanacağını hesaplayamamıştı. Dağ rüzgârı çok kuvvetliydi ve başını şişirdi. Vücudunun içinde soğuk dalgalar dalga dalga yükseliyordu. Belli ki terliyordu ama elleri ve ayakları soğuk suya batmış gibi buz gibiydi. Başı dönüyordu ve soğuk tepki hızını düşürmüştü. Birkaç savaşta, gücünün hırslarıyla uyuşmadığını bile hissetmişti.

Biraz daha dayan, dedi kendi kendine. Sadece yarına kadar dayanması gerekiyordu, o zaman bu mesele çözülecek ve Doğu Bürosuna dönebilecekti. Xiahou Lian güneşin altında görev başında olacaktı, bu yüzden her zamanki gibi Xiahou Lian'a birkaç kelime söyleyerek rahatça yürüyebilirdi. Bir damla suyun bile sızmaması için her zaman bir şeyleri gizlemişti, bu yüzden Xiahou Lian ne bugünkü tehlikeden haberdar olacak ne de kolundaki yarayı keşfedecekti. Belki hasta olduğunu fark edebilirdi ama bu çok da önemli değildi. Hiçbir şey olmamış gibi onu malikanesine yemeğe davet edebilir ve bugün ne yaptığını sorabilirdi.

Xiahou Lian kesinlikle gülümseyerek cevap verecekti, güneş ışığı yüzüne vuruyordu ama gülümsemesi güneş ışığından bile daha parlaktı. Shen Jue onun yesa cübbe giydiği zamanki görüntüsünü hatırladı. Simsiyah rami kıyafetleri giydiği zamanki kadar çekingen değildi ve altın ipek ona biraz asil bir hava katıyordu. Rengârenk işlemeli qilin ona biraz sertlik katıyordu ve bu kadar uzun boylu ve bu kadar düzgün bir figürle birlikte, orada durduğunda her zaman gizlice onu aşağı yukarı süzen hizmetçiler olurdu.

Xiahou Lian. Xiahou Lian.

Shen Jue koşmaya devam ederken dişlerini sıktı. Rüzgâr ve dağı dolduran yapraklar yüzünde dalgalanıyordu ama o acıyı ve yorgunluğu unutmuştu.

Ancak, yavaş yavaş arkasından bir kez daha belli belirsiz bağırışlar duyuldu. İmparatorluk muhafızları onları yine fark etmiş, kuduz köpekler gibi peşlerine düşmüşlerdi. Ekipte bir casus olmalı, yoksa imparatorluk muhafızları onun yerini bu kadar çabuk bulamazdı. Ama ne düşünecek ne de onları ekarte edecek zamanı vardı. Tek yapabileceği mümkün olan en kısa sürede uçuruma ulaşmaktı.

"Vali Bey!" Xu Ruoyu bağırırken korkusunu bastırdı.

"Saçma sapan konuşma, koş!" dedi Shen Jue.

Hızlarını arttırarak ormanın içinde hızla koşmaya başladılar. Solmuş yapraklar ayaklarının altında çıtırdıyor ve gökyüzü rüzgârın kasvetli uğultusuyla doluyordu. Arkalarından gelen bağırışlar gittikçe yaklaştı ve başını çevirdiği anda, çevresel görüşünde düşmanlarının kaz tüyü kılıçlarının kanın kızıl rengini içeren delici soğuk parıltılarını gördü. Geride kalan iki astı imparatorluk muhafızları tarafından kesildi ve "Vali, acele et ve kaç" diye seslendiler. Düştükleri anda arkalarından her yere kan sıçradı.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin