Bölüm 89

82 25 6
                                    


Solmuş Avluyu Kaplayan Kar



.....

"Hayatımı kim satın aldı?" diye sordu Situ Jin.

"Hiç kimse, Garan senin ölmeni istiyor."

"Öyle mi? Görünüşe göre çok değerliymişim." Situ Jin'in sesi alçaktı. "Garan hayatımı istiyor, Doğu Bürosu'na açıkça karşı çıkmayı mı planlıyor?"

"Bilmiyorum. Soru sorma, çekinmeden öldür. Ben sadece bir kılıcım, sadece öldürmekten sorumluyum."

"Bir kılıç..." Situ Jin kısa ve zayıf bir kahkaha attı. "Sen de Xiahou Lian gibi Garuda pozisyonuna yükselmek için Lider Mekanizma İpek becerilerini mi kullandın?"

"Hayır, kılıç becerilerini kullandım." Garuda, "Kılıcımı çıkardığımda seni tek hamlede öldürebilirim," dedi.

"Öyle mi? Daha önce Xiahou Pei'ye karşı savaşmıştım, bunlar şimdiye kadar gördüğüm en şiddetli kılıç becerileriydi. Kim daha güçlü, sen mi o mu?"

Situ Jin nefes alış verişini düzeltti ve yavaşça uzakta duran suikastçıya yaklaştı. Suikastçı da adımlarını hızlandırdı. İkisi on adımlık mesafeyi koruyarak sokağın ortasında bir daire çizdiler.

Suikastçı sessizce başını salladı.

"Adın ne senin?"

"Garuda."

"Gerçek adını soruyorum!"

"Suikastçı, isim yok."

İkisi aynı anda kılıçlarını savurdu. Hava aniden durgunlaştı ve rüzgârın sesi bile yavaşlayarak kulaklarının dibinden geçen uzun ve keskin bir ıslık sesi çıkardı. Gökyüzünü dolduran rüzgâr ve kar havada çırpınıp dönüyordu. Situ Jin o suikastçının kendisine yaklaştığını açıkça gördü; maskenin siyah göz çukurlarındaki gözler sanki binlerce yıldır buz ve kar üzerinde yatıyormuş gibi boş ve acımasızdı.

Ne tür bir suikastçıydı bu? Kalpsiz çelik gibiydi; varlığı yalnızca öldürmek içinmiş gibi görünüyordu.

Situ Jin'in kılıcı dirseğinin arkasında gizliydi; bu onun her zamanki öldürme tekniğiydi. Bu şekilde, düşmanlar kılıcının açısını göremez ve ölümcül darbesinden kaçamazlardı. Kanatlarını açıp yükselen iki siyah baykuş gibiydiler, hızlı ve şiddetli bir şekilde güreşiyorlardı ve çırpınan siyah kolları siyah kanatlar gibiydi. Gürültülü bir çınlama duyuldu, bu kılıçlarının kınlarından kayışıydı. Kesiştikleri anda son derece ince, altın sarısı ve soğuk bir ışık parladı, tıpkı havada beliren kırıklar gibi. Bir an sonra birbirlerinden ayrıldılar ve rüzgâr ve karın içinde sırt sırta durdular.

Sessizlik.

Kan damlama sesi yavaşça duyuldu. Situ Jin yere baktı; karın üzerinde koyu kırmızı kan vardı. Geriye dönüp baktığında, belinde keskin bir acı hissetti ve sıcak kan yavaşça dışarı aktı. Yaradan dışarı aktı ve aynı anda dışarıdaki hava tarafından hızla soğutularak ince kan kırağıları oluşturdu.

Çok hızlıydı. Korktu; böylesine hızlı bir kılıçla Xiahou Pei bile yenilgiyi isteyerek kabul edebilirdi! Suikastçı haklıydı, onu tek hamlede öldürebilirdi çünkü kılıcını savurmak için hiç zamanı yoktu.

Şimdi ölecekti. Sağ belinde uzun bir yara açılmıştı, bu yüzden yakında aşırı kan kaybı nedeniyle ölecekti.

Suikastçı aniden, "Çabuk eve git," dedi.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin