Ejderha ve Yılanın Kılıcı
......
"Herkes yerinde mi?" Xiahou Lian alçak bir sesle sordu.
Karanlık sokakta çömelirken vücudunu eğdi. Siyah yesa cübbesi adeta geceyle bütünleşmişti ve yanlışlıkla hareket ettiğinde sadece belindeki kaz tüyü kılıcın ağzı parlıyordu. Arkasında, duvarın yanında iki sıra halinde çömelmiş yaklaşık elli kişi vardı. Kimse hareket etmiyordu ve siyah heykeller gibiydiler.
"Herkes yerini aldı. Toplamda üç yüz kişi hazır bekliyor," diye yanıtladı sorumlu hadım.
"Güzel," dedi Xiahou Lian.
Sesler gece rüzgârıyla birlikte geliyordu, yükselen ve alçalan çağrılar ve seyyar satıcılık sesleri birbirine karışıyordu. Burası Xishi Caddesi 'di; üç yüz adım kuzeyde İmparatorluk Şehri'nin surlara yakın bölgesi ve onun altında da başkentin en işlek at pazarı vardı. Xiahou Lian kaz tüyünden kılıcını çekti, kılıcın omurgası dirseğine değiyordu ve parlak bıçak Chu Binası'nın kemerini yansıtıyordu. Kemerin siyah kiremitleri, grimsi beyaz kapı direkleri ve iki yanında tuğladan oyulmuş bir paravan duvarı vardı. Kemerin altında bir garson durmuş, insanları karşılıyor ve uğurluyordu. Soğuk bir gündü ve üzerinde sadece kısa bir palto vardı, ancak yüzü durmadan koşmaktan sıcak ve kırmızıydı.
Xiahou Lian'ın emrindeki kaptandı ve kısa ceketinin altında kısa bir kılıç saklıyordu. Biriyle karşılaştığı ve uğurladığı anda Xiahou Lian'a doğru baktı ve belli belirsiz başını salladı.
Eğer biri dikkat ederse, Chu Binası'nın kapısının önünden geçenlerin birden fazla kez geçtiğini fark edebilirdi. Xishi Sokağı'nın sonuna kadar yürüdüler ve sonra geri dönerek geri yürüdüler. Çay tezgahlarındaki müşteriler, fırınlardaki zanaatkarlar, sokaktaki şarkıcılar ve hatta babalarının cenaze masraflarını karşılayabilmek için kendilerini satan insanların hepsi kılık değiştirmiş Doğu Bürosu astlarıydı. Herkes gergindi ve çevresel görüşlerini Chu Binası'nın kapısına yöneltmişlerdi.
Bu gece Shen Jue'nin Chu Binası'nda Büyük Sekreter Zhang Zhao ile yemek yemesi planlanmıştı ama önceki gün Xiahou Lian, Tang Shiqi'den Garan suikastçılarının bu gece Shen Jue'ye suikast düzenleyeceğine dair yeni bir ihbar almıştı. Şimdi, içeride oturan iki kişi yedekti. Saat yediyi çeyrek geçe dışarı çıkıp bir arabaya bineceklerdi ve suikastçılar gökyüzünden ineceklerdi.
Xiahou Lian kılıcının buz gibi kabzasını okşadı ve yavaşça nefes alış verişini ayarladı. Kalbinin göğsünde gittikçe hızlandığını ve damarlarındaki kanın yavaşça kaynadığını hissetti. Garuda'yla, halefiyle ve Garan'ın şu anki en güçlü suikastçısıyla karşılaşabileceğini biliyordu.
"Efendim, vali şahsen savaşamayacağınız talimatını verdi." Görevli hadım alçak sesle, "Garan suikastçıları kaplanlar ve kurtlar gibidir ve eğer size bir şey olursa, benim ve diğerlerinin bunu açıklaması zor olur," diye hatırlattı.
Xiahou Lian, "Önemli değil, çok sayıda adamımız var, korkmayın," dedi.
"Ama..." Sorumlu hadım hâlâ onu ikna etmek istiyordu.
Birden Chu Binası'ndan sesler yükseldi; Shen Jue ve Zhang Zhao dışarı çıkmıştı. Sorumlu hadım konuşmayı kesti ve herkes konsantrasyon içinde nefeslerini tutarak sabit bir şekilde Chu Binası'nın kapısına baktı.
"Shen Jue" ve "Zhang Zhao" rutin olarak mütevazı davranıyor, arabaya ilk kimin binmesi gerektiğini tartışıyorlardı. Büro muhafızları etraflarını sarmış, kılıç kabzalarını sıkıca kavrayan sağ elleri tetikte olduklarını gösteriyordu. Xiahou Lian hafifçe kaşlarını çattı. Bu kadar gergin olmamalıydılar ve suikastçılar hassas oldukları için bu şekilde kolayca ortaya çıkarılabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...