Saklı Dağ Hayaletleri
..........
Üçüncü ayın başında ağaç dalları yeni tomurcuklar verdi ve hava yavaş yavaş o kadar da soğuk olmamaya başladı. Yağmur giderek arttı, gün boyu durmadan yağdı. Gökyüzüne bakıldığında, her zaman kapalı ve alçaktı, sanki insanların kafasına bastıracakmış gibi.
Xiahou Lian'ın omzundaki iplik çoktan çıkarılmış, geride eğri büğrü ve son derece çirkin bir yara izi bırakmıştı. Omuzundan kürek kemiğine kadar uzanıyordu ve şok edici görünüyordu. Shen Jue gidip yara izi giderici bir merhem bulacağını söylemişti ama Xiahou Lian bunu reddetmişti. Erkekler için yara izleri madalyaydı ve tamamen pürüzsüz vücutlar hanım evlatları içindi.
Yarası iyileşmişti, bu yüzden Shen Jue ara sıra yürüyüşe çıkmasına izin verdi ve diğerlerine çiçek hastalığının çoktan iyileştiğini söyledi. Yaşlı hadımlar oybirliğiyle Shen Jue'yu övüyor, onun arkadaşlarına sadık ve iyi kalpli olduğunu söylüyorlardı. Başka biri olsaydı ve birlikte iş yaptıkları hadım çiçek hastalığı gibi bir hastalığa yakalansaydı, burunlarını kapatmamaları ve onlardan uzak durmaları iyi bir şey olarak kabul edilirdi. Dinlenmeden ona yakından hizmet etmek neredeyse bir hayaldi.
Xiahou Lian iyileşme sürecindeyken, Shen Jue sık sık imparatorluk mutfağına gider ve vücudunu yenilemek için ustaların artık yenilebilir kuş yuvalarından ve erişte çorbasından alırdı. Saray savurganlığa ve israfa alışkındı ve cariyelerin iştahları az olmasına rağmen, yine de her gün lezzetlerle dolu bir sofra onlara sunuluyor, ancak her yemek için sadece birkaç ısırık kullanıyorlardı. İmparatorluk mutfağındaki hadımlar çok zekiydi, bu yüzden bu artıkları açgözlü hadımlara ve saray hizmetçilerine satarlardı ve bu da para kazanmanın iyi bir yoluydu.
Birkaç gün önce, imparatorluk mutfağı gözetmen hadımını değiştirmişti. Shen Jue'nun yemek kutusundaki yemek aniden iki katına çıkmıştı ve zaman zaman köpekbalığı yüzgeci gibi şeyler de çıkıyordu. Shen Jue sessizliğini korumuş ve bunu saklamakta tereddüt etmemişti.
Her zamanki gibi imparatorluk mutfağından bir yemek kutusu aldı ve aceleyle geri dönerken elinde taşıdı. Hadımlar hizmetkârdı, efendileri tarafından yetiştirilen köpeklerdi. Yürürken başlarını dik tutamaz ve göğüslerini dışarı çıkaramazlardı; başlarını aşağıda tutmak zorundaydılar ve yolda soylularla karşılaşırlarsa eğilmek ve diz çökmek zorundaydılar. Bu duruşlara yavaş yavaş alışmıştı ve bunları zahmetsizce yapıyordu.
Her konuda endişeli olamayacağını biliyordu. Bir gün on binlerce insanın üzerinde olacaksa, önce tozun altında kalmalıydı.
Tian Sokağı'nı henüz geçmişti ki arkasından aniden bir kişi fırladı. Shen Jue'nun elinde bir yiyecek kutusu vardı, bu yüzden hareket etmesi uygun değildi ve doğrudan üzerine atıldı.
"Hadım Liu, bununla ne demek istiyorsun?" Shen Jue saray duvarına doğru bastırılırken, kalbinin derinliklerinde kabaran öldürme arzusunu bastırdı ve soğuk bir şekilde konuştu.
İmparatorluk mutfağının gözetmen hadımı Liu Deyi ondan bir baş kadar uzundu. Yüzünün teni koyu renkliydi ve dudaklarında sık sık bir gülümseme vardı, çok terbiyeli görünüyordu.
"Her gün sana güzel yemekler ısmarlıyorum ama sen hala bunun ne anlama geldiğini bilmiyor musun? Senin bir parça gümüşün bu kadar iyi köpekbalığı yüzgeçlerini karşılayabilir mi?" Shen Jue'ye birkaç kez yukarıdan aşağıya baktı ve biraz acıyarak iç çekti. "Seni bu kadar uzun süre büyüttüm, nasıl oluyor da hâlâ bu kadar zayıfsın, sana sarılmak bile acı veriyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...