Bölüm 132

71 20 0
                                    


Görevlendirilen Asker Asla Geri Dönmüyor



......

Çığlık sesleri yavaş yavaş kesildi ve havuzun ortasına bir ceset dağı ve kan denizi yığıldı, üçü de ceset yığınıyla çevrelendi. Astlar dolambaçlı koridordan dışarı çıktılar ve yavaşça ilerlerken suikastçıların parçalanmış bedenlerine ve kanlarına bastılar. Bu dünyadaki en kötü cehennemdi ama Baili Yuan tamamen kayıtsızdı. Sanki yüzü buz ve karla donmuş gibiydi, bakışları hiçbir şey görmemiş gibi kayıtsızdı.

Xiahou Lian tam rahat bir nefes almıştı ki Baili Yuan'ın arkasında aniden daha fazla karanlık gölge belirdi. Kar sisinin içinden birbiri ardına ifadesiz beyaz porselen yüzler belirdi, ellerindeki uzun kılıçlar ince bir don tabakasıyla birleşmişti, tıpkı don ve kar bıçakları gibi. Xiahou Lian, üç kişilik grubu ve astlarıyla birlikte aynı anda kılıçlarını kaldırdı ve yavaşça geri çekildi. Karşılarında, hayalete benzeyen suikastçılar yıkıntıların arasında yaylı tüfeklerini kurdular, soğuk ışıkla birleşen okların uçları üç kişinin kafalarının ortasını hedef alıyordu.

"Nasıl oluyor da hâlâ bu kadar çok insan var!" Xiahou Lian dişlerini sıkarak konuştu.

"Çünkü bu başından beri bir ölüm tuzağıydı." Shen Jue dudak büktü, "Tüm suikastçılar burada, bu küpe girmek için bir davetti ve biz de küpün içindeki kaplumbağayız."

"Genç Efendi, bir çıkış yolu var mı?" diye sordu Xiahou Lian.

"Birlikte ölmenin bir yolu var," dedi Shen Jue somurtarak.

Suikastçıların sayısı giderek artıyordu: harap kapıların ve duvarların arkasında, solmuş çiçek sarmaşıklarının arkasında, yarı yıkık ay kapısının yanında... Suikastçılar sessizce Xiahou Lian'a ve diğerlerine bakıyorlardı, tıpkı leşlere bakan akbabalar gibi, avlarının son nefesini bekliyorlardı.

"Gege," diye konuştu Baili Yuan sessizlikte, "sana son bir şans vereceğim, buraya gel."

Chi Yan kıpırdamadan sessizce ona baktı.

"Neden?" Baili Yuan ona baktı. "Benden bu kadar mı nefret ediyorsun?"

"Başrahibin dileğini yerine getirmek istiyorum," dedi Chi Yan.

"O zaman benim dileğim ne olacak?"

Chi Yan sessizliğe gömüldü.

Baili Yuan aniden güldü. "Ne yazık, Chi Yan-gege, bu kadar çok insanı seviyorsun ama bir tek beni sevmiyorsun." Gülümsemesi açıkça keder içeriyordu, ancak adım adım vahşiliğe dönüştü. "Tamam, Chi Yan, dinle, Xue Dağı'nın ölüm alanı benim, Baili Yuan'ın, hepiniz için özenle hazırladığım ölüm alanıdır. Her biriniz binlerce askere dayanabilseniz bile, kesinlikle buradan canlı çıkamayacaksınız.

"Chi Yan, sen öldükten sonra seni Xue Tepesi'nde donduracağım ve sonsuza dek yoldaş olacağız, öldükten sonra bile ayrılamayacağız. Xiahou Lian, cesedini Güney Denizi'ne götüreceğim, kemiklerini ezeceğim ve küllerini dağıtacağım. Sen ve kardeşin birbirinizi asla göremeyeceksiniz!"

"Sen delisin, Baili Yuan." Xiahou Lian, "İntikamın anlamsız." dedi.

"Öyle mi?" Baili Yuan'ın ağzının kenarlarında alay gizliydi. "Xiahou Lian, henüz konuşmamı bitirmedim, Shen Jue'ye vereceğim cezanın ne olacağını biliyor musun? Shen Jue, seni öldürmeyeceğim, sen de benim gibi tek başına yaşamaya devam edeceksin!"

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin