Köksüz Çimenler Gibi Yolcular
......
Bir anda, Shen Jue'nun kalbine büyük bir keder çöktü, ağır ve tozla kaplı bir mezar taşı gibi. Shen Jue'nun dilinde tarif edilemez bir ıstırap vardı, sanki göğsüne bir kavanoz dolusu acı çay dökülmüştü, o kadar acıydı ki dili bile solmuş, kalbi de kurumuştu.
Ay ışığı saçaklardan damlayan suya nüfuz etti ve mavi taş zemine yayıldı, Shen Jue'nun ayaklarına dokundu ve yesa cübbesinin altın ipliği boyunca dizlerine tırmandı, sonunda bir buz kütlesi gibi soğuk olan ellerinin üzerinde durdu. Bu sırada Shen Jue yavaşça sakinleşti ve kalbindeki kabaran acı gelgit sessizliğe döndü. Derin bir nefes aldı.
Xiahou Lian onun konuşmadığını görünce dönüp ona baktı. Gözünün kenarında hâlâ bir damla yaş asılı duruyordu; şeffaf ve kristal bir damla, yanağından aşağıya doğru süzülüyordu. Elini uzatıp gözyaşını silmek istedi ama Shen Jue başını eğerek elini tutmaktan kaçındı.
Xiahou Lian şaşkına döndü.
Shen Jue, "Görüyorum ki kararını vermişsin. Artık yaşamak istemiyorsun, değil mi, kaderi dinlemek istiyorsun, değil mi?"
Xiahou Lian yüz ifadesinin doğru olmadığını gördü ve tedirgin oldu. Kolunu çekmek için uzandı ama Shen Jue elini aniden geri çekti ve ondan biraz daha uzağa oturdu.
"..." Xiahou Lian biraz şaşkınlık içindeydi. "Ne oldu..."
Shen Jue gözlerini indirdi, bu yüzden Xiahou Lian onun ifadesini net olarak göremedi ve sadece şu anda kesinlikle kızgın olduğunu biliyordu. Bir süre sonra Shen Jue, "Tamam, ölebilirsin. Hayatın umurunda değil, neden boşuna endişeleneyim ki?" Shen Jue dudak büktü ve devam etti, "Ama dinle, Xiahou Lian, eğer ölürsen, hemen senin önünde intihar edeceğim--Hayır, ölmek üzereyken, ben intihar ederken sana yardımsızca izlettireceğim."
Xiahou Lian biraz çaresizdi. "Genç Efendi, bu kadar küçük olma."
"Ne küçüklüğü?" Shen Jue ona soğuk bir şekilde baktı. "Bunu yapmayacağımı mı sanıyorsun?"
"..." Shen Jue gerçekten de böyle bir şey yapabiliyordu. Xiahou Lian'ın kalbinde güçsüzlük duygusu kabardı; bu adam çok fazla hikâye kitabı okumuş ve beyni romantik temalarla paslanmış mıydı ki aşk yüzünden intihar etmeyi düşünebiliyordu.
"Genç Efendi..." Xiahou Lian üzgün bir şekilde cübbesinin önünü çekti.
Shen Jue kayıtsızca cübbesini çekti. "Fazla düşünme, sana olan sevgimden dolayı intihar etmiyorum. Öldükten sonra, seninle birlikte cehennemin yolunu tutmamı istediğini aklından bile geçirme. Bir sonraki hayatımda senden uzak duracağım. Eğer Orta Ovalar'da reenkarne olursan, güneyli bir barbar ya da Rus olacağım. Sonuç olarak, senden zıt kutuplarda olmak ve seni bir daha asla görmemek istiyorum."
"..." Xiahou Lian bir süre ne diyeceğini bilemedi. Ancak bir süre sonra, "Bu senin için çok adaletsiz, güney barbar bölgelerinde her zaman sel olduğunu duydum, bu yüzden birkaç bin kişi bir anda ölüyor." dedi.
"Güzel," dedi Shen Jue, "sayende bu hayatta genç öleceğim ve bir sonraki hayatımda da genç öleceğim."
Xiahou Lian derin bir iç çekti ve onun hakkında tamamen umutsuzluğa kapıldı.
Böyle bir insan nasıl olabilirdi, onu tehdit etme yöntemi aslında onun önünde intihar etmek ve sonraki yaşamlarında onu görmemekti. Bir yandan bunun saçma olduğunu düşünürken, diğer yandan da acı çektiğini hissetti. Normalde çok yetenekli bir insandı ama şu anda aptallık ediyordu. Ancak, bu gerçekten de en iyi intikamdı. Sadece o sahneyi düşününce, kalbi bir kılıç tarafından kesilmiş gibiydi. Xiahou Lian onu tekrar çağırdı ve dikkatle yanına yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AksiyonTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...