Tekrar Dönüş
........
Kışın ortasında yoğun kar yağışı vardı. Sanki Yasak Şehir buz tutmuş gibiydi ve soğuk rüzgâr bir kılıç gibi doğrudan insanların yakalarına saplanıyordu.
Bayan Li elmas desenli bronz bir aynanın önünde oturmuş, kendi görünüşünü inceliyordu. Kadınlar çocuk doğurduklarında daha hızlı yaşlanırlardı. Sadece birkaç yıl geçmişti ama gözlerinin kenarları, ipek kumaşların düzeltilemeyen kıvrımları gibi kırışmış görünüyordu ve görmek can sıkıcıydı.
Özel saray hizmetçisi Zhu Xia küçük adımlarla yanına koştu ve kulağına kısık bir sesle, "Baş Memur Shen burada," dedi.
Göz ucuyla bir bakış attığında, ağır kapı gün ışığını filtreleyerek periferik versiyonunda açıldı. Rüzgâr ve karla kaplı uzun boylu bir adam içeri girdi ve tahta tepsiler tutan bir dizi küçük hadım onu takip etti.
Wei De dışında Yasak Şehir'deki en güçlü adamdı. Üç yıl önce Doğu Bürosu'nun valisi olarak göreve başlamıştı. Bir maiyet eşliğinde saray avlularında yürüyordu ve bu manzara dağlar ve denizler gibiydi. Aynı zamanda son derece yakışıklı bir adamdı. Yanakları ince porselen gibiydi, kaşları ve gözleri sanki bir fırça tarafından çizilmiş gibiydi. Gözlerinin köşelerinde ve kaşlarının uçlarında her zaman bir gülümseme vardı, ancak bu gülümseme gözlerinin dibine kadar ulaşmıyordu.
"Git, ikinci prensi buraya getir," diye talimat verdi Bayan Li.
" Soylu Eş," dedi Shen Jue ve Bayan Li'nin elini kolunun üzerine koyarak onu tavandan tabana oyulmuş kapıya doğru götürdü, "bu yeni teklif edilen kürk haracı ve İmparatoriçe çoktan seçimini yaptı. Beğendiğiniz bir tanesini seçin, ben de size bir atkı yapmanız için talimat vereyim. Hava soğuk ve zemin donmuş durumda, bu yüzden vücudunuza dikkat edin."
Her zaman bir bahar esintisi kadar hoş ve sıcak konuşurdu ve onu dinlemek insanın içini ısıtırdı.
Bayan Li gözlerini hafifçe üzerlerinde gezdirdi. Geçen yıldan farklı olmayan siyah tilki kürkü ve kar gelinciği kürkü vardı. En iyi gümüş iğneli ejderha derisi imparatoriçe tarafından seçilmiş olmalıydı, o halde ne seçebilirdi ki? Rastgele birini işaret etti ve "Bu küçük mesele bile baş memurun özel bir gezi yapmasını gerektiriyor, hizmetkârlar ne yapıyor?" dedi. Tahtına oturdu ve Shen Jue'ye bakmak için başını kaldırdı. Kırmızı inci ve yeşim taşından kolyesinin üzerinde, kusursuz beyaz bir yeşim taşını andıran alt çenesi duruyordu.
Ah, gerçekten korkunçtu. Bir erkek olduğu belliydi, o halde neden bu kadar yakışıklı olmak zorundaydı?
"Şaka yapıyorsunuz. Sizin için ayak işlerine koşmak benim için bir lütuf, başkaları da bunu istiyor ama alamıyor, nasıl yorulabilirim ki?" Gözlerini kaldırdı ve Bayan Li'nin az önce seçtiği kürke yukarıdan aşağıya baktı ve hafifçe gülümsedi. "Kar gelinciği kürkü seçmişsiniz ama rengi biraz fazla açık. Bana göre bu kara bulut vizonu, sizin kimliğinizle örtüşen sabit bir atmosfere sahip gibi görünüyor."
Söyledikleri her zaman son derece makuldü. Bu birkaç yıl boyunca, bilerek ya da bilmeyerek, ne giydiği, nasıl konuştuğu ve nasıl davrandığıyla ilgili noktaları gündeme getirmişti. Bir noktada gerçekten de nazik, kibar, dürüst ve erdemli biri olarak ün kazanmıştı. En seçici ve eleştirel olan akademisyen memurların bile onun için övgü dolu sözler söylediğini duymuştu.
Her zamanki tarzına göre, bu siyah bulut vizon gerçekten de en uygun olanıydı. Ancak, bugün içinde biraz şüphe uyandı. Shen Jue'ye hüzünlü bir bakış atarak, "Bu adam yaşlandığımı ve bu parlak kürke uymadığımı düşünmüyor, değil mi?" diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...