Rüya Gibi Uçan Çiçekler
........
Yılbaşı gecesi.
Herkes kapılarını kapatmış ve yeni yılı kutlamak için ana yemekler pişirirken başkent bir anda ıssızlaştı. Sokaklar bomboştu, tek bir kişi bile görünmüyordu. Beş Şehir Bekçi Departmanı'nın devriye gezen yüzbaşısı bile vardiyalarını azaltmıştı. İnsan gözlerini kaldırıp dışarı baktığında sadece bembeyaz ve bomboş sokakları görebiliyordu; arada sırada paltolarına sarınmış ve başlarını öne eğmiş acele eden birkaç kişi görülebiliyordu; onlar da evlerine koşturuyorlardı.
Lian Xiang, Xiahou Lian'ın Yeni Yılı yalnız geçirmesinden korkuyordu, bu yüzden Xiahou Lian'a Yeni Yılı kutlamak için Shen Malikânesine gelmesini söyledi. Xiahou Lian eli boş gitmekten utandığı için elinde bir tavuk ve bir ördekle kapıya geldi. Oraya vardığında, paravan duvarın arkasında saray görevlileri tarafından gönderilen bir yığın Yeni Yıl hediyesi olduğunu gördü. Sayısız altın ve gümüş kap kacak vardı ve sadece on tane parlak inci vardı. Xiahou Lian, tüyleri çılgınca uçuşan ve sürekli çırpınan tavuk ve ördeği taşıyarak orada durdu. Anında çok rustik olduğunu hissetti.
Lian Xiang onun kendisini bir yabancı gibi gördüğünden, yılbaşı yemeğini yemeye geldiğinden ama yine de bir hediye gönderdiğinden yakındı. Onu Shen Jue'nin odasında kalması için gönderdi ve yılbaşı yemeğiyle kendisi ilgilenmeye gitti. Aslında bu yılbaşı yemeği Shen Malikânesi'nin hizmetkârlarının kendi yılbaşı yemeğiydi ve Shen Jue'yi içermiyordu. Başkentte işler çok yoğundu, bu yüzden Shen Jue Yeni Yıl boyunca malikânesine hiç dönmedi ve bütün gece ayakta kalmak da yaygın bir şeydi.
Shen Malikânesi huzurlu değildi, çünkü hediye göndermeye gelen insanların ardı arkası kesilmiyordu. Hizmetkârlar içeri girip çıkıyor, büyük ve küçük paha biçilmez hazineleri aceleyle depoya koyuyorlardı. Ayrıca, başka bir yerden aceleyle başkente gelen bir yerel hükümet yetkilisi de vardı. Beyinlerinde hangi sinirin yanlış bağlandığını bilmiyordu, çünkü hem erkek hem de kadınlardan oluşan bir grup güzel şovmen göndermişlerdi. Xiahou Lian'ın yanından geçerken bir kadın başını çevirdi ve ona göz kırptı. Xiahou Lian'ın anında tüyleri diken diken oldu ve geri dönüp avluya geri döndü.
Shen Jue her zaman temiz yaşamış ve o pis şeyleri yapmaktan hoşlanmamıştı. Geçmişte de gönderilmişlerdi ve Shen Jue hepsini satmıştı. Xiahou Lian bu tuhaf şeylerden etkileneceğinden endişe etmiyordu, sadece sarayda tek başına meşgul olacağından ve yılbaşı yemeğini yiyip yiyemeyeceğinden endişe ediyordu.
Ah. Xiahou Lian başını ellerinin üzerine koydu ve kalbi yeniden çırpınmaya başladı. Nasıl olur da vali olmak bu kadar can sıkıcı olurdu, onun gibi bir emir eri olması daha iyi olurdu; en azından yeni yılda karısı ve çocuklarıyla birlikte yatak sobasını ısıtabilirlerdi.
Xiahou Lian son derece sıkılmıştı, bu yüzden etrafta dolaşmak için mutfağa gitti. Mutfaktaki herkes başkentliydi ve başkent mutfağından yemekler pişiriyorlardı. Kuzeyliler sığır ve koyun yemeyi severdi ve yaban domuzu eti ve kuzeydoğu kazı gibi kaba malzemeler kullanırlardı, bunlar genellikle soyluların sofralarında bulunan yemeklerdi. Yemeklerin porsiyonları da büyüktü, bir tabak dört ya da beş kişinin kafasını gömüp yemesine yetiyordu. Sarayda da benzer bir durum olduğunu tahmin etti. Xiahou Lian uzun süre bakındıktan sonra bir Jinling ördeği kızartmak için bir tencere aldı. Ayrıca birkaç yapışkan pirinç şekerli lotus kökü ve buharda pişirilmiş kek yoğurdu ve hepsini bir yiyecek kutusuna koydu. Birine Lian Xiang'a yeni yıl yemeğini burada yemeyeceğini bildiren bir mesaj iletmesini söyledi. Sonra da arka kapıdan sıvıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...