Asura Alanı
............
Avlu derindi ve ay ışığı avlunun her tarafına dağılmıştı.
Xie Jinglan yalnız bir ışığın altında, yeni çıkan sekiz ayaklı bir deneme seçkisini kapattı, ağrıyan gözlerini kapattı ve "Xiahou Lian, çay koy" diye seslendi.
Bunu ancak yüksek sesle söylediğinde Xiahou Lian'ın çoktan eve dönmüş olduğunu fark etti. Avluda rüzgâr esiyor ve uzaklardan birkaç köpek havlaması duyuluyordu. Manzara hâlâ aynıydı ama sadece Xiahou Lian'ın gürültüsü eksikti. Açıkçası, sadece bir kişi eksikti ama yine de tüm avlu boşmuş ve Xie Malikanesi'nin tamamı artık canlı değilmiş gibi hissediyordu.
Xie Bingfeng şimdi onu tamamen görmezden geliyordu. Bayan Xiao'nun isiliği yeni iyileşmişti, bu yüzden hâlâ içeride iyileşiyordu ve onu rahatsız edecek zamanı yoktu. Nihayet yeniden rahat bir hayata kavuşmuştu ve hâlâ öğrenmek için her gün Dai Shengyan'ın evine gidiyordu. Eve döndüğünde, gece geç saatlere kadar kütüphanede oturuyordu. Lan Teyze yaşlıydı, bu yüzden onunla birlikte ayakta kalması mümkün değildi. Ayrıca başkaları tarafından hizmet edilmeye de alışık değildi, bu yüzden bir fener ışığına ve bir parşömene yakın bir yerde tek başına kalır, çayın ne zaman soğuduğunu bile bilmezdi.
El yazısını geliştirmeyi planlayarak fırçayı eline aldı. Fırça kağıda indi ve bilinçsizce "Lian" karakterini oluşturdu. Xiahou Lian'ın çirkin el yazısını hatırladı ve o çocuğun dağa döndüğünde hâlâ el yazısı çalışıp çalışmayacağını merak etti.
Çok uykusu vardı, bu yüzden fırçaları ve mürekkebi topladı, ışığı söndürdü ve dışarı çıktı. Gece serindi ve köpek havlamaları biraz daha yaklaşmıştı, birkaç kez çok yüksek sesle havladıktan sonra aniden durdular. Xie Jinglan dışarıdaki köpeklerin malikâneye dalabileceğinden biraz endişeliydi ve karanlık yolda dikkatle yürürken bir fener tuttu.
Bir avluda kaynayan su gibi bir kargaşa var gibiydi. Xie Jinglan başını iki yana açıp dikkatle dinledi ve kulağına belli belirsiz bir tartışma gibi gelen bir gürültü duydu. Qiuwu Avlusu'nun dışındaki meselelerin her zaman kendisiyle bir ilgisi olmamıştı, bu yüzden çok fazla düşünmedi ve ilerlemeye devam etti. Birden arkasından bir el uzandı ve ağzını kapattı. Fener bir "çatırtı" ile yere düştü ve zorla zifiri karanlık bir odaya sürüklendi.
Direnmek için tüm gücünü topladı ve diğer kişi öfkeyle "Vurmayı kes, vurmayı kes!" diyerek birkaç yumruğa katlandı. Benim!"
"Xiahou Lian!" Xie Jinglan şaşkınlıkla hareketlerini durdurdu ve karanlığın içinde yanındaki figüre baktı. "Neden buradasın?"
Sonunda odanın karanlığına alıştı ve ancak o zaman Xiahou Lian'ın yüzüne beyaz bir maske taktığını ve vücudundaki ince kasları belirginleştiren siyah bir elbise giydiğini fark etti. Xie Jinglan'ın kalbinde uğursuz bir önsezi belirdi.
Xiahou Lian delirmiş gibi kıyafetlerini çıkardı ve "Çabuk kıyafetlerini çıkar," dedi.
"Ne yapıyorsun sen! Tam olarak ne yapmak istiyorsun!" Xie Jinglan şaşkınlıkla Xiahou Lian'a baktı. "Açıkça söyle!"
"Zamanımız tükeniyor!" Onun hareket etmediğini gören Xiahou Lian kıyafetlerini çıkarmaya başladı ve onun şiddetli direnişiyle karşılaştı. "Garan tüm klanınızı yok edecek, eğer şimdi gitmezsen çok geç olacak!"
Başının üzerine bir gök gürültüsü düşer gibi oldu. Xie Jinglan, Xiahou Lian'ın yakasına yapıştı ve şaşkınlık içinde, "Ne dedin sen?!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...