Bölüm 78

110 25 2
                                    


Bir Çift Oluşturan Yalnız Gölgeler



......

Xiahou Lian: "..." Çağrının canı cehenneme!

Vazgeçmek istemeyerek onu itti ve "Acele et ve aşağı in, çok ağır olduğunu biliyor musun? Göğsüm senin yüzünden ezilecek."

Shen Jue yine de ona acımadı ve "Gege de" dedi.

Bu adam erkek aşıklar gibi davranmaya bağımlıydı! Xiahou Lian başının döndüğünü hissetti. Gege  mi? Neden ona baba demesini söylememişti?

Xiahou Lian yaşlı bir öküz kadar inatçıydı ve konuşmamaya kararlıydı, bu yüzden Shen Jue onu bu şekilde bastırdı. İkisi yüz yüze, burun buruna, nefesleri karanlıkta birbirine karışarak bir çıkmaza girmişlerdi. Shen Jue'nun dokunduğu her santim deri ateşle yanmış gibiydi, dayanılmaz bir şekilde alev alev yanıyordu.

Xiahou Lian sonunda daha fazla dayanamadı ve merhamet için yalvardı. "Sana ata diyeceğim, tamam mı? Ata, lütfen aşağı in."

Atmosfer ne kadar büyüleyici olursa olsun, bu uzun süren "ata" tarafından yok edildi ve Shen Jue güçsüzlük dalgaları hissetti. Xiahou Lian muhtemelen hayatı boyunca karşılaştığı en güçlü rakipti. Acele edemezdi, bunu yavaşça planlaması gerekiyordu. Shen Jue onu bıraktı ve masanın altından çıkarak dış odaya doğru dönmeye başladı.

Tanrısal masanın üzerinde devasa bir Lotus Tutan Guanyin duruyordu. Altın yüzündeki gözler, sanki mutlak aydınlanmanın sonsuz sempatisini ve aynı zamanda sadece ulaşılamaz bir kayıtsızlığı içeriyormuş gibi aşağı indirilmişti.

Xiahou Lian onu takip etti ve ilah masasına bakarken kaşlarını çattı. "Buda'nın burnunun dibinde böyle bir şey yaptılar, yıldırım çarpıp ölmekten korkmuyorlar mı? Az önce beni neden durdurdun? İkisini birlikte öldürmek doğru değil mi?"

Shen Jue başını salladı  "Eğer İmparatoriçe Dowager ve Wan Bohai burada açık bir sebep olmaksızın ölmüş olsalardı, bir numaralı şüpheli ben olurdum. Bu makamda uzun süre oturmak istiyorum, bu yüzden önemli olan imparatorla iyi bir ilişkiye sahip olmak. İmparatoriçe Dowager sonuçta imparatorun annesi ve imparator büyüyüp keskin bir zekaya sahip olduğunda, hiçbir şey bulamasa bile bana karşı kin besleyecektir, bu yüzden buna değmez."

Gözlerini çevirdi ve Xiahou Lian'a baktı. "Doğu Bürosu'nun sözde valisi görünüşte saygın görünüyor ama sonuçta o sadece imparatorun hizmetkârı. Eğer imparator ölmemi istiyorsa, ölmeliyim. Ancak imparator gözlerini yumup kulaklarını tıkadığı ve siyasi meseleleri sormadığı sürece güç benim elime geçecek, bu yüzden fazla korkmuyorum. Böylesine büyük bir ülkeyi yönetecek birine her zaman ihtiyaç vardır. İmparator yönetmek istemiyor, bu yüzden sadece bana güvenebilir. İmparator beni terk edemeyecek, dolayısıyla benim konumum da doğal olarak istikrarlı olacak."

Xiahou Lian kendini mağdur hissetti ama bir şey söylemek de zordu. Dünyada bedava pasta yoktu; bir şey yapmanın her zaman bir bedeli vardı, herkes aynıydı. Xiahou Lian içini çekti ve bu konulara daha fazla girmedi. "O halde şimdi ne yapacağız?" diye sordu. İmparatoriçe Dowager ve Wan Bohai üzerinde kozumuz var, bu yüzden onu düzgün bir şekilde cezalandırmalıyız, değil mi?"

Shen Jue ilah masasının yanına gitti ve tütsü kabındaki külü karıştırdı. Duman yükseldikçe kıvrıldı ve yüzü dumanın içinde puslu göründü. Uzun bir süre düşündükten sonra  "Wan Bohai ölemez, onu tutmalıyız. Tapınakta mı yoksa dağın altındaki kışlada mı dinleniyor?"

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin