Not: Bu bölüm Müstehcen içeriklidir..!!!!!!
Derin Uykuda Ay'ı Kucaklamak
......
Xiahou Lian'ın gözbebeklerinin rengi derinleşti ve sıcak nefesleri derinlerde saklı bir vahşilikle lekelendi. Shen Jue'nun elini tuttu ve aşağıdaki şeyin üzerine koyarak boğuk bir sesle, "Buraya dokunmalısın," dedi.
Elinin altında kan kaynıyordu. Shen Jue elini hafifçe ovuşturdu ve el giderek daha da şişti, iki kat kumaş oradaki gerilimi gizleyemedi. Shen Jue'nun gözlerinde alaycı bir ifade gizliydi ve kulağının yanına eğilerek, "Ne zaman sertleştin?" diye sordu.
Xiahou Lian derin bir nefes aldı. "Vücudundaki kokuyu aldığım anda sertleştim."
Shen Jue gülümsedi. "Üzerimde üçlü hassasiyet değil, parfümümün kokusu var, neden sertleştin?"
O konuşurken, Shen Jue elindeki gücü arttırarak yuvarlak başı sıkıştırdı ve Xiahou Lian bir nefes çekti, tüm vücudu neredeyse bir çamur yığınına dönüştü. Can damarı ellerinde tutuluyordu, bu yüzden bu yaşamda kaçması mümkün olmayacaktı. Yeşim taşından yapılmış kancadan yatağın perdelerini indirmek için uzandı ve ışık anında karardı. İkisi dar alanda yüz yüze uzanmış, birbirlerinin gözlerinin köşelerindeki sıcak mutluluğa bakıyorlardı.
Xiahou Lian ona sabit bir şekilde baktı ve topuzundaki tokayı çıkardı. Siyah ve parlak saçları akan bir su gibi yatağın üzerine döküldü. Xiahou Lian onun yanağını öptü ve boğuk bir sesle, "Genç Efendi, orası hâlâ acıyor mu?" dedi.
Shen Jue: "..."
Mum ışığının puslu havasında, Xiahou Lian'ın gözlerindeki ışık son derece parlaktı ve herkes kalbinde ne düşündüğünü görebiliyordu. Shen Jue dişlerini içten içe gıcırdattı ve ona sarılmak için ters döndü. "Uzan, ben yaparım."
"Vücudun zayıf, korkarım yorulacaksın." Xiahou Lian onun belini tuttu ve zarif satenin altında teni yeşim taşı kadar pürüzsüzdü. "Bırak ben yapayım."
Bu sözler Shen Jue'nun kulağına hakaret gibi geldi ve gözlerini kısarak, "Ne, beni küçümsüyor musun?" diye alay etti. Bunu söyledikten sonra, Xiahou Lian'ın ter havlusunu bir hamlede çıkardı ve bel kemerini kaldırarak içine baktı. Küçük Xiahou dik duruyordu, sert ve zorba görünüyordu. Geçen sefer yakından bakmaya vakti olmamıştı ama bu sefer nihayet inceleme fırsatı buldu. Kemerini indirdi ve kafasında bir miğfer ve gövdesinde vahşi damarlarla dışarı fırladı. Onu kavradı ve hala elinde zıplıyordu, kavurucu derecede sıcaktı.
Heybetliydi, endamına yakışıyordu. Shen Jue ona baktı. Başka birinin önünde bu kadar açıkta olmak, şehir duvarları kadar kalın bir yüz bile şu anda buna dayanamazdı ve Xiahou Lian'ın yüzü kızgın demir gibi kızarmıştı. Ancak, sonuçta o da bir erkekti ve ne kadar utanırsa utansın, savaşın arifesinde kaçamazdı.
Xiahou Lian doğruldu; şehveti ortaya çıktığında artık onu zapt edemiyordu. Cesaretini toplayıp Shen Jue'nun kemerini çözdü ve beyaz iç çamaşırı kayarak içindeki pürüzsüz ve açık teni ortaya çıkardı. Kasları sıkıydı, küstah değildi ama zayıf da değildi, her santimi tam kıvamındaydı.
Xiahou Lian alnını köprücük kemiğine dayadı ve iç çekti. "Genç Efendi, nasıl doğdun? Nasıl bu kadar yakışıklısın?" Başını kaldırıp Shen Jue'ye baktı; ışıklar ve gölgeler arasında gözleri sessiz ve derindi; arzudan kırmızıya çalan gözlerinin uçları daha da uzun ve derin görünüyordu. "Düğün ziyafetimizi ne zaman verelim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...