Güzel Gözlerin Yandan Bakışı
.......
Shen Jue geri döndüğünde, Xiahou Lian eşikte oturmuş fenerleri bağlıyordu. Arkasında koyu kırmızımsı kahverengi kapı, başının üzerinde ise püskülleri sarkan parlak kırmızı fenerler vardı. Yumuşak ışık ve gölgeler altında hafif bir mürekkep izi gibiydi. Kırık saçak çanları uzun bir sıra halinde sallanarak çalıyordu. Xiahou Lian onun ayak seslerini duyunca başını kaldırdı, yüzünde hâlâ nazik bir gülümseme vardı. Kırmızımsı kahverengi ışık ve gölgeler ve çanların çırpınan halkaları bir ışık demetine dönüşmüş, siyah gözbebeklerinin içinde eriyip gitmişti.
Shen Jue eşiğin çok kirli olduğunu hissetti ve konuşmak için salonun önündeki koridorun altına oturmasını istedi.
Xiahou Lian leğeni kaldırdı ve Shen Jue'nun yanına oturdu, yumuşatılmış kamışları tekrar topladı, parmaklarının arasına alıp bastırdı. Shen Jue bir süre onun fener çerçevesini bağlamasını izledi ve "Neden Zhu Xia'yı hedef alıyorsun?" diye sordu.
"Ondan hoşlanmıyorum." Xiahou Lian, "O İmparatoriçe Dowager'ın adamı, bu yüzden ona fazla bir şey yapamazsın. Kimliğini önemsiyorsun ve onunla istediğin gibi dalga geçemezsin." Başını çevirdi ve gülümsedi, "öyleyse geçerim. Ben zaten bir haydutum, bu yüzden böyle uygunsuz konuşuyorum. Şikayetlerini kendine saklamak zorunda ve bana bir şey yapamaz."
Shen Jue bir "tıs" yaptı, yüzü küçümsemeyle doluydu. "Hâlâ zarara uğrayacağımdan mı endişeleniyorsun? Benim için öfkemi boşaltmanı mı istiyorum?"
Xiahou Lian yere baktı ve sazlara dokunarak, "Kayıp yaşayacağın için değil, mutlu olmadığın için endişeleniyorum" dedi.
Shen Jue afalladı ve hemen "Ben buna alışkınım," dedi.
Xiahou Lian bir süre koridorun tavanına baktı ve aniden, "Daha önce sokaklarda dolaştığım ve o birkaç yıl boyunca heybetli bir prestije sahip olduğum zamanları duydun mu? İsimsiz Hayalet olarak adım 'Garan'ın Hayaletleri Listesi'ne bile girmişti."
Shen Jue ona oldukça küçümseyerek baktı. "Ne yani, boşta geziyorsun ve yapacak hiçbir şeyin yok, bu yüzden bana kahramanlık dolu eski tarihini mi anlatacaksın?"
"Elbette hayır," diye mırıldandı Xiahou Lian biraz çaresizce, "senin önünde hava atmaya nasıl cüret edebilirim? Demek istediğim, o zamanlar herkes benim müthiş ve zorlu olduğumu düşünüyordu. Hengbo Kılıcı tüm dövüş sanatları dünyasını kasıp kavurmuş, onu gören herkesin boğazını mühürlemişti. Ama aslında hiç de öyle değildi. Gece yürürseniz hayaletler görürsünüz. Ölüm tarlasında kılıcınızın altında öldüler ve geceleri rüya gördüğünüzde sizi bulmak için geri gelecekler, kulaklarınızda adınızı söyleyecekler. Ve o zaman, kılıcını kaç kez sallarsan salla onları öldüremezsin."
Elindeki ok izine dokundu. "O zamanlar, uyurken Hengbo'yu tutma alışkanlığı geliştirdim. Diğerleri benim uyanık olduğumu ve hatta geceleri gelen düşmanlara karşı tetikte olduğumu söylüyordu. Aslında öyle değildim. Benim tetikte olduğum şey kapıdan gelen düşmanlar değil, rüyalarımdan gelen düşmanlardı."
Henüz yirmili yaşlarında genç bir adamdı ve hatta bir suikastçıydı ama yine de ağzı ruhlar ve hayaletlerle dolu yaşlı bir adam gibiydi. Shen Jue çok çaresizdi ama onu da anlıyordu. Bileğini tuttu , "Bundan korkma. Artık yüzünü değiştirdin, bu yüzden hayaletler de seni bulamaz."
"Demek ki yüzeydeki heybetli prestij aslında sahteymiş." Xiahou Lian yavaşça "Genç Efendi, benden saklanmak zorunda değilsin. Eğer kendini mutlu hissetmiyorsan, bunu kalbinde saklamak zorunda değilsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...