Büyük Dalgalar Yeniden Yükseliyor
..........
Xiahou Lian boş gözlerle Shen Jue'ye baktı ve konuşmayı unuttu.
Rüyalarında bile Shen Jue ile burada karşılaşmayı beklemezdi ama askıdaki kalbi yavaşça yere indi.
Bu velet iyi, oldukça iyi yaşıyordu.
Shen Jue atının başını çevirdi ve onun bakışlarıyla karşılaştı. Kalabalığın arasından birbirlerine baktılar ve Shen Jue'nun gözleri kayıtsız ve yabancıydı. Sanki Xiahou Lian bir alev tarafından yalanmış gibiydi ve aceleyle gözlerini kaçırarak atını biraz geri gitmesi için mahmuzladı.
Zhu Shunzi adeta afallamıştı ve kekeleyerek, "Biz... Biz sizi rahatsız etmeyeceğiz! Çok kaba davrandım, gerçekten özür dilerim!" Bunu söylerken, Xiahou Lian'a anlamlı bir bakış attı. "Çabuk, çabuk!"
"Siz ikiniz neden bizi yabancı gibi görüyorsunuz? Tanışmamız kaderin bir cilvesi." Shen Jue atının üzerinde hafifçe eğildi ve gülümseyerek "Son zamanlarda yollarda pek huzur yok. Çok sayıda haydut var, bu yüzden birlikte seyahat edersek birbirimizi de kollayabiliriz. Ben Xie Jinglan, Doğu Bürosu'nun hadım sorumlusu olarak görev yapmaktan onur duyuyorum. Lütfen bana Hadım Xie deyin."
Xie Jinglan... Bu iki kelimeyi duyan Xiahou Lian'ın kalbi yerinden çıkacak gibi oldu ve elleri dizginleri kavradı.
Zhu Shunzi o kadar korkmuştu ki baldırları titredi. "Bu... Bu..." Gözlerini Xiahou Lian'a dikti.
"O halde," dedi Xiahou Lian gülümsemek için kendini zorlayarak ve ellerini kavuşturarak selam verdi, "nazikçe reddetmektense saygıyla kabul etmek daha iyidir."
Zhu Shunzi gözlerini Xiahou Lian'a dikti. Xiahou Lian onu görmezden geldi ve atını mahmuzlayarak astlarını takip etmeye başladı. Zhu Shunzi çaresizdi ve sadece takip edebildi. Yol boyunca rüzgâr ve şimşek gibi hızlı ilerlediler, gece gizlice yürüdüler. Astlar sessiz ve şiddetli bir gelgit gibi sessizce koşuyorlardı. At toynakları toprağı sıçratıyordu ve uzaktan bakıldığında rüzgâr ve tozla sarılmış kısa siyah oklar gibi görünüyorlardı. Ve Shen Jue en öndeki oktu, kesici kenarı tamamen açıktaydı, buz gibi ve keskindi.
Bütün bir gün boyunca koştular ve ancak akşam yaklaşırken durup kamp kurdular. Zhu Shunzi o kadar yorgundu ki yere yatmak istiyordu ama yine de karşı önlemleri tartışmak için Xiahou Lian'a yaklaşma fırsatını değerlendirmek için kendini zorladı.
"Lao Yan, şimdi ne yapacağız?" Zhu Shunzi'nin başı çatlayacak gibiydi. "Suikast sırasında Shen Jue bizi tanıyamasın diye yüzlerimiz kapalı olsa da, şimdi bir kurt inine girdik, nasıl geri çekileceğiz!"
Bir süre sonra Zhu Shunzi tekrar konuştu. "Bitti, bitti, sağ göz kapağım seğirmeye devam ediyor. Sağ gözün seğirmesi ne anlama geliyor? Şansın mı yoksa felaketin mi habercisi?"
Gökyüzü bulutluydu ve çok geçmeden yağmur damlaları düşmeye başladı. Soğuk rüzgâra kapılan yağmur damlaları yere düşerek bakır para büyüklüğünde siyah lekeler bıraktı. Astlar aceleyle çadırlar ve barikatlar kurdular, sobalar yaktılar ve yemek yapmak için ateş yaktılar. Zhu Shunzi kulağının dibinde vızıldıyor ve bilinmeyen bir şeyler söylüyordu. Xiahou Lian gelip giden insanların yanından geçip ilerideki Shen Jue'ye baktı. İnsanlardan kaçıyor ve birkaç on metre ötedeki küçük bir yamaçta duruyordu.
Mesafe çok uzak olduğu için Xiahou Lian çok net göremiyordu. Sadece onun simsiyah figürünü görebiliyordu, yalnız ve mantıksız bir şekilde yalnız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...