Bölüm 23

146 29 4
                                    


parlak ay dondu



........

Akşam, Shen Jue dışarıdan geri geldi. İlkbaharda soğuk bir mevsim yaşanıyordu, bu yüzden Shen Jue kapıdan içeri girdiğinde bir ürperti hissetti ve yüz hatlarında sert bir ifade belirdi. Arkasını döndüğünde Xiahou Lian'ın yatakta yan yatmış olduğunu ve bir kılıç tekniği kılavuzu okuduğunu gördü. Xiahou Lian sesi duyduğunda yüzünü kaldırdı ve bu yüz ifadesi Xie Jinglan'ı neredeyse ürkütüyordu.

Xiahou Lian yüzünü çoktan Si Xi'nin görünümüne büründürmüştü ve Shen Jue ilk bakışta Si Xi'nin ölümden dirildiğini düşündü. Si Xi sert bir görünüme, yarıklara kadar daralmış gözlere ve soğuk beyaz teni destekleyen hafif yüksek elmacık kemiklerine sahipti ve insanın ona bakınca tiksinmesine neden oluyordu. Xiahou Lian'ın kılığı orijinaline son derece benziyordu ama şehvet düşkünü bir niteliği yoktu. Shen Jue onun elmacık kemiğine dokundu. Dokunulduğunda biraz yumuşak ve yağlıydı ve bir tür balmumu gibi görünüyordu. Shen Jue zorla dürttü ve Xiahou Lian'ın elmacık kemiği üzerinde bir parmak izi çıkardı.

Xiahou Lian başını eğdi ve çaresizce, "Rastgele bastırma, kırılırsa tekrar yapmak zorunda kalırım," diyerek elini itti.

Shen Jue bir tabure getirip Xiahou Lian'ın yanına oturdu. Önce yarasını inceledi. Oldukça iyi iyileşmişti ve iltihaplanma ya da kanama yoktu. Görünüşe göre Yama bu şeytanı henüz toplamayı planlamamıştı.

Kollarını düzelten Shen Jue, görünüşte rahat bir tavırla sordu: "Xiahou Lian, hepiniz Wei De için mi çalışıyorsunuz? Daha önce bahsettiğin patron Wei De miydi?"

"Bu da ne demek oluyor? Wei De'yi daha önce hiç görmemiş olsam da, başrahip, ah, o bizim patronumuz, neye benzediği konusunda hâlâ çok netim. Hiçbir şekilde bir hadıma benzemiyor."

"Öyle mi? Bir hadım neye benzemeli?" Shen Jue gözlerini kaldırdı ve "Sana hadım gibi mi görünüyorum?" dedi.

Shen Jue'nun gözlerindeki ifade biraz kasvetliydi. Her zaman hassas biri olmuştu ve Xiahou Lian yanlış bir şey söylediğini hemen anladı ama ne cevap istediğinden de emin değildi. Eğer öyle olduğunu söylerse, bu kalbine bir kılıç saplamak gibi olacaktı ve eğer öyle olmadığını söylerse, o hala gerçekten bir hadımdı.

Xiahou Lian'ın kafası karıştığında, Shen Jue aniden çok sıkıldığını hissetti ve konuya geri döndü. "Belki de patronun ve Wei De bir tür ittifaka varmışlardır."

Xiahou Lian başını salladı. "Onun için çalışmak pek olası değil, Garan tapınağını kuralı yüz yıl oldu bile. Wei De kaç yaşında ve daha kaç yıl dayanabilir? Dünyada çok fazla minnettarlık ve kin, sevgi ve nefret var ve rastgele birkaç emir almak tüm dağı beslemeye yeter. Garan için bir kılıç dağına tırmanmaya ve onun için ateş denizine dalmaya değmez. Bir ittifaka gelince, bu da olası değil, Garan her zaman sadece para için çalıştı. Ayrıca, bizim işimizde en önemli şey izlerimizi gizlemektir. Dağ dışındaki insanlarla bağlantı kurmak her zaman kesinlikle yasak olmuştur, aksi takdirde bunu kafasına koyan biri ipuçlarını takip ederek onları bulabilir ya da tuzaklar kurup onları cezbeder ve bu da gereksiz belalara yol açar."

Shen Jue bunu duyduğunda biraz mutsuz oldu. Buna göre, Xiahou Lian'ın zayıf noktası o değil miydi? "Ben o kadar aptal değilim, sen yerini bildiğin sürece, ipuçlarını takip ederek seni bulmayı bırak, kimsenin ipuçlarını keşfetmesine bile izin vermeyeceğim" dedi. Bunu söylerken Xiahou Lian'ın dudaklarının biraz kuruduğunu gördü ve bir fincan çay doldurup Xiahou Lian'ın ellerine koydu. Ancak çayı koyduktan sonra, Xiahou Lian'a hizmet etme işini giderek daha düzgün yapmaya başladığını fark etti. Çay bardağını aceleyle geri aldı ve kendisi de bir yudum alma gösterisinde bulundu.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin