Bölüm 126

72 19 0
                                    


 Puslu Karın Ortasında Yalnız Şahin



.....

A-Chu onu itti ve ellerini ve ayaklarını kullanarak yana doğru süründü.

Baili Yuan onun boş kucağına baktı. A-Chu'nun az önceki sıcaklığı anında dağıldı ve kendi ellerinin de santim santim buza dönüştüğünü hissetti. Başını kaldırdı ve siyahla beyazın kontrastını taşıyan iri gözlerini açarak, "Jiejie, neyin var senin? Seni almaya geldim."

A-Chu duvara yaslanmış, dikkatle ona bakıyordu.

"Seni cezalandıracağımdan endişeleniyorsun, değil mi?" Baili Yuan aniden gülümsedi. "Aslında bana ihanet ettiğin için seni cezalandırmak istiyordum. Eğer sen olmasaydın, Shen Jue şu anda çoktan ölmüş olacaktı. Ancak daha sonra öfkem dağıldı ve boş ver dedim, A-Chu-jiejie sadece sıradan bir kadın, o sırada suikastçilerimden korkmuş olmalı." Ayağa kalktı ve devam etti, "Bu yüzden sana sakinleşmen için beş gün verdim ve iyileşmeni bekledim. Jiejie, hâlâ iyileşmedin mi? Sorun değil, Xue Dağı'na döndüğümüzde yavaş yavaş alışırsan da aynı şey olur."

A-Chu kendi elini sıktı ve kendini sakinleşmeye zorlayarak sakin bir sesle, "Ben... Ben artık gitmek istemiyorum, A-Yuan, kendin git. Seni yetkililere şikayet etmeyeceğime söz veriyorum, acele et ve git!"

Kız mum ışığının önünde durmuş aşağıdan ona bakıyordu ve yüzü ince bir gölge tabakasıyla kaplıydı, bunun sevinç mi yoksa öfke mi olduğunu ayırt edemiyordu. Gözlerini hafifçe indirdi ve A-Chu'ya baktı. "Biz kardeş değil miyiz? Büyük kız kardeşler ve küçük kız kardeşler birlikte kalmalı."

"Son zamanlarda... Son zamanlarda kendimi iyi hissetmiyorum, uzun bir yolculuğun yorgunluğuna dayanamıyorum. Kuzey çok soğuk ve buna dayanamıyorum. Neden... Neden gelecek yıl beni ziyarete gelmiyorsun?" A-Chu zorla gülümsedi ve bakışları Baili Yuan'ın arkasındaki pencereye doğru kaydı. Pencerenin açıklığı ona biraz uzaktı ve Baili Yuan'ı geçip dışarı tırmanıp tırmanamayacağından emin değildi. Düşündükçe daha da umutsuzluğa kapıldı ve A-Chu'nun tüm vücudu titredi.

Gölgeler bir kat daha derinleşmiş gibiydi ve A-Chu, Baili Yuan'ın ifadesini net bir şekilde görebilmek için elinden geleni yaptı, ancak sadece porselen beyazı çenesini ve koyu kırmızı dudaklarını görebildi. Oda boğucu bir sessizlikle sarılmıştı. Konuşmadığı için A-Chu onun ne düşündüğünü anlayamadı. Korku, A-Chu'nun elini yalayan zehirli bir yılan gibiydi.

"Bazen gerçekten göğsünü yarıp bakmak istiyorum, orada atan kalp sıcak mı soğuk mu? Bir dakika önce bana sevgiyle A-Yuan diyordun, ama kafanı çevirdiğin anda beni başkalarına ihbar edebiliyorsun!" Baili Yuan alçak sesle alay etti. "Aslında senin diğerlerinden farklı olduğunu düşünmüştüm, A-Chu-jiejie. Titriyorsun, benden korkuyor musun? Benim kötü bir ruh olduğumu mu düşünüyorsun?

Eğildi ve doğrudan A-Chu'nun gözlerinin içine baktı. "Sana bir şans daha vereceğim, ya Mutluluk Meyvesini yutar ve benimle gelirsin ya da ölürsün."

Mutluluk Meyvesi! A-Chu ürperdi ve zihninde camgöbeği taşların üzerinde yatan sert cesetler, oymalı yatakta bir iskelet kadar bitkin fahişe, Baili Yuan'ın kanlı bir renk içeren gözleri belirdi ve onun karanlık gözlerinde bir ceset dağı gördü.

"İstemiyorum!" A-Chu aniden çığlık atarak Baili Yuan'ı itti ve topuzundan inci işlemeli altın saç tokasını çıkararak ona doğrulttu. "Seni deli, bana defalarca kardeşim dedin ama Yunxian Binası'ndaki herkese gizlice zarar veriyordun! Shen Jue ile aranızda bir husumet var, o yüzden git ve onu öldür, neden masum insanları sürüklemek zorundasın! Sen..." A-Chu titredi ve dişlerini sıkarak, "Ailen haklıymış, sen kötü bir ruhsun!" dedi.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin