Yeşimtaşı Gibi Güzellik
........
Xiahou Lian yeni yatağına alışkın değildi, bu yüzden gece uykusunu iyi alamadı. Gün ağarırken kalktı ve Xie Jinglan'ın odasındaki ışığın yandığını görmek için kapıyı açtı. Xiahou Lian bir fincan çay getirdi ve Xie Jinglan'ın masasında oturduğunu, elinde bir parşömen tuttuğunu ve masasındaki mumun neredeyse dibine kadar yandığını gördü.
Bu çocuk bütün gece gözlerini kapatmadan okumamıştı, değil mi?
Xiahou Lian'ın tahmini doğruydu; Xie Jinglan bütün gece orada oturmuştu. Geçmişte aldığı kitapların ya sayfaları ya da köşeleri eksikti ya da Xie Jingtao'nun dağınık ve saçma sapan notlarıyla doluydu, bu yüzden ilk kez bu kadar iyi bir parşömen elde ediyordu. Bütün gece okudu ve anladığı kısımların tadını çıkarırken anlamadığı kısımları ezberleyerek kitabın çoğunu bitirdi.
Uzun bir kuraklık döneminden sonra yeni yağmur yağmış, aç ve susuz kalmış yoksul bir insan gibiydi. Neredeyse tüm kitabı yutmak istiyordu.
Xiahou Lian onu rahatsız etmeye cesaret edemedi, bu yüzden yavaşça odadan çıktı ve bir tepsi almak için mutfağa gitti. Malikânede dolaşırken meşgul bir hizmetkâr gibi davranarak tepsiyi taşıdı.
İyi bir suikastçının ilk görevi araziyi tanımak ve en iyi suikast ve kaçış rotasını planlamaktı.
Daha küçükken annesini dağdan aşağıya kadar takip eder ve çevrelerini incelerken onun arkasından giderdi. Garan'ın casuslarının sağladığı haritalara sahip olmasına rağmen, annesi her zaman sokakları, hendekleri, kuyuları ve gizli depoları bizzat gezmek isterdi.
Xie Malikânesi çok büyüktü, Garan'ın en az beş katı büyüklüğündeydi. Xiahou Lian dış duvara ulaşmadan önce uzun bir süre yürüdü ve etrafta kimsenin olmadığını görünce duvara tırmandı. Tam yere indiğinde, büyük bir el ağzını kapadı ve onu kaldırdı. Xiahou Lian arkasını döndüğünde bunun aslında uzun zamandır görmediği Duan Amca olduğunu gördü.
Xiahou Lian heyecanlandı, çünkü Duan Amca ona bir görev vermek için gelmiş olmalıydı.
"Velet, içeride hâlâ cezalandırılmadın mı? Şu haline bak, maymun gibisin ve hizmetkâr olduğunda bile uslu duramıyorsun." Duan Amca ona yemesi için birkaç buharda pişmiş çörek verdi ve kendisi için bir sigara yakarak ağzını açıp havada uçuşan birkaç duman halkası üfledi.
"Amca, acele et ve bana kime suikast düzenlemem gerektiğini söyle, bunu temiz ve güzel bir şekilde yapacağımı garanti ederim!"
"Senin gibi zayıf bir çocuğun birine suikast düzenleyebileceğini mi sanıyorsun? Sadece hayatta kalabilirsen iyi olur. Orada uslu dur ve başını belaya sokma. Yapmam gereken bir şey var, bu yüzden Kuzey Zhili'ye gitmem gerekecek. Annen Batı Bölgelerine gitti ve ancak altı ay sonra geri dönecek. Burada kal ve eğer bir sorun çıkarsa, malikanede odun taşıyan yaşlı bir adam bul," diye öğütledi Duan Amca ve ona iki gümüş verdi.
Xiahou Lian sonunda anladı ve öfkeyle, "Olmaz, bu sefer başarırsam benim için bir plaket asacağını söylememiş miydin? Görünen o ki, yoluna çıkmayayım diye bana kalacak bir yer bulmuşsun!"
"Plaket asmak da ne demek? Genelevdeki bir fahişe gibisin, bir plaket asmanın seni daha iyi yapacağını mı sanıyorsun? Bu beceriksizliğinle, doğranmadan önce birinin yanına bile yaklaşamazsın." Duan Amca başını salladı. "Seni velet, bu senin iyiliğin için, bizim işimizde olmanın çok kolay olduğunu mu sanıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...