Bölüm 41

106 24 5
                                    


Engelleme Olmadan Öldürmek


........

"Tekrar!"

"Bu sefer sayılmadı, tekrar!"

"Ahem! Kahretsin, seni yenemeyeceğime inanamıyorum!"

Hengbo doksan sekizinci kez uçmaya başladı. Xiahou Lian yere diz çöktü, elleri titriyordu. Başparmağı ile işaret parmağının arasından kan damlıyor ve avuçlarındaki diğer çatlak yaralardan sızarak parlak erik çiçekleri gibi karın üzerine düşüyordu.

On yedi yıldır, başparmağı ile işaret parmağı arasındaki kısım yarılana kadar ilk kez kılıç talimi yapıyordu ama yine de Chi Yan'ın hamlelerinden birine bile denk değildi.

Chi Yan odadan bandajlar çıkardı ve onları Xiahou Lian'ın ellerinin etrafına daire şeklinde sardı. Kan kısa sürede beyaz kumaş şeritlerini boyadı ve kırmızı mürekkep gibi lekeler oluşturdu. Xiahou Lian yumruklarını sıktı ve sıcak bir acı avuçlarını yaktı, her parmağı yorgunluktan inliyordu.

"Chi Yan, şarap var mı?"

Chi Yan başını salladı.

Bu velet şarap içmediği ve et yemediği için bir ölümsüz gibi yaşıyordu. Xiahou Lian neredeyse onun dışkılamadığından şüphelenecekti.

Xiahou Lian tekrar içini çekti ve Chi Yan ile omuz omuza geniş saçağın altına oturup uzaktaki dağlara ve batan güneşe baktı.

"Ben çok mu işe yaramazım? Elimden geleni yaptım ama ancak bu kadarını yapabildim." Xiahou Lian kendi avuçlarına baktı.

"İşe yaramaz değilsin, sadece biraz aptalsın."

"..." Xiahou Lian başını çevirip Chi Yan'a baktı ve Chi Yan da ona baktı. Chi Yan'ın gözbebekleri çok büyük, simsiyah ve parlaktı ve Xiahou Lian'ın yüzünü net bir şekilde yansıtıyorlardı.

Bu adam onunla alay etmiyordu, ciddiyetle onu teselli ediyordu.

Xiahou Lian'ın nutku tutulmuştu. İçini çekti ve "Liu Guizang'ı bu şekilde ne zaman öldürebileceğim?" dedi.

"Çok mu zorlu biri?"

"O bir büyük usta ve bazı insanlar onun kılıcıyla yüzleşmenin yıldırım çarpması gibi olduğunu söylüyor. Kaçamazsın, sadece seni ikiye bölmesine izin verebilirsin."

Chi Yan bir süre sessiz kaldı ve ciddi bir şekilde düşünüyor gibiydi.

"Belki de onunla kimin daha uzun yaşayacağı konusunda yarışabilirsin."

"..."

"Ya da belki başka bir yol bulabilirsin."

Xiahou Lian gözlerini kaldırdı ve "Başka ne yolu?" diye sordu.

Chi Yan başını salladı ve "Bilmiyorum. Daha önce biriyle tanışmıştım. Onu ilk gördüğümde hamurdan heykelcikler yapıyordu ve işleri çok yavaştı. Bana tezgahını açtığının yedinci günü olduğunu ve hamur figürlerini ilk satın alanın ben olduğumu söyledi. Daha sonra oraya tekrar gittiğimde, çoktan iş değiştirmişti ve birçok insan onu övüyordu. Yeni işinden çok para kazandığını söyledi."

"Hangi işe geçti?"

"Gübre taşımacılığı."

"..." Xiahou Lian yüzünü kapattı. "Chi Yan, kardeşim olmasaydın seni çoktan dövmüş olurdum."

Chi Yan kılıcını boş bir şekilde çıkardı. "Dövüşmek mi istiyorsun?"

Xiahou Lian her gün onunla pratik yapmaya devam ediyordu. Chi Yan onunla pratik yapma zahmetine katlanmayı umursamıyordu ama Xiahou Lian her zaman ilk hamlede yeniliyordu. Bu sonsuz bir döngü gibiydi. Kılıcı uçuyor, kılıcını alıyor, tekrar uçuyor, tekrar alıyordu... Chi Yan asla aşamayacağı doğal bir bariyer gibiydi. Kılıcını tuttu ve karda durdu, onu devirmek isteyen Xiahou Lian'ı kayıtsızca püskürttü.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin