Ayrılmanın Hüznü
..........
Xiahou Lian mutfakta içmek için su dolduruyordu ve Tang Shiqi kapı panelini tutuyordu. Kapı panelinde böcekler tarafından birkaç delik açılmıştı ve Tang Shiqi bu küçük delikleri çizerek, "Patron, Chi Yan Kuzey'de kayboldu" dedi.
Xiahou Lian'ın sırtı ona dönüktü. Hiçbir şey söylemedi ama su doldurma hareketi durdu. Etraf sessizdi ve küçük uçan böcekler vızıldayarak uçuşuyordu. Gecenin perdesi zifiri karanlıktı, tek tük yıldızlar hafifçe parlıyordu ve havada çamur, çiçek ve bitki kokusu vardı.
Tang Shiqi kendini tedirgin hissetti ve konuyu değiştirerek, "Ah, doğru patron, bugünlerde ne olursa olsun dışarı çıkma. Garan'ınız çok şanssızdı ve bu dönemde pek çok kişi yakalandı. Bazı insanlar Shen Jue'nin Garan'da casusları olduğu için bu kadar hızlı ve isabetli yakalamalar yaptığını söylüyor. Sen de listedesin, şehir duvarlarındaki portrelerini gördün mü? Birkaç ay önce, bir anlığına dikkatsiz davrandım ve Doğu Bürosu tarafından keşfedildim. Hatta bir okla vuruldum ve neredeyse nalları dikiyordum ama neyse ki kıl payı kurtuldum." Tang Shiqi, Xiahou Lian'ın ok yarasına bakmasını isteyerek yakasını açtı. "Sen oldukça önemlisin, Doğu Bürosu Garan suikastçılarının peşinde ve sen de onların tutuklama listesinin en başındasın!"
Xiahou Lian başını geriye çevirerek Tang Shiqi'nin yarasına baktı. Yara çoktan kabuk bağlamıştı ama yine de okla vurulduğu zamanki tehlikeyi görebiliyordu. Doğu Bürosu'nun onu yakalaması meselesini zaten biliyordu, kör değildi. Tian Dağı'ndan Orta Ovalar'a kadar yol boyunca büyük ve küçük şehirlere tutuklanması için emirler asılmıştı. Diğer suikastçıların tutuklanması için de emirler vardı ve Garan'ın Sekiz Lejyonu'nun tamamı listede yer alıyordu. Diğer suikastçıların gerçek yüzleri asla ifşa edilmemişti, bu yüzden sadece onun portreleri vardı ve en dikkat çekici olan da oydu.
Tian Dağı'na Garan'a haber vermeden gitmişti, bu yüzden yol boyunca Garan'ın kurye evlerinde hiç kalmamıştı. Bu aynı zamanda bir şanstı çünkü bir nehri geçerken bir kurye evinin yanından geçmiş ve Doğu Bürosu'nun astlarının evin etrafını sardığını ve içerideki insanları teker teker dışarı çekerek güneşin altında sıkıştırdığını görmüştü. Daha fazla insan izlemek için toplanmıştı, ancak astlar bir insan barikatı oluşturmuş ve yaklaşmalarına izin vermemişlerdi. Yardakçılar muhtemelen deri maskesi olup olmadığını kontrol etmek için yerdeki herkesin yüzünü çimdikledi. Önde gelen hadım bir daire çizdi ve "Valinin tek bir Garan isyancısı bırakmama emri var!" dedi.
Garan casuslarını ve yeraltı dünyasının töhmet altındaki insanlarını nehir kenarına doğru sürüklediler ve teker teker nehrin sularına attılar. Dalgalar çalkantılıydı ve insanlar köfte gibi suya girdiler. Arada bir siyah bir kafa ortaya çıksa da kısa süre sonra kabaran nehir suyu tarafından yutuldular.
Hadım bir ata binerek yanından geçti ve "Efendim, İsimsiz Hayalet'i avlama emrini verenin de baş hadım olup olmadığını sorabilir miyim?" diye sordu.
Hadım ona yan yan baktı ve yüzüne bir tutuklama emri fırlattı. "Vali fermanın üzerine talimatları bizzat yazmış, sahte olabilir mi?"
Tutuklama emrini adamın yüzünden aldı. Mürekkep fırçasıyla çizilmiş portrenin üzerine kırmızı mürekkepli bir fırçayla "öldür" kelimesi kan bulaşmış gibi yazılmıştı, vahşiydi.
O anda Tang Shiqi'nin vücudundaki yara izine baktı ve sonunda buna inandı. Tek bir Garan isyancısı bırakmamanın onu da kapsadığı ortaya çıktı.
Shen Jue onu bulmak mı istiyordu? Bu olasılığı düşünmemiş değildi. Ama Shen Jue Temmuz Ortası olmadan öleceğini bilmediğinden de değildi, bu yüzden Garan'ı terk edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...