Yağmur ve Kar Yağıyor
.....
Başkente kış erken geldi. Güneyde hala çiseleyen yağmur varken, başkente kar yağmaya başlamıştı bile. Bugün kış gündönümüydü ve tüy gibi iri kar taneleri tüm şehri sarmış, dünya bembeyaz bir alana dönüşmüştü. Hava ferahlatıcı derecede soğuktu ve sadece bir nefes almak bile insanın tüm göğsünün donmasına neden oluyordu.
Xiahou Lian işten çıktı ve kolları birbirlerinin omuzlarında kapıya doğru yürüyen bir grup kardeşi takip etti. Atlarına bindiler ve kar fırtınasına dalarak göz açıp kapayıncaya kadar iz bırakmadan kayboldular. Xiahou Lian eve doğru yürüdü. Aslında onun da bir atı vardı; Shen Jue tarafından ona verilmişti ve birinci sınıf bir Moğol atıydı. Ancak, her ayın sonunda aylık maaşından geriye tek bir parça bile kalmıyordu. Sadece at yemi almak bile yeterince kötüydü, bir eyer bile alamazdı. Bunu söylemeye çok utanıyordu, bu yüzden atın evde kalmasına ve şişmanlamasına izin verebilirdi.
Kar ve buz yüzüne çarptı ve rüzgar bir kılıç gibi yakasına saplandı. Xiahou Lian yürürken ellerini ovuşturdu ve aklına Shen Jue geldi.
Yıl sonu yaklaşıyordu, bu yüzden Shen Jue o kadar meşguldü ki ayakları neredeyse yere değmiyordu. Memurlar bakanı için genel program, imparator tarafından yönetilen kurbanlar ve yılın ilk ayında Fengxian Salonu'ndaki ziyafetin hepsiyle onun ilgilenmesi gerekiyordu. Shen Jue yaklaşık yarım ay boyunca sarayda kaldığı için Xiahou Lian onu nadiren görüyordu. Yirmi dört yılı aşkın bir süredir yaşıyordu ve bu yılın on ikinci ayında yirmi beş yaşında olacaktı. Xiahou Lian ilk kez aşk acısının tadını hissediyordu. Sanki kalbi ve ciğeri bir tavaya konmuş ve eziyet çekiyormuş gibiydi, kalbi ve ciğeri kırılacak kadar dayanılmazdı. Her gün bedava yemek yemek ve sohbet etmek için Lian Xiang'ın evine gidiyordu. Aslında bunun nedeni Shen Jue'yu görüp göremeyeceğini görmek için şansını denemek istemesiydi. Sonunda ona bir kez rastlamıştı ve o adam birkaç dakika bile kalmadan "düzgün dur ve sorun çıkarma" diyerek saraya geri dönmüştü.
Yolun yarısında bir şarap dükkânı gördü. Xiahou Lian içeri girip iki kavanoz şarap almak isterken bir at arabası takırdayarak geçip yanında durdu. Sade bir at arabasıydı ve beyaz bir atı vardı; arabanın direğindeki ışık, gecenin giderek koyulaşan rengini dağıtarak az da olsa bir berraklık ve aydınlık sağlıyordu. Shen Wenxing arabayı süren hizmetkârın yanında oturuyordu ve ona el salladı. Shen Jue perdeleri kaldırarak yüzünün yarısını ortaya çıkardı ve "Atla" diye seslendi.
Xiahou Lian hoş bir şaşkınlık hissetti ama bunu yüzüne yansıtmadı. Söyleneni yaptı ve arabaya binerek Shen Jue ile yüz yüze oturdu.
"Nasıl oldu da bugün saraydan dışarı çıkacak kadar vaktin oldu? Sarayda bir ziyafet vermeniz gerekmiyor mu?"
Arabanın içi karanlık olduğu için Xiahou Lian onun yüzünü göremedi ve sadece sözlerindeki endişeyi duyabildi. "Boş ver, temiz hava almak için dışarı çıktım. Sarayın en büyük eksiği insanlar, her şeyi tek başıma yapmama gerek yok."
"Güzel," dedi Xiahou Lian, "biraz dinlenmelisin, kendini yorma."
Araba yavaşça hareket etti; zemin engebeliydi, bu yüzden biraz sarsıntılıydı. Shen Jue başını arabanın perdelerine yasladı ve dinlenmek için gözlerini kapattı. Xiahou Lian sessizce ona baktı ve loş ışıkta sadece belli belirsiz bir siluet olmasına rağmen yine de güzeldi. Ay çıkmıştı ve at arabası evinin önündeki sokağa girdi. Gece pazarı kış gündönümünde açılmıştı, bu yüzden yol boyunca bir ses şamatası vardı. Xiahou Lian bakmak için perdeleri açtı ve ay ışığı arabanın lentosundaki ışıkla karışarak içeri süzüldü. Xiahou Lian başını çevirdi ve Shen Jue'nun alnının yan tarafında, siyah tül şapkasının altındaki saç filesinin altına gizlenmiş ve pek göze çarpmayan bir çürük olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...