Yaşam ve Ölüm Boyunca Ruh Eşleri
........
Sessiz mum ışığında, Shen Jue'nun gözlerinin kenarları sanki ince bir allık tabakası sürülmüş gibi kırmızıydı. Xiahou Lian'ın kalbi acıdı ve dudaklarını gözünün köşesine bastırdı, ardından buz gibi yanağından aşağı doğru inerek dudaklarının açık kırmızı köşesine ulaştı. Dudakları Shen Jue'nun gözyaşlarıyla nemlenmişti, bu yüzden acı ve buruktu.
Xiahou Lian alnına bastırarak, "Genç Efendi, Shi Xin'in o sırada neden savaştan çekildiğini ancak şimdi anlayabiliyorum," dedi.
Bu dünya ne kadar acı olursa olsun, insanın kalbindeki bir kişi yüzünden, acılar içinde çiçekler açardı.
Çalışma odası sessizdi ve camgöbeği perdeler içeriye giren gece rüzgârıyla birlikte dalgalanıyor, ay ışığı üzerinde dalgalar oluşturuyordu. Shen Jue, "Artık emirleri gözden geçirmeyeceğim," dedi.
"Yorgun musun, bütün gün oturdun, dinlenmelisin."
"Dinlenmiyorum." Shen Jue elini sert göğüs kaslarının üzerine koydu. "Sadece on gün daha var, zamanımızı en iyi şekilde değerlendirmeliyiz."
"..." Elbette bu velet şehvet dolu düşünceler içindeydi. Xiahou Lian en son Shen Jue tarafından savrulduğu zamanı hatırladı, öyle ki düzgün yürüyemiyordu bile ve biraz korktu.
"Tek bir kelime, onu bana verecek misin, hm?" Shen Jue, Xiahou Lian'ın kulağının yanına eğildi, sesi alçak ve boğuktu. Eli Xiahou Lian'ın belindeki ve karnındaki kaslar boyunca aşağı doğru kaydı ve geçtiği her yerde ürpermelere neden oldu.
Yüzleri birbirine yapışmıştı ve Xiahou Lian başını yana çevirdi. Shen Jue'nun gözlerinin kenarlarındaki kızarıklık, loş mum ışığının altında eşsiz bir parlaklık içeren gözlerine çarptı. Tanrılar acısın; o, Xiahou Lian, sağlam ve boyun eğmez bir adam, aslında en tepede olmalıydı. Ama şimdi... ah, unut gitsin... Xiahou Lian gözlerini kapadı ve teslimiyetle, "Evet," dedi.
Shen Jue tatmin olmuştu ve kulağını öperek onu arhat yatağına oturttu. Ay ışığı tüm yatağa sızdı ve Shen Jue onu yere bastırarak kemerini ve çapraz yakasını çözdü. Buğday rengi göğsü ortaya çıktı ve elleri yumuşakça göğsüne bastırdı, göğsündeki keskin ve sert nokta avucuna değdi, gagalayan bir kuşun gagası gibi. Shen Jue eğildi, tenleri birbirlerine değdi ve ikisi de yavaş yavaş nefes nefese kalmaya başladı. Ay ışığı pencere kafeslerinden süzülüyordu ve onlar ay ışığının ortasında sürüklenip sallanıyorlardı.
Gece sakindi, ay kapısına doğru uzanan bir kerria çiçeği yakıcı bir şekilde açıyordu.
---------------
Çimenler yeşildi ve söğütler tüm set boyunca sarkıyordu. Bahar esintisi on mil boyunca uzandığında, Xiahou Lian ve Chi Yan şehirden ayrıldı ve Zhang Zhao onları uğurlamaya geldi. Shen Jue bu sabah erkenden saraya girmişti, bu yüzden acele edip edemeyeceğini bilmiyorlardı. Son on gündür çok mutluydular ve Shen Jue, Xiahou Lian ile birlikte kalmaya zaman ayırmak için pek çok meseleyi ertelemişti. İkisi birlikte çiçek ve çim ekmiş, geceleri de saçaklara uzanıp yıldızları saymışlardı. Ancak, Shen Jue çok titiz bir adamdı ve çatının kirli olduğunu düşünüyordu, bu yüzden altına bir hasır koymakta ısrar etmişti.
Gelmese daha iyiydi. Xiahou Lian yere baktı ve yoldaki bir taşı tekmeledi. Bu on gün yetmişti ve mutluyken aniden durmuşlardı, bu yüzden ayrılığın acısını tatmasalar da olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...