Tek Köklü Nilüferler
......
Bunu söyledikten hemen sonra Zhaoye geldi, kılıcının kolu Garuda'nın yüzüne doğru indi, kılıcının ışığı buz gibi delici bir soğukluktaydı!
Shen Jue kılıcına yaslandı ve arabanın kol dayanağına oturdu. Tüm vücudu çoktan kana bulanmıştı, irili ufaklı yaraları kanla dolup taşıyordu. Shen Wenxing sargı bezlerini ve metalden etkilenmiş yaralar için ilaçları çıkarıp Mingyue ile birlikte biri solda diğeri sağda olmak üzere yaralarını sardı. Geriye sadece birkaç süvari kalmıştı ve hepsi Shen Jue'nun etrafını sarmıştı. Gözlerini kaldırıp ölüm alanına baktığında, Garuda ve Zhaoye ay ışığıyla yıkanıyor ve birbirlerini kesiyordu. Hayalete benzeyen kız ve adam sürekli olarak birbirlerinin yanından geçip yer değiştiriyor, bıçakların kestiği gümüş ışık neredeyse karanlık geceyi yarmak üzereydi.
Sonra Xiahou Lian'a doğru baktı. Adam ölüm tarlasında başsız bir sinek gibi koşuyor, ondan fazla suikastçı da onu takip ediyordu.
" Küçük köpek, ne için koşuyorsun! Dövüş bizimle!" diye bağırdı suikastçılar.
Xiahou Lian kulaklarını tıkadı ve suikastçıları Garuda ve Zhaoye'nin etrafında daireler çizerek sürükledi. Hızı son derece yüksekti, güçlü bir kedi kadar çevikti ve kimse onun adımlarına ayak uyduramıyordu.
Shen Wenxing bunu görünce şaşırdı ve "Ne yapıyor bu?" diye sordu.
Shen Jue'nun bakışları Xiahou Lian'ın figürünü takip etti ve alçak sesle, "Bir dizi düzenliyor. Gözlerini açık tut ve yere dikkatlice bak."
Shen Wenxing aceleyle gözlerini ovuşturdu. Ay ışığı altında cesetler dağ yoluna saçılmıştı ve kan parlak bir ışık yansıtıyordu. Cesetlerin ve kanın arasındaki boşluklardan belli belirsiz başka bir parlaklık akıyordu. Bu parıltı çaprazlama bir şekilde tüm zemini örümcek ağı gibi kaplıyor ve kemik iliğine nüfuz eden bir öldürme niyetini gizliyordu. Shen Wenxing bir cevap vermek üzere gözlerini açtı.
Shen Jue, "O zamanlar bu hareketi Shi Xin'i öldürmek için kullanmıştı," dedi.
Shen Wenxing, Zhaoye'nin Garuda'yı yerde duran ipek ağın merkezine yavaşça yaklaşması için cezbettiği ölüm alanının merkezine baktı.
"Şimdi de aynı hareketi Garuda'yı öldürmek için kullanacak!" dedi Shen Jue.
Kılıç ışığı her yöne sıçradı, don ve kar kadar soğuktu! Zhaoye bir yıldırım kadar güçlü bir kesik attı ve Garuda darbeyi durdurmak için kılıcını kaldırdı. Adam kılıç kılıca ve kuklayla yüz yüze geldi. Kukla ifadesizdi, simsiyah göz delikleri karanlığın genişliği gibiydi ama yine de insanın kemiklerini sızlatan bir soğukluk hissetmesine neden oluyordu. Bu kukla meteor demirinden rafine edilmiş çelik kullanılarak dövülmüştü, bu yüzden kılıçlara ve mızraklara karşı savunmasızdı ve Garuda'nın kılıcı aslında ona hiç zarar veremedi. Ağır bir şekilde nefes alarak kılıcıyla engelleme yaptı ve birkaç güçlü rüzgâr yanından geçti; bu Xiahou Lian'dı ve suikastçıları koşarken sürüklüyordu.
Kuklayla güreşti ama çelik kuklanın gücü son derece büyüktü ve kılıcı güreş sırasında titredi, kılıcı yerde durmadan sallanan ıssız ay ışığını yansıttı. Lider Mekanizma İpek aniden sallandı ve Zhaoye aniden gücünü gevşeterek kılıcını Zhaoye'nin başının tepesine doğru savurdu. Ancak bir sonraki an, sanki zehirli bir yılan aniden karanlıkta belirmiş ve zehirli dilini çıkarmış gibi, rüzgârı kesen bir bıçağın sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...