Kalpteki Saf Çiçek
.......
Shen Jue bir arhat divanında oturmuş, ellerini dizlerinin üzerine koymuş, beş sıralı Bodhi boncuklarından oluşan bir ipi kavrayıp yavaşça sayıyordu. Kabinedeki yaşlıların her biri tükürük kusuyor ve Garan tehlikesine nasıl karşılık vermeleri gerektiğini tartışıyorlardı. Çok yaşlı oldukları belliydi ama sesleri hâlâ titriyor ve evinin çatısını delip geçebiliyordu, hepsi de tartışmaktan kıpkırmızı kesilmişti.
Yaraları hala iyileşmemişti, bu yüzden kıyafetlerinin altında kalın bandajlar vardı ve hafifçe hareket ettiğinde acıyordu. Saraydaki Tören Müdürlüğü'nün anıtları dağ gibi yığılmıştı ve ayrıca acilen çözülmesi gereken birçok mesele vardı. Taht anıtları Qianqing Sarayı'na taşınmıştı ama genç imparatorun onları görünce başı dönmüştü ve Shen Jue'nin evinde gözden geçirmesi için anıtların Shen Malikânesi'ne taşınması yönünde özel bir karar almıştı. Kabine büyükleri genç imparatoru engellemek için saray kapısına gitmiş ve meseleleri görüşmek üzere kendileriyle birlikte batıdaki mahkeme salonuna gitmesini istemişlerdi ancak imparator kabine büyüklerini Shen Jue'yu bulmaları için gönderirken aceleyle cariyelerin konutlarına doğru koşmuştu.
Shen Jue başını çevirip masasına baktı; taht anıtları kar taneleri gibi göz kamaştırıcı beyazlıktaydı. Başını geri çevirdiğinde, bir kabine yetkilisinin yüzüne tükürük püskürttüğünü gördü.
Ah. Alnını tuttu ve yaralarının biraz daha acıdığını hissetti.
"Kuzey'in Mutluluk Meyvesi uzun süre boyunca kemiğin derinliklerine kadar zararlı etkiler bıraktı. Baili Yuan isyan etmek istediğinde, bu onun için neredeyse kolay olacak. Normal bir gün olsaydı, Linbei Marki Malikanesi'ni yerle bir etmek için birlik göndermek yeterli olurdu, ancak kullanılabilir birliklerin hepsi Liaodong'a atıldı. Eğer Kuzey'de daha fazla sorun çıkarsa, bu ülke için endişe verici olur!" Kabine Yetkilisi Chen Xun sakalını bükerek sıkıntılı bir ifadeyle "Son birkaç yıldır durmaksızın terfi ve tenziller olduğundan bahsetmiyorum bile. Sadece Ayinler Bakanlığı'nda Kuzey'den transfer edilen üç yetkili var, bu yüzden Baili Yuan'a gizli bir mesaj göndermeyeceklerinden emin olmak zor. Korkarım ki daha askerler gönderilmeden Kuzey isyan edecek."
"Kuzey'le ilgili meseleler sıkı bir şekilde gizlenmeli ve bizim dışımızda daha fazla insanın bilmesine izin veremeyiz." Zhang Zhao kaşlarını çattı ve "İnsanlara bir isim listesi yazdırın ve son beş yıl içinde Kuzey'den transfer edilen tüm yetkilileri kaydedin" dedi. Bunu söyledikten sonra ellerini kavuşturarak Shen Jue'ye doğru selam verdi. "Vali, onları bulup tutuklamak en etkili yöntem olacaktır, bu yüzden bu konuda daha fazla zahmete girmenizi rica ediyorum."
Shen Jue başını sallayarak bildiğini belirtti.
Zhang Zhao sözlerine devam etti: "Mutluluk Meyvesi felaketindeki kilit nokta, bu uyuşturucuyu sadece Kuzey'in üretiyor olması, dolayısıyla bağımlısı olan herkes Baili Yuan'a itaat ediyor. Bence iki çözüm var. Birincisi doğal olarak Baili Yuan'ı Kuzey'e dönmeden yakalamak. Büro muhafızları çoktan vilayet yönetimlerini dağıtmak ve gizlice aramak üzere görevlendirildi. Ne yazık ki Garan'ın muazzam bir gücü ve yeraltı dünyasının iç içe geçmiş kolları var, bu yüzden korkarım bu kolay olmayacak."
Dört kabine büyüğü de başını salladı.
"İkincisine gelince..." Zhang Zhao yavaşça içini çekti "Açelya çiçekleri Miao bölgesinin derin dağlarından gelir, yani Bashu'da da açelya çiçeği yetiştirmek için uygun yerler var. Bence güvenilir tüccarlara gizlice Miao bölgesine gidip çorak araziyi tarıma açmalarını ve ürettikleri Mutluluk Meyvesini tüm ülkeye satmalarını emretmekte bir sakınca yok. Böylece Baili Yuan tekel oluşturamaz ve suikastçılar da yeni bir uyuşturucu kaynağına sahip olur, böylece Garan doğal olarak dağılır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AcciónTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...