Gizli Öldürme Niyeti
......
Bugün Fener Festivali'ydi, bu yüzden akşam karanlığından itibaren sokaklarda panayır başlamıştı bile. Şeker üfleyenler şeker üflüyor, opera söyleyenler opera söylüyor, ateş tükürenler ateş tükürüyor, ayrıca kadife çiçek satanlar ve maske satanlar da gece bire kadar tezgahlarını açık tutuyordu. Sokaklar boyunca iki sıra halinde çeşitli tarzlarda şenlik fenerleri asılmıştı, abajurların üzerine çiçekler ve kuşlar çizilmiş, kelimeler yazılmıştı. Hızla dönüyorlardı, çok güzellerdi.
Tang Shiqi bir şenlik feneri satın aldı ve elinde tuttu, salaş bir erişte tezgahı buldu ve bir porsiyon yapışkan pirinç topları sipariş etti ve oturup yavaşça tadına baktı. Turistler fenerleri bırakmaya gitmişlerdi, bu yüzden tezgahta çok fazla insan yoktu ve koltuklar boştu. Kısa bir süre sonra, birisi de onun arkasına, sırt sırta oturdu ve bir porsiyon ıslatılmış yapışkan pirinç topu sipariş etti.
Tang Shiqi, kolunu okşamadan önce etrafta kimsenin ona dikkat etmediğini gördü. Bir top kağıt kolundan kayarak eline geldi ve arkasındaki kişinin avucuna doğru uzattı. Hafifçe arkasına yaslandı ve sesini alçaltarak "Garan Shen Jue'ye dokunmak istiyor. Üzerinde zaman ve yer yazıyor ama değişebilir. Eğer değişirlerse, sana haber vermenin bir yolunu bulacağım."
Birisi caddenin ortasında kazıklar üzerinde yürüyordu, bu yüzden üç daire insan izlemek için yoğun bir şekilde toplanmıştı. Tezahüratları onun sesini bastırdı, böylece sadece arkasındaki kişi duyabildi.
Xiahou Lian'ın sesi duyuldu. "Kaç kılıç var?"
Alçak bir sesle cevap verdi, "Üç. Garuda, Kinnara ve Gandharva. Garuda kılıç konusunda hızlı gibi görünüyor, dikkatli olmalısın."
Xiahou Lian'ın sesi bir süre durakladıktan sonra, "Geçen sefer bana Shu Qing'den bahsetmiştin, ne oldu?" diye sordu.
Tang Shiqi başını kaşıdı. "Ben de tam olarak ne olduğunu bilmiyorum. Daha önce iltica etmişti ama Garan tarafından yakalandı ve geri döndükten sonra bambaşka biri oldu. Artık senden oldukça nefret ediyor ve Garan'ın seni yakalaması konusunda en aktif olan o, kılıcını her gün bileyliyor."
"Neden?" diye sordu Xiahou Lian.
"Çünkü..." Tang Shiqi tereddütle, "İntikam almak için Shi Xin'i öldürdüğünde, tüm Garan'ı sonsuza dek lanetlediğini ve tüm suikastçıların seninle birlikte ölmesine neden olduğunu söyledi... bu yüzden senden nefret ediyordu." Tang Shiqi derin bir iç çekti. "Bu da senin suçun değil. O sırada iltica etmemiş olsaydı, geri yakalanacağını kim bilebilirdi? Eğer o orada olsaydı, Shi Xin'e karşı kesinlikle bir hamle yapmazdın."
Xiahou Lian bu kez konuşmadan uzun bir süre durakladı. Tang Shiqi tam başını çevirip ona bakmak üzereyken, Xiahou Lian konuştu. "Hayır, yanılıyorsun, Shi Xin'i yine de öldürürdüm. Shi Xin'i öldürmek ve Garan'ı yok etmek benim asıl amacımdı."
Tang Shiqi ne diyeceğini bilemedi, bu yüzden başını eğdi ve birkaç lokma yapışkan pirinç topu yedi. Etrafında turistler gelip gidiyor ve şenlik fenerlerinin ışık haleleri gözlerinin önünde titriyordu. Bir lokma pirinç topunu yuttu ve bir mendille ağzını kapatarak bir şeyler çiğniyormuş gibi yaptı. "Sana söylemem gereken bir şey daha var, şu Shen Jue..."
Etrafları çok gürültülü olduğu için Xiahou Lian onun konuştuğunu duymadı. Ancak Xiahou Lian'ın şöyle dediğini duydu: "Hâlâ bir şeyler yemek istiyor musun? Bu çorba toplarının yanı sıra, yapışkan pirinç keki, buharda pişirilmiş mısır ekmeği ve başka şeyler de var, ama onları yemeyi sevip sevmediğini bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AksiTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...