Kasvetli Düşen Yapraklar
...........
En soğuk zamanlar geçmiş, hava yavaş yavaş ısınmış ve ara sıra kuş cıvıltıları duyulmaya başlamıştı. Dai Shengyan çok şakacıydı ve Xie Jinglan ile Xiahou Lian'ı yanında şehrin her yerine götürüyordu. Bir gün ders Fuzimiao 'da yapılırken ertesi gün Taş Şehri'nde yapılıyor, ondan sonraki gün ise Wuyi Sokağı'na geçiliyordu.
Xie Jinglan küçüklüğünden beri pek fazla dışarı çıkmamıştı, bu yüzden Hayalet Festivali sırasında nehir boyunca fener salmak şöyle dursun, Qingming bahar gezilerine bile sadece birkaç kez çıkmıştı. Şimdi ise Dai Shengyan tarafından her yere götürülüyordu ve sadece birkaç gün içinde Jinling'in göllerinin ve dağlarının manzarasının tadını çıkarmıştı. Kalbinde geçmişten kalan sis anında dağılmıştı ve ruh hali çok daha parlaktı.
Dai Shengyan'ın koruması, Xiahou Lian'ın gün boyu neşeli olması ve sık sık yanında olmasıyla birlikte, Xie Jinglan çok daha neşeli hale geldi. Dai Shengyan bunu gördü ve çok memnun oldu.
Bu arada, Xiahou Lian gerçekten de zehirliydi. Evvelsi gün, Xie Jinglan aniden bir şeyler okuyup yazarken bacağını sallamaya başladığını fark etti. Bu onu oldukça korkutmuş ve alışkanlıklarını aceleyle düzeltmişti. Yürürken, otururken ya da uzanırken dikkat etmekten kendini alamıyor, Xiahou Lian gibi uygunsuz bir hale gelmekten korkuyordu.
Xiahou Lian'a gelince, Dai Shengyan'ın yaptığı şey onun istediği şeydi. Arkasında doğal olarak taburelere karşı bir kin vardı ve asla hareketsiz kalamazdı. Oturduğu anda ya tuvalete gitmesi ya da su içmesi gerekiyordu ve sonrasında hiçbir iz bırakmadan ortadan kayboluyordu.
Dai Shengyan'ın çok iyi huylu olmasına rağmen, daha fazla dayanamadı. Çaresizce, "Xiao Lian, benim yüzümü biraz kurtarmalısın. Bu konuda zaten çok övündüm ve bugünlerde arkadaşlarımdan sık sık değerli bir öğrenci edindiğim için beni tebrik eden mektuplar alıyorum. Ayrıca yazılarını okumak istediklerini de söylediler. Benden ne yapmamı istiyorsun?"
"Benim özensiz el yazıma nasıl bakılabilir ki, neden genç efendinin yazılarını göndermiyorsunuz ve onları benim yazdığımı söylemiyorsunuz? Bir süre sonra, 'genç yaşta zeki olmanın büyüdüğünde mutlaka başarı getirmeyeceğini' söyleyebilir ve ardından herkesin görmesi için 'Zhongyong için Pişmanlık' gibi bir şey yazabilirsiniz, böylece artık bir dahi çocuk gibi davranmak zorunda kalmam."
Dai Shengyan ağlasa mı gülse mi bilemedi. "Pekala, pekala, madem ki bu fikri sen buldun, dediğin gibi yapacağım."
Bugün, Dai Shengyan ikisini Zhuiyue Binası'na götürdü. Zhuiyue Binası çok yüksekti ve yukarıdan bakıldığında, yüksek şehir surlarıyla çevrili evler ve sokaklar her yere dağılmıştı. Daha da ileride bulutlar ve sisle örtülü yeşil-siyah dağlar vardı. Xie Jinglan Tai Dağı'na hiç gitmemişti ama şu anda "Tai Dağı'na tırmanmış ve dünyayı daha küçük görmüş" hissine kapılmıştı.
Bununla birlikte, Zhuiyue Binası caddeye bakıyordu ve en zengin pazar yerinin ortasında yer alıyordu. Gürültü patırtı, seyyar satıcılar ve hizmetliler kalabalığın içinde birbirleriyle itişip kakışıyordu. Xie Jinglan kaşlarını çattı ve "Bu gürültüde nasıl huzur içinde çalışabilirim?" dedi.
Dai Shengyan ona karşılık verdi: "Bugün 'ulusal stili' öğretiyorum, pazar yerine gitmeden ulusal stili nasıl öğrenebilirsin ki?"
Xie Jinglan, "Bu yaşlı adam dışarıda oynamak istiyor ama aynı zamanda öğrencilerini geride bırakıp onlarla ilgilenemeyecek kadar utanıyor, değil mi?" diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AzioneTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...