Felaket Sonrası Küller
..........
Ayin Müdürlüğü, iç görev odası.
Bir "şaplak" ile bir avuç içi yanağına şiddetle vurdu ve yüzüne silinmemiş bir makyaj kalıntısı gibi anında kırmızı bir iz eklendi. Sanki Shen Jue acıyı hissetmiyor gibiydi. Hiçbir şey söylemedi ve sadece "Vaftiz baba, lütfen sakin ol," diyerek aceleyle yere diz çöktü. Alnı yere değiyordu ve kırık buz desenli yer karolarından gelen serin bir ürperti kollarına ve kemiklerine kadar yayılıyordu.
"Shen Jue, sende ne cesaret varmış!" Wei De bir ileri bir geri volta atıyordu, o kadar öfkeliydi ki tüm yüzü kızarmıştı. "Kanatların sertleşmiş ve artık seni kontrol edemiyorum! Bir haber bile göndermedin ve gizlice başkenti terk ettin, emrindekileri getirdin ve Liu Guizang'ı öldürdün! Soyadı Liu olan kişi dövüş sanatları dünyasının bir asisi olmasına rağmen, her yıl ondan bir sürü hediye alıyorum, bu yüzden ona Doğu Bürosu'nun dövüş sanatları dünyasının işlerine karışmayacağına dair söz verdim. Ama şu haline bak, arkamı döner dönmez yüzüme vuruyorsun!"
"Vaftiz baba, açıklamamı dinle!" Shen Jue dizlerinin üzerinde birkaç adım ilerledi ve diz çökerek cevap verdi: "Bir ay önce Doğu Bürosu Liuzhou'dan Liu Guizang'ın tüm dövüş sanatları çevrelerini toplayacağını ve isyan etmeyi planladığını söyleyen gizli bir rapor aldı! Ancak o zaman bir an bile gecikmeye cesaret edemedim ve Liu Guizang'ı tutuklamaya gitmek için gece vakti acil bir yolculuğa çıktım!"
Wei De tekrar tekrar soğuk bir şekilde güldü ve solmuş yüzü buruşmuş ağaç kabukları gibi kat kat buruştu. "Ne yani, sana teşekkür etmem mi gerekiyor? Majestelerinden liyakat ve ödüller istemene de mi yardım etmem gerekiyor! Shen Jue, seni piç!" Wei De konuştukça daha da öfkeleniyordu. Öne çıktı ve Shen Jue'yi tekmelemek için tüm gücünü kullandı. Shen Jue yere düştü ve başındaki altın işlemeli siyah tül şapka yere yuvarlandı. Şapkayı aldı ve taktı, ardından uslu bir şekilde eski yerine diz çöktü.
"Ne isyanı, ne el topları, yaptığın o işgüzarlıkları bilmediğimi sanma!" Wei De arka arkaya birkaç bardak çay içti ve Shen Jue'yi işaret ederek azarladı, "Birkaç gün önce Liu Guizang'ın ilk karısının zina yaptığı meselesi senin tarafından mı yayıldı? Ona karşı tam olarak hangi kişisel kinin var? Bu sorun olmazdı, öfkeni dışa vurman büyük bir mesele sayılmaz. Senin entrikacı olduğunu ve kişisel bir kin yüzünden asla ortalığı karıştırmayacağını sanıyordum. Harika, şimdi harika, Doğu Bürosu'nun saygın valisi açıklanamaz bir şekilde Liuzhou'ya koştu ve Liu Guizang'ı öldürdü! Eğer bu mesele ön mahkemeye açıklanır ve o bilgiç edebiyatçılar tarafından öğrenilirse, benden ne yapmamı istiyorsun!"
"Vaftiz Baba, Liu Guizang her yıl haraç veriyor ve eğer bunu aklına koyan bir kişi araştırmak isterse, mutlaka öğrenecektir! Dövüş sanatları dünyasının bir asisini korumanız gerçekten uygunsuz. Geçen ay, Doğu Bürosu'nun casusları Sol Sansür Şefi Meng Jian'ın Liuzhou'daki hizmetkârlarını bulduklarını bildirdiler ve korkarım ki bu konuyu araştırıyorlardı. Her ne kadar kişisel bir kinin intikamını almış olsam da, senin güvenliğini de ön planda tuttum!
"Bir düşünün, Liu Guizang dünyanın dört bir yanından dövüş sanatları çevrelerini kafa kesme toplantısına davet etti, peki bu büyük ustalar ne tür bilinçaltı eleştiriler yazmış olabilirler. Liu Guizang'ın isyan düşüncesi olmasa bile, Majestelerinin kulağına ulaşırsa, kesinlikle dövüş sanatları dünyasına ihanet etmekten kurtulamazdı. Ayrıca, haberlerin yanlış çıkmasından endişe ettiğim için bilerek Garan suikastçısı kılığına girdim ve kimse bunun Doğu Bürosu tarafından yapıldığını bilmiyordu. Pervasızca davrandım ve gerçekten de cezalandırılmalıyım. Lütfen sakin olun, Vaftiz Baba!" Shen Jue tekrar el pençe divan durdu ve saç filesinin altında kalan alnının yan tarafı morardı, kısa süre sonra bir parça kırmızı renk ortaya çıktı ve yer karolarına iğne ucu büyüklüğünde bir kan lekesi bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
AksiTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...