Biriciğim ve Tekim
......
Yaraları neredeyse iyileştiğinde, Xiahou Lian Chi Yan'ı Xiahou Pei'nin geride bıraktığı eve geri getirdi. Uzun zamandır geri gelmemişti, bu yüzden evin içinde bir toz tabakası vardı. Tüm salonu süpürüp temizlediler ve kapıları iterek açtıklarında avludaki güneş ışığı tam kıvamındaydı. Ilık güneş ışığı kavun kulübesinin rafına tırmanıyor, yeşil sarmaşıklar iç içe geçiyor, ışıklar ve gölgeler yerde parıldıyordu. Komşu evin kırmızı kayısıları duvarın üzerine uzanmış, al renkli taç yaprakları rüzgârda sallanırken canlanmıştı. Toprak duvarların boşluklarında parlak koyu yeşil renkte birçok muz otu yetişmişti ve otların arasına serpilmiş yıldızlar gibi ortası benekli birkaç küçük, bilinmeyen sarı çiçek vardı.
Xiahou Lian kendi başına bir kavanoz şarap açtı ve saçağın altına oturdu. Güneş ışığı gözlerinin üzerinde parlıyordu, o kadar parlaktı ki gözlerini açamıyordu. Xiahou Lian aniden başkentin uzun zamandır bu kadar güzel bir havaya sahip olmadığını hatırladı.
Chi Yan son zamanlarda Xiahou Lian'dan Lider İpek tekniklerini öğrendiği için ellerinde çiçek dokuyordu. Bu velet aptal gibi görünüyordu ama aslında çok zekiydi ve Shen Jue kadar çabuk öğrenmişti.
Xiahou Lian ona baktı. Yüzünün bir tarafı sakindi, sanki sayısız şey onun huzurunu bozamazmış gibi. Xiahou Lian, Chi Yan'ın Xiahou Pei'ye karşı ne tür duygular beslediğini gerçekten bilmiyordu ve daha önce tanışıp tanışmadıklarını bile bilmiyordu. Neticede, Xiahou Pei onun yanında Chi Yan'dan nadiren bahsederdi ve eğer Mahoraga Xie klanının yok edilmesi sırasında dil sürçmesi yaşamamış olsaydı, Kara Yüzlü Buda'nın tepesinde yaşayan bir ikiz kardeşi olduğunu bile bilmeyecekti.
"Chi Yan," dedi Xiahou Lian kolunu dürtmeden önce tereddüt ederek, "annemizi daha önce gördün mü?"
"Gördüm," dedi Chi Yan.
Xiahou Lian'ın gözleri parladı. "Ne zaman? O zamanlar annemiz olduğunu biliyor muydun?"
"Ben sekiz yaşındayken. Çok güçlüydü. Ölmeden önce onu hiç yenemedim." Chi Yan başını kaldırdı ve yaprakların aralıklarından süzülen güneş ışığına baktı. İnce ve parçalıydı, yere saçılmış altın gibiydi, o kadar parlaktı ki biraz çarpıcıydı.
Xiahou Pei'yi ilk kez gördüğünde de hava böyleydi. Siyah okçu kıyafetleri giyen kadın, dağın tepesine çıktığında siyah bir kın içinde bir kılıç taşıyordu ve ona kaşlarını kaldırıp gülümsedi. "İlk kez karşılaşıyoruz, ben senin..."
Sözleri kafasına doğru gelen bir darbeyle kesildi ve kılıcını engelledi, "Çok yükseğe zıplıyorsun!" derken şaşkındı.
O sırada boyu çok kısaydı ve gücü yeterli değildi, bu yüzden kısa süre sonra Xiahou Pei tarafından bastırıldı. Xiahou Pei kılıcını aldı ve onu bir ağacın tepesine astı. Uzuvlarının dayanabileceği hiçbir şey yoktu, bu yüzden sadece ona kayıtsızca bakabiliyordu. Xiahou Pei gülümsedi. "Artık doğru düzgün konuşabiliriz. Tekrar söylüyorum, bu bizim ilk karşılaşmamız, ben senin annenim oğlum."
Gelmek için her zaman Shi Xin'in dışarı çıktığı bir zamanı seçerdi. Chi Yan inatçıydı, onu her gördüğünde onunla kavga etmekte ısrar ediyor ve sonra tekrar ağacın tepesine asılıyordu. Chi Yan ayak parmaklarına bakıp o anda hangi hareketin yanlış gittiğini düşünürken, Shi Xin onu orada özenle kızdırırdı.
Hatırladı: Kadın üçüncü hamlede "Yılan Adımı "nı kullanmıştı, bu yüzden "Ay Kesmesi "ni değil "Kırlangıç Eğimi "ni kullanmalıydı.
"Hey, sevgili oğlum, bir şey söyle, sana yalvarıyorum," dedi Xiahou Pei karşısından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...