Bölüm 105

91 25 4
                                    


 Sürekli Gece Yağmuru



......

Ne Hanımı, kim bu Hanım? Shen Jue neredeyse yanlış duyduğunu düşünecekti ama Xiahou Lian'ın gözleri kapalıydı ve dudaklarının kenarında hâlâ "Hanım" diye mırıldanıyordu.

Xiahou Lian'ın kalbinde zaten tanımadığı biri olduğu ortaya çıktı. Bunu uzun süre dikkatle saklamış, ancak gardını düşürdüğünde ve zihni bulanıklaştığında yüksek sesle söylemeye cesaret edebilmişti. Keder ve öfke kalbine saldırırken Shen Jue'nun zihni bomboştu. Gözleri kıpkırmızı, Xiahou Lian'ın boynunu kavradı ve onu yatağa bastırarak kızgın bir şekilde "Hanım kim?" diye sordu.

Xiahou Lian'ın başı yastığa çarptı ve yavaş yavaş kendine geldi. Boynunu kavrayan el yavaşça sıkıldı ve biraz boğulduğunu hissetti. Bilinçsizce elini tuttu ve gözlerini açtığında Shen Jue'nun dişlerini gıcırdattığını gördü.

Şaşırmıştı ve hâlâ tepki vermemişti. Shen Jue'nun kesişen aşk ısırıklarına sahip soğuk beyaz vücudu göründü ve zihninde büyük bir patlama oldu. Olduğu yerde afalladı ve hâlâ boynunu sıkan ellerini çekmeyi bile unuttu. Ne olmuştu ki? Şarap içtiğini ve kendini ateşler içinde hissettiğini hatırlıyordu. Vücudu kendini iyi hissetmiyordu, demek ki şarabın içinde... Büyük bir şok içinde Shen Jue'ya baktı.

Shen Jue onun şok olmuş ifadesini gördü ve kalbinde bir acı hissetti. Sessizce yerinden kalkıp yataktan çıktı ve sırtı ona dönük bir şekilde kıyafetlerini giydi. Bembeyaz iç çamaşırlarını omuzlarına çekti ve erik çiçeğine benzeyen aşk ısırıkları karın derinliklerinde saklı bir sır gibi altında gizlendi. Arkasına baktı ve ayrılmadan önce Xiahou Lian'a soğuk bir bakış attı. Xiahou Lian onun bileğini tutmak için uzandı ama elleri birbirine değdiği anda sanki yanmış gibi elini geri çekti. Açıklamak istedi ama ne açıklayabilirdi ki? Gerçek tüm çıplaklığıyla gözlerinin önüne serilmişti; Shen Jue'ye zorbalık etmişti ve dökülen su geri getirilemezdi .

Başı çok ağrıyordu ve yatağa oturup başını örttü. Başını eğdiği anda yatağın üzerinde iki koyu kırmızı kan lekesi gördü. Biri büyük diğeri küçük, son derece düzgün iki daireydi bunlar, iki küçük alev kümesi gibi gözlerini yakıyordu. Dünyevi meselelerden anlamayan bir aptal değildi ve bu kanın nereden geldiğini biliyordu. Onun için her şey bitmişti; Shen Jue'ye zorbalık etmekle kalmamış, onu yaralamıştı da. Bu kadar gururlu, çamurda ezildiğinde bile başını kaldırmayan biri, bu tür bir aşağılanmaya nasıl dayanabilirdi?

Shen Jue odadan nasıl çıktığını ya da bu kadar uzun bir koridoru nasıl yürüdüğünü bilmiyordu. Yağmurun sesi bir gelgit gibiydi ve asılı ince çizgiler zifiri karanlık geceyi dolduruyordu. Yağmur suyunun yansımaları yerde parlıyordu ve ışıkta kendi karanlık figürünü gördü, yalnız ve tek başına.

"Vaftiz baba, vaftiz baba, ne oldu?" Shen Wenxing ona doğru koşarken düğmelerini ilikliyordu. Gürültüler duymuş ve aceleyle ayağa kalkmıştı ki Shen Jue'nun avludan çıktığını gördü, dalgın ve halsizdi, düz kemerinin yanlış bağlandığını bile bilmiyordu.

Shen Jue'nun gözleri neredeyse ölü olarak tanımlanabilirdi. Yağan yağmura baktı ve sadece "Git ve Xiahou Lian'ın daha önce temasta bulunduğu kadınları kontrol et. Benim için hepsini kontrol et ve 'Hanım' adındaki kadını bul ve bana haber vermek için geri gel."

Shen Wenxing aceleyle oradan ayrıldı ve Shen Jue yürümeye devam etmek için arkasını döndü. Nereye gittiğini bilmiyordu ve çalışma odasının girişinde durdu. Kapıyı açtı, eşikten adımını attı ve kapıyı kapatarak kapı paneline yaslandı. Odanın içi karanlıktı ve sadece pencere tülünün dışından gelen loş ışık içeri süzülüyordu. Dışarıdaki yağmur damlaları pencereye vurdukça şıpırdıyor ve dünya yağmur sesleriyle doluyordu.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin