Bölüm 45

124 27 7
                                    


Gece Dönüşü



..........

Xiahou Lian suikastı tek başına yapmaya karar verdi.

Bu karara Tang Shiqi ve Shu Qing oybirliğiyle karşı çıktı. Tang Shiqi, Xiahou Lian'ın Garan casuslarından yardım istemesi ve suikastı örtbas etmek için en azından birkaç kişiyi işe alması konusunda ısrar etti. Shu Qing de bunu destekledi.

Liu Guizang'ın üç bin öğrencisi vardı, bu yüzden her birinden bir ağız dolusu tükürük Xiahou Lian'ı boğmak için yeterliydi. Suikastçılar karanlıkta gizlenseler de, sonuçta ölümsüz ya da canavar değillerdi. Kendilerini gizlemek ve iz bırakmadan saklanmak için teknikleri vardı, ancak bir ipucunu açığa çıkarmayacaklarının ve birileri tarafından keşfedilmeyeceklerinin garantisi yoktu.

Tang Shiqi onu uzun süre ciddiyetle ikna etti ama Xiahou Lian'ın "bırak tükürüğün uçsun, ben kararlı kalacağım" gibi bir görünümü vardı. Tang Shiqi'nin çıkış yolu yoktu  "Patron, maaşımı ödeyemeseniz bile bu şekilde kaçmaya değmez! Söylesene, kadınlarla oynayıp kumar mı oynadın da bu kadar borçlandın ve kaçmak istiyorsun?!"

"Sikeyim senin oyununu! Seninle aynı olduğumu mu sanıyorsun?" Xiahou Lian'ın nutku tutulmuştu.

Shu Qing sordu: "O zaman neden casus bulmuyorsun? Casuslar Liu Guizang'ın uşaklarını oyalamana yardım edecekler, bu uygun olmaz mı?"

Xiahou Lian bir süre sessiz kaldıktan sonra "Annem yeni öldüğünde, o yaşlı kel eşek Liu Guizang'ın parasını topladı ve Kuzey Tarikatı'nın büyük ustasına suikast düzenlemesine yardım etmeleri için suikastçılar gönderdi. Casuslardan yardım istemek o kel eşeğin yardımını istemekle aynı şeydir."

Shu Qing afalladı ve "Ama..." demek için ağzını açtı. Ancak, uzun süre "ama" dedi ama bir neden söyleyemedi.

"Liu Guizang'ı tek başıma öldürebilirim. Zhaoye ve Hengbo var, onlar bana yeter." Xiahou Lian'ın bakışları acımasızdı ve tartışılmaz bir kararlılık saklıyordu.

Shu Qing hâlâ onu ikna etmek istiyordu ama Tang Shiqi omzunu sıvazlayarak bir şey söylememesini işaret etti. Başını çevirdi ve Xiahou Lian'a "Planın nedir?" diye sordu.

Xiahou Lian sekiz kişilik kare bir masanın üzerine Liuzhou Şehri'nin bir haritasını yaydı. Haritanın sol tarafında, kuzey pazarı boyunca Dongchengmen Caddesi'ne doğru uzanan ve şehrin dışına kadar çıkan kırmızı bir çizgi vardı. Harita beyaz keçeden yapılmıştı, bu yüzden kırmızı ve siyah mürekkep çok derinlere işlemişti. İlk bakışta, kırmızı çizgi kan damlayan derin bir yara gibiydi.

Xiahou Lian, Dongchengmen Sokağı'nın kapısını işaret etti  "Liu Guizang her ayın ilk ve on beşinci günü kentindeki dükkânları teftiş eder. Üç restoran, beş kozmetik dükkânı, on bitkisel ilaç dükkânı ve beş tıbbi klinik dâhil olmak üzere yirmi üç dükkânı var. Genellikle öğleden sonra saat birde teftişe başlar ve şehrin batısından doğusuna doğru yürür. Bir dükkânı incelemesi birkaç dakika ile onlarca dakika arasında sürüyor. Akşam saat yedide şehrin doğusundaki Dexian Binası'nda yemek yer ve saat neredeyse dokuz olduğunda Dongchengmen Caddesi'nden çıkıp köye geri döner."

"Bu boynuzlu gerçekten çok zengin." Tang Shiqi dudak büktü ve "Genelde kaç kişi getirir?" diye sordu.

"On kişiden az." Xiahou Lian, "Bazen sadece iki hizmetçi bile getiriyor. Jingdao Dağ Köyü'nde çok fazla insan var, bu yüzden köyde çok fazla suikast olasılığı yok.

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin