Yağmurda Karanlık
.....
Akşam davullarının arasında, A-Chu elmas desenli bir pencerenin yanında oturmuş avluya bakıyordu. Dışarıda pıtır pıtır yağmur yağıyordu ve kış defnesi çiçekleri yağmur perdeleri arasında çok cansız bir şekilde sarkıyordu.
Birkaç gün önce, Doğu Bürosu astları gecenin köründe aniden ziyaret etmiş ve Yunxian Binası'nın altını üstüne getirmişti. Tüm müşteriler ve fahişeler avluya koşturulmuş, herkes ürkmüş tavuklar gibi bir yığının içine sıkışmıştı. Astlar ziyaret ettiğinde, can almak için gelen kötü ruhlardan farkları yoktu. O siyah yesa cübbeleri görünce herkesin bacakları tutmaz oldu ve kimse kıpırdamaya cesaret edemeden yere uzanırken titremeye başladılar.
A-Chu da o kalabalığın arasındaydı ve panik içinde etrafa bakınırken kız kardeşlerine sarılmıştı. Kadının cesedinin alttakiler tarafından sürüklenerek çıkarıldığını ve mavi taşlı zemine yatırıldığını gördü. Yaşlı kadının benekli ve beyaz tozlu yüzü ölümcül bir şekilde hareketsizdi. Normalde neşesi yerindeydi, kendini hâlâ yaşlı hissetmiyordu ama şimdi ölmüştü ve yüzündeki et bir çamur yumağı gibi gevşekti.
Kız kardeşlerinin hepsi ağızlarını kapatarak panik içindeki gözlerini ortaya çıkardılar. Hemen ardından başka bir ceset sürüklenerek dışarı çıkarıldı ve A-Chu onu hemen tanıdı; bu Xiahou'ydu, hizmetçisiydi. A-Chu oraya doğru koşmak istedi ancak kız kardeşleri onu sıkıca çekti ve birkaç müşteri de onu durdurarak hareket etmesine izin vermedi. Sadece ağzını kapatabildi ve sessizce ağladı. Dünya aniden bir kargaşa içine girmiş ve bir anda değişmiş gibiydi.
Astlar doğu ve batı girişi olan avluya girip çıktılar ve birçok gizli ilaç kabı, şarap kavanozu ve hatta Mutluluk Meyvesi çiçek vazoları buldular. Her şeyi avlunun ortasına attılar ve kadınların yüzleri gördüklerinde soldu. Hükümet uzun zaman önce Mutluluk Meyvesi alım satımını yasaklamıştı ve kumarhaneler ve genelevler gibi ışık görmeyen yerlerde hala dolaşıyor olsa da, bir kez bulunduğunda ömür boyu hapse atılacaklardı.
Görevli baş subay vazoları ve çömlekleri dürtmek için bir kılıç kullandı, ardından gözlerini kaldırarak korkmuş kadınlara baktı. "Elbette, bunlar Garan isyancıları, hepsini götürün!"
Bir anda çığlıklar ve feryatlar tüm gökyüzünü sarstı ve A-Chu da ne yapacağını şaşırdı. Bu kadar çok Mutluluk Meyvesi nereden gelmişti? Daha önce almamış olmasına rağmen o da hapse girmek zorunda mıydı? Kız kardeşi ağlayarak yalvardı, "Efendim, açıkça araştırın, bunları bize annemiz verdi, Garan ne yaptı, bilmiyoruz!"
Yanındakiler duymazdan geldi. Müşteriler bir tarafta durmak üzere seçildi ve memurlar sıraya dizilerek avlunun dışına itildi. Kaptan kırbacını kaldırarak arkalarından saldırdı ve tıpkı güdülen bir grup hayvana benzediler. Kadınların her zamanki güzel cazibesi kaybolmuş ve yumuşak sözleri tiz feryatlara dönüşmüştü.
A-Chu'nun itilmekten başı dönüyordu ve ancak neredeyse avlunun dışına çıktığında hala bir kurtarıcısı olduğunu hatırladı, Xiahou Lian. Aceleyle önlüğünü kaldırdı ve tökezleyerek kırbacın altında diz çöktü ve üzüntüyle, "Efendim, ben Bay Shen Lian'ın eski bir tanıdığıyım, onu görmeme izin vermeniz için yalvarıyorum, kesinlikle beni kurtarmak isteyecektir!" dedi.
"Sen A-Chu musun?" Baş subay yan tarafa doğru yürüdü.
"Evet, evet, benim." A-Chu aceleyle başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...