Demir Gibi Kalp
.....
Xiahou Lian dolambaçlı koridorda oturmuş tavşan fenerleri bağlıyordu. Lian Xiang'ın oğlu Rong-ge'er ve malikânedeki bir hizmetçinin kızı onun yanındaydı ve umutla bekliyorlardı. Henüz dört ya da beş yaşındaydılar ve yeni gömlekler giymişlerdi. Yanakları kırmızıydı ve bir bodhisattva'nın yanındaki Sudhana gibi kaşlarının ortasına bir tutam allık sürmüşlerdi.
Xiahou Lian su leğeninden yumuşatılmış kamışları aldı ve önce iskeleti oluşturdu, iki kamışı bel olarak daire şeklinde büktü ve sonra iki tanesini çekip belin iç kısmından geçirdi, onları birbirine çapraz olacak şekilde ördü, böylece endişelenirse belin ortasına yatay bir çubuk ekleyebilirdi. Sonra başı bağladı. Başı örmek kolaydı; iki daire yaptı ve bunları birbirine yapıştırdı, üstte kulaklar için bir bölüm çıkardı. Ellerini açtığında fener çerçevesi tamamlanmıştı.
İki küçük çocuk şaşkın şaşkın bakarken, Xiahou Lian istemeden başını kaldırdı ve dün gece kurtardığı küçük kızın önündeki koridorda bir sütunun arkasında durduğunu gördü. Lian Xiang onun adının Li Miaozhen olduğunu, Li klanından bir cariyenin kızı olduğunu söylemişti. Annesiz bir çocuktu ve daha önce hanımefendi tarafından sert bir şekilde muamele görmüş olmalıydı, çünkü tüm vücudunda yarım gram et kalmamıştı ve konuşmayı da sevmiyordu. Aslında Kraliyet Akademisi'ne gitmesi gerekiyordu ama Shen Jue, Adli İnceleme Mahkemesi'ne bir mesaj iletmiş ve onu bir memurun hizmetkârı haline getirerek Shen Malikânesi'ne yerleştirmişti.
Koyu kırmızımsı mavi bir ceket ve masmavi bir önlükle yeni bir elbise giymişti. Kara gözlerle bakıyordu ve hâlâ bir şey söylemiyordu. Xiahou Lian'ın onu keşfettiğini görünce hemen geri saklandı.
Xiahou Lian gülümsedi ve kağıdı yapıştırmak için aşağı baktı. Çocukların kırmasından korktuğu için üç kat kraft kâğıdı yapıştırdı. Daha sonra gözleri kırmızı ve siyahla noktaladı ve direklere astı. Altlarına küçük püsküller astı ve görmek için eline aldı ve iki küçük, şişman ve yuvarlak tavşan elinin yanında sallandı. İki çocuk neşelendi ve tavşanları yakalamak için uzandı. Xiahou Lian fenerleri yukarı kaldırdı ve "Gidin ve o kız kardeşi buraya getirin" dedi.
Çocuklar tamam diye bağırdı ve kızın kolunu çekmek için üzerine atladılar. Kız ağlamak üzereymiş gibi görünüyordu ama ayaklarını sürüyerek geldi. Xiahou Lian bir fener daha bağladı, gözlerine nokta koydu, bir direğe astı ve "Herkes payını alacak!" diyerek fenerleri teker teker çocuklara dağıttı.
İki çocuk alkışladı ve fenerlerini tutarak koşarak uzaklaştı. Li Miaozhen fenerini tutuyordu ve hâlâ olduğu yerde duruyordu.
"Bana söyleyecek bir şeyin var mı?" Xiahou Lian ona sordu.
Yavaşça bir koyun yağı yeşim kolyesi çıkardı, bir mendile sardı ve Xiahou Lian'a uzattı.
"Benim için mi?"
Li Miaozhen başını salladı ve "Beni kurtardığın için teşekkür ederim" dedi. Sesi sivrisinek vızıltısı gibi çok kısıktı ve Xiahou Lian'ın onu net bir şekilde duyması uzun zaman aldı. Başını eğdi ve tekrar konuştu. "Annem bunu bana bıraktı. Annem minnettarlıkların geri ödenmesi gerektiğini söyledi. Param yok, sadece bu yeşim kolyeye sahibim, bu yüzden onu sana vereceğim."
Xiahou Lian kendine rağmen güldü ve saçlarının tepesini okşadı. "Annenin sana bıraktığı şeyi alamam, kendine iyi bak. Daha sonra paran olduğunda bana para vermen için çok geç değil, açgözlü değilim, bana bir bakır para vermen yeterli. Tamam, git ve oyna."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...