Bölüm 18

142 33 39
                                    


Düşen Dalgalar



...............

Ana avlunun avlusu cesetlerle doluydu ve kan, bir hendekte yavaşça akan küçük nehirler oluşturuyordu. Suikastçılar cesetleri sayarken, uzun boylu, siyah giysili bir adam Xiahou Lian'ın yakasından tutarak üzerine yürüdü ve Xiahou Lian'ı acımasızca ceset yığınının ortasına fırlattı. Beyaz iç çamaşırları anında kanla kaplandı ve güçlü bir kan kokusu ağzını ve burnunu sararak kusmak istemesine neden oldu. Xiahou Lian yerden sürünerek kalktı ve göz ucuyla Xie Bingfeng ve Bayan Xiao'nun birbirlerine sarılmış cesetlerini gördü, yüzlerinde iğrençliğe yaklaşan bir korku ifadesi donmuştu.

Suikastçılar etrafta toplanmış ve gözlerini ortadaki Xiahou Lian'a dikmişlerdi.

"Mahoraga, ne oldu?" diye sordu Duan Amca.

Mahoraga maskesini çıkararak soğuk ve acımasız yüzünü gösterdi. "Birinin gitmesine izin verdi."

Duan Amca Xiahou Lian'a baktı ve "Kimi bıraktı?" diye sordu.

"Kim olduğunu bilmiyorum, kıyafetlerini ve maskesini o kişiye verdi. Kinnara ve ben o olduğunu düşündük, bu yüzden gitmesine izin verdik." Daha önce seksek oynayan suikastçı konuştu. "Kinnara, sen de öyle düşünmüyor musun?"

Qiu Ye hiçbir şey söylemedi ve sadece Xiahou Lian'ın başının tepesine dokundu.

Bir suikastçı soğuk bir sesle, "Xiahou Lian, sana bu cesareti kim verdi, gerçekten de bir avın gitmesine izin vermeye cüret ettin!" dedi.

Başka bir suikastçı gülümsedi. "Doğal olarak Garuda. Bu velet annesinin büyük olduğu gerçeğine güveniyor, ne yapmaya cesaret edemez ki? Geçen sefer bütün tavuklarımın tüylerini bile yoldu."

Arkada cesetleri sayan bir suikastçı, "Kontrol ettim, Xie Malikânesi'nde yüz sekiz kişi vardı ve bir kişi bile kayıp değil," dedi.

Tüm suikastçılar birbirlerine baktı. Mahoraga "Doğru saydın mı?" diye sordu.

"Doğru saydım," diye yanıtladı suikastçı.

Daha önce seksek oynayan suikastçı, "Ama gerçekten de onun kıyafetlerini giyen birinin gittiğini gördüm. Duan Amca, senin kılıcın da onun yanındaydı."

Duan Amca'nın kısa kılıcı için üzülecek vakti yoktu. "Bana göre, neden bunu görmezden gelmiyoruz? Defterdeki kişi sayısı hiç eksik değil, bu yüzden önemli değil." Mahoraga'ya döndü ve "Bir çocukla tartışmamıza gerek yok" dedi.

"Çocuk mu?" Mahoraga dudak büktü  "İlk çıkışımı yaptığımda ve insanları öldürdüğümde on iki yaşındaydım. O zamanlar kimse benim hâlâ çocuk olduğumu söylemedi. Başrahibin her zaman tarafsız ve dürüst olduğundan bahsetmiyorum bile. Eğer öğrenirse, hepimiz kırbaçlanırız."

Duan Amca içini çekti ve Xiahou Lian'a dönerek azarladı, "Velet, acele et ve bize söyle, tam olarak kimi bıraktın? Seni bir an bile izlemiyorum ve başıma bela açıyorsun!"

Xiahou Lian boğuk bir sesle, "Xie Malikanesi'nden küçük bir hanımdı," dedi.

Mahoraga, "Defterin üzerinde neden onun adı yazmıyor?" diye sordu.

Xiahou Lian kısmen doğru bir şekilde, "Xie Bingfeng tarafından hiçbir zaman sevilmedi ve geçen sefer Xie Bingfeng'i sözlü olarak daha da rahatsız etti, bu yüzden Xie Bingfeng ona taht anıtını ezberletmedi. Belki de adı Xie Malikanesi'nin rehberinde de kayıtlı değildir."

Governor's Illness ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin