Yüce Mutluluk
.......
Shu Qing'in kaçtığını ancak malikâneye döndükten sonra öğrendiler. O sırada Shen Jue'yi kurtarmak için acele ettiğinden, Xiahou Lian Shu Qing'in kemiklerini küçültebileceğini ve iple bağlanamayacağını unutmuştu. Shen Jue ve Xiahou Lian'ın her ikisi de çok ağır yaralanmıştı ve sadece Chi Yan hafif yaralanmıştı. İlaç uygulanırken, Shen Jue bir doktora Xiahou Lian'ın nabzını ölçmesini söylemişti ama teşhisi hâlâ aynıydı ve hiç iyileşmemişti. Shen Jue hiçbir şey söylemedi ve Xiahou Lian'la ilgili kâbuslar görmeye devam etmesine rağmen uzanarak uykuya daldı.
Yaralı olduğu bahanesiyle birkaç gün üst üste evde dinlenirken, bir yandan da ünlü doktorları aramak için adamlarını göndermeye devam etti. Buna rağmen, saraydan sürekli olarak gönderilen belgeler masasının üzerine yığılıyordu. Ayağa kalkamadığı için Shen Wenxing'den bunları kendisine okumasını istedi. Linbei Marki Malikânesi terk edilmişti ve Liaodong'daki huzursuzluk hâlâ bastırılamamıştı, bu yüzden bir karar vermesi gereken pek çok şey vardı.
Xiahou Lian, Shen Jue'nun annesinin küllerini dağıtma meselesini bilmesine izin vermedi. Shen Jue zaten bir süre atalarının salonuna gitmeyecekti, bu yüzden elinden geldiğince uzun bir süre bunu onun için gizleyecekti. Süvarilere Shiqi'nin tabutunu Hangzhou'ya geri göndertti, bir açıklama mektubu yazdı ve ardından tüm birikimlerini içine mühürledi. Tabut arabası yola çıktı, uçsuz bucaksız ve küllü patikanın derinliklerinde kayboldu. Xiahou Lian aniden, belki bir gün kendisinin de böyle bir yolculuğa çıkacağını hissetti.
Eve döndüklerinde Shen Jue çalışma odasında belgeleri okuyordu, bu yüzden Xiahou Lian Chi Yan'ı bulmaya gitti. Shen Jue, Chi Yan'a yaşamak için kendisinin bir avlu seçmesini söylemiş, o da en uzak avluyu seçmiş ve dört gündür dışarı çıkmadan avluda kalıyormuş. Tam avluya adım attığında, Chi Yan'ın bir söğüt ağacının altına çömeldiğini ve bir kediyi beslediğini gördü. Bu kadar çok vahşi kediyi nereden bulup getirdiğini bilmiyordu ama siyah, beyaz ve sarı kediler vardı. Ayaklarının etrafında toplanmışlardı ve hatta karışık kürklü bir tanesi omzuna tırmanmıştı.
Chi Yan, Xiahou Lian'dan bile daha fakirdi. İki gün önce Lian Xiang, Xiahou Lian'ı bulmaya geldiğinde gözyaşlarını siliyor ve Garan'ın çok fazla zorba olduğunu söylüyordu. Böylesine itaatkâr bir çocuğun kesesinde yarım bakır para bile yoktu ve tüm vücudunda sadece biraz para değerinde Shana vardı, bir kıyafet değişikliği bile yoktu. Bunu söyleyerek, tüm kıyafetlerini alıp götürdü ve Xiahou Lian çaresiz kaldı ve sadece Shen Jue'dan biraz kıyafet ödünç almasını isteyebildi.
Belki de aptal bir mizacı olduğu için, Chi Yan kadınlar tarafından son derece seviliyordu. Dün, Shen Jue onu ziyaret etmek için avlusuna gitmiş ve birkaç hizmetçinin Chi Yan'ı beslemek için yarıştığını görmüştü. Chi Yan elinde renkli bir kedi tutuyor ve dolambaçlı koridorda oturup birbirlerinin saçlarını çekmelerini izliyordu. Yüz ifadesi biraz paniklemişti, çünkü açıkça şok olmuştu; muhtemelen kadınların çıldırdıklarında suikastçılardan bile daha vahşi olduklarını tahmin etmemişti.
Shen Jue o kadar öfkeliydi ki neredeyse kan kusmak istiyordu ve bir el hareketiyle avluda hizmet edenlerin hepsi erkeklere dönüştü. Aslında Chi Yan'la özel bir konuşma yapmak istemişti, ne de olsa kayınbiraderiydi, bu yüzden terbiyeli olmalıydı. İkisi karşılıklı oturup bir süre birbirlerine baktıktan sonra Shen Jue belgeleri gözden geçirmek üzere odasına döndü.
Chi Yan, Xiahou Lian'ı gördüğünde kucağındaki leopar kedisini yere bıraktı. İkisi çiçek standının altındaki taş masada oturup begonya çiçekleriyle dolu bahçeye baktılar ve uzun süre konuşmadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...