Pravėriau duris ir už jų stovėjo Zayn. Nustebusi žvelgiau į jo rudas akis.
-Sveika, šiandien esi užimta?-nusišypsojo Zayn.
-Labas, jau pavėlavai,-nejau jis mane kažkur kviečia?
-Hm... Norėjau tave pakviesti į vakarėlį, bet manau esi per daug graži, jog neatsigini nuo vaikinų.
-Tu ne taip supratai,- nusijuokiau.- Šiandien mano vakaras suplanuotas, nes nusprendžiau padaryti sau filmų vakarą.
-O negalėčiau prisidėti?-su vilties gaidele paklausė jis.
-Aš nieko prieš,-pravėriau duris ir įleidau jį į kambarį.
Įlipau į lovą ir užsiklojusi, pasiėmiau dubenį spragėsių. Žvilgtelėjau į Zayn, jis jau buvo be marškinėlių ir jau segė savo džinsus.
-Na jau ne!-sušukau.- Ropškis į lovą su kelnėmis.
Jis nusijuokęs linktelėjo ir įjungęs filmą atsigulė šalia.
-Tu nesi miegojusi kartu su vaikinu, tiesa?- po 5 minučių paklausė Zayn.
Susigėdusi linktelėjau ir toliau žiūrėjau į kompiuterį.
-O bent esi mylėjusis?
-Ne,-jaučiau kai žandais kaista, tad nejaukiai pasimuisčiau.
-O bent bučiavaisi?
Papurčiau galvą.
-Tai neturėjai vaikino?
-Neturėjau, prašau daugiau nieko nesakyk ir neklausinėk.
Jis tik linktelėjo ir stebėjo filmą. Po gero pusvalandžio mano akys pradėjo dažniau merktis, tad padėjusi dubenį ant stalo toliau žvelgiau į kompiuterį. Jaučiau, kai vis krypstu į kairę pusę ir atsirėmusi į Zayn petį užmigau.
Rytas
Prasimerkusi žvelgiau tiesiai į Zayn rudas akis. Sutikęs mano žvilgsnį šyptelėjo ir po kelių sekundžių pradėjo lenkti savo veidą arčiau manęs. Sutrikau. Nejau jis mane pabučiuos?
Zayn pov*
Turiu ją pabučiuoti, nes esu susitaręs su Harry. Jei to neįvykdysiu būsiu silpnas, tad pasilenkęs arčiau jos priglaudžiau lūpas. Ji sutrikusi žvelgė į mane. Greitai atitraukiau lūpas ir iššokęs iš lovos, apsirengiau. Išskubėjęs iš jos kambario, prie savo durų pamačiau Kerę.
-Nejaugi jau įvykdei užduotį?-paklausė ji.
-Iš kur tu apie sužinojai?
-Harry sakė. Ar nori pamiršti tą sušiktą bučinį?-nelaukusi atsakymo įsisiurbė man į lupas ir ėmė kramtyti mano lupą.
-Ne dabar,- nustūmęs ją, atrakinau duris ir įėjęs vidun užtrenkiau jai jas prieš nosį.
Kerės pov*
Nejau Zayn Malik mane atstūmė!? Stengiausi išlikti rami. Dabar aš taip pažeminsiu burokėlį, jog ji nebepasirodys mokykloje. Bet šį savaitgalį nelysiu prie jos, tegu galvoja, kad jau viskas gerai, bet pirmadienį surengsiu tikrą spektaklį kurio nepamirš.Jos nekęs visos mokyklos merginos. Sukrizenusi, patraukiau ten kur tikrai manęs neatstums, pas Harry.
Karin pov*
Vis mane kamavo vienas klausimas. Kodėl jis mane pabučiavo? Tikriausiai jis pagalvojo, kad tai jo mergina ir buvo apsimiegojęs. Turėčiau jo atsiprašyti už tą įvyki. Dabar jis turbūt manęs nekenčia, o to net nenoriu. Kai jis mane pabučiavo, man nenutiko kas buvo rašoma knygose, kad drugeliai skraidžioja pilve. Man buvo kitaip. Pasijaučiau tiesiog keistai, buvau sutrikusi ir tik jaučiau jo lūpas, kurios buvo tikrai švelnios. Pakilusi iš lovos ir apsirengusi nusileidau į valgomąjį. Kai pamačiau Zayn sėdintį su garbaniumi prie staliuko ir patraukiau link jų.
-Zayn, atsiprašau dėl įvikio ryte,-pralemenau.
Garbanius nustebęs žvelgė į mane ir laukė ką pasakys Zayn.
-Pamiršk tai, tiesiog pats nesupratau ką darau, todėl gali būti rami,-švelniai nusišypsojo jis.
Linktelėjau ir kai pavalgiusi ėjau į kambarį sutikau Niall.
-Sveika, nieko blogo neatsitiko per šį laiką?-paklausė Niall.
-Labas, keista, bet dar ne.
-Jei kažkas nutiks, pranešk. Nenoriu, kad tau kažkas nutiktu ar vėl tave įskaudintų.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo