Untitled Part 18

2.7K 141 0
                                    

Karin pov*

Kai Kerė man mirktelėjo pajaučiau kažką blogo. Tarsi, kad man nutiks kažkas blogo.

Nejau ir vėl ji sumąstė, kaip mane pažemint? Kaip ji nesupranta, kad man skauda. Man velniškai reikia pagalbos, bet aš nenoriu pridaryti kitiems bėdų ir jų taip pat įtraukti į šią beprotybę. Kaip man apsiginti? Boksas? Tai skamba puikiai.

Per antrąją pamoką teko sedėti su Harry. Jis nenustojo vėpsoti į mano iškirptę. Nesakau, kad ji didelė, bet krūtinė matosi tik šiek tiek.

-Tai vis dar eisi su manimi į vakarėlį?-paklausė ir nusišypsojo parodydamas savo duobutes.

-Taip, ateisiu,-šyptelėjau.-Ir beje nemanau, kad kažką pametei mano krūtinėje.

Nusijuokusi pasiėmiau rankinę ir su skambučiu išėjau iš klasės. Praeidama pro mane Kerė nusijuokė ir sušnabždėjo "atsargiai vaikščiok gatvėmis". Per mano kūną perėjo nemalonūs šiurpuliukai.

Po pamokų nuskubėjau į savo kambarį ir susiradusi maikutę ir trumpus džyncinius šortukus, juos apsivilkau. Manau šiandien apsiausiu sportinius batelius.

Išeidama iš kambario pagriebiau megztuką ir patraukiau laiptais žemyn.

-Zayn, ačiū dar kartą, kad vakar naktį pasilikai su manimi,-nusišypsojau, kai praėjau pro Zayn ir Kerę.

Zayn nustebęs išsprogdino akis, o Kerė jau norėjo kažką sakyti, bet aš jau buvau lauke.

Atsipūčiau. Kas man po velnių darosi. Juk, man dabar bus galas nuo blondinės. Bandžiau tai pamiršti, kai jau buvau prie darbo. Ir man pavyko.

Išmuilavusios mašiną atsinešėme vandens šlangas ir ėmėme ją plauti. Nusijuokiau, kai viena rudaplaukė nukreipė ją į Sofiją ir jos šortai liko šlapi. Nesitikėjau, kai Sofija atsuko šlangą į mane ir aš likau visa šlapia.

-Atsiimsi už tai, juk vanduo ledinis,-sušukau ir su rudaplauke nukreipėme šlangas į Sofi.

-Manau panelės susirinko dirbti, o ne kvailioti,-tarė rimtas balsas.

Tai mane kiek išgązdino ir aš su vandeniu aptaškiau savo bosą. Mūsų juokas nutilo, kai visos pamatė ką aš padariau.

-Panele Karin jūs kviečiama į mano kabinetą,-rimtai tarė jis ir nusisukęs nuėjo.

-Merginos, mane garantuotai išmes iš darbo, tad duokit savo telefono numerius ir apkabinimą,-nuliūdusi tariau ir ėmiau juoktis.-Po velnių aš jį aptaškiau.

Ir ėmiau krizenti. Nors žinau, kad bus blogai, bet tai buvo juokinga ir linksma.

-Tu pavarei panelyt,-kartu krizeno rudaplaukė tiesdama man lapelį.-Čia mano numeris ir beje aš Megė.

Paėmusi lapelį linktelėjau ir patraukiau į boso kabinetą. Priėjusi prie durų surimtėjau ir įžengiau vidun. Mano rankos ėmė kiek virpėti, tad teko jas paslėpti už nugaros. Eliotas buvo be švarko ir maikės, tad mane trikdė tie jo visi raumenys. Liaukis Karin, sudrausminau save ir priėjau prie vienos kėdės.

-Žinau, kad jūs mane atleisite iš darbo, bet buvo verta,- ir ėmiau kikenti.-Atsiprašau, už savo elgėsį, tiesiog šiandien keista diena.

-Pirma -kreipkis į mane tu, antra -aš neatleidžiu tavęs ir trečia- aš jus pakviečiau ne dėl to, kaip manai,-nusišypsojo jis.

-Aš taip pat noriu kad, jūs, atsiprašau tu, kad taip pat kreiptumeisi į mane tu,-šyptelėjau.-Nejau kažką bloga padariau jog mane čia pakvietėte?

-Sutinku,-tarė jis.-Jus pasikviečiau paklausti ar vis dar eisite su manimi šeštadienį išgerti kavos?

-Taip, lauksiu jūsų 20h.

-Na tada eik dirbti toliau,-tarė nužvelgdamas mane.-Be to tu šiandien atrodai nuostabiai ir ypač, kai tavo rūbai prilipę prie tavo kūno.

-Ačiū,-paraudusi išlėkiau pas merginas.

Merginoms viską papasakojau ir jos vis bandė man įrodyti, kad aš patinku bosui. Juk tai netiesa, taip? Tai neįmanoma. Ir be to man vaikinų nereikia. Numojusi mintis baigėm ką pradėjom.

Po darbo

Atsisveikinus su Sofi ir Mege patraukiau pakelėm į vaiknamį. Priėjusi tamsų skersgatvį mano oda pašiurpo ir man pasidarė kiek baisu. Jau buva netoli vaikų namų, kai kažkas čiupęs mane už riešo prirėmė prie sienos ir ranka uždengė burną.

-Ir vėl susitikome,-tarė man šiurpus balsas.

Juk tai tas pats vaikinas, kurį pasamdė Kerė. Šį kartą man galas. Jis buvo be kaukės ir šypsojosi savo kraupia šypsena. Bandžiau ištrūkti iš jo gniaužtų, bet sustojau tai daryti, kai supratau, kad nieko neišeis. Jis per stiprus.

-Šį kartą pasismaginsme,-sušnabždėjo jis.- Nemėgink klykti, nes perrėšiu tau gerklę.

Linktelėjau ir tylėjau, kai jis patraukė savo ranką nuo mano burnos. Jis kalba rimtai, o aš nenoriu mirti. Mintyse klykiau gelbėkit, bet iš mano burnos neišėjo joks garsas.

Vaikinas pasilenkė ir ėmė bučiuoti, bei kandžioti mano kaklą. Mano skruostais tekėjo ašaros. Valdžiau savo kūkčiojimą, nes nenorėjau blogiausio. Jo rankos lietė mano nuogas kojas ir spaudė mano krūtinę. Man nuo to buvo bloga ir svaigo galva. Jis nuplėšė nuo kūno mano maikutę ir nužiūrinėjo mano krūtinę.

-Tu tokia karšta, gaila, kad neturėsime šiandien sekso,-tarė jis ir man šiek tiek palengvėjo.-Bet yra kitų būdų pasilinksminti.

Nusipūrčiau. Man buvo šalta, nes vakaro vėjas buvo šaltas. Jis nusiėmė savo kelnes ir tarė:

-Turėsi man pačiulpti.

Ką?! Papurčiau galvą. Pasinaudojusi proga jog jis nusiima kelnes ėmiau bėgti. Jau buvau netoli vaikų namų durų, kai užkliuvau už laiptelio ir tėškiausi ant žemės.

-Gelbėkit!-sušukau iš paskutinių jėgų ir tada tamsa.


All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now