Untitled Part 29

2.6K 134 2
                                    

Karin pov*

Nuo antro priepuolio praėjo dvi dienos. Keista yra tai jog Kerė man nieko nedaro. Manau Zayn ją sutramdė ir esu jam labai dėkinga.

Nesuprantu, kodėl Letė žiūri į mane apgailestaujančiu žvilgsniu. Jaučiu jog kažkas atsitiks blogo ir tai mane neramina.

Apie Zayn esu puikios nuomonės. Šiomis dienomis jis labai manimi rūpinosi ir dovanojo rožes. Myliu jį ir tikiuosi viskas nesugrius, kai abu paliksim vaikų namus.

-Karin? Rytoj vyksta vakarėlis ar nenorėtum su manimi ten nuvykti?-tarė Zayn įsiverždams į mano kambarį.

-Mielai su tavimi ten nueičiau,-šyptelėjau ir apsikabinau jį per kaklą.

-Vyksime ten 20 valandą,-prisitraukė mane arčiau savęs ir suglaudė mūsų lūpas.

Jo rankos nusileido iki mano užpakaliuko ir jį suspaudė. Aš šoktelėjau ir kojomis apsivijau jo liemenį.

Net nesupratau, kai nugara pajaučiau patalus.

Jis trumpam atsitraukė nuo manęs atsikvėpti, bet aš jį vėl prisitraukiau.
Jo rankos nuvilko mano maikutę. Vėliau ir šortus.

Rankomis nuvilkau jo marškinėlius. Jis pasilenkė prie mano kaklo ir pradėjo jį bučiuoti, kartsykiais sukąsdamas. Silpnos aimanos veržėsi iš mano lūpų. Kojomis nusmaukiau jo džinsus, kartu su apatiniais.

Paraudau kai pamačiau Zayn penio dydį. Išraudau ir stengiausi ten nežiūrėti, bet akys pačios ten krypo.

Jis sukikeno ir pašalino mano liemenėlę, bei apatinius.

Zayn išsitraukė maža pakelį ir jį nuplėšęs su dantimis užsidėjo apsaugą. Tai buvo taip sexualu, jog pasidarė karšta.

Savo dičkiu jis apsuko kelis ratus aplink mano vaginą ir pajutau jį braunantis.

Jis pasilenkė prie mano krūtų ir lūpomis palietė vieną spenelį. Jo liežuvis suko aplink jį ratus. Kitos krūties spenelį jis sukiojo tarp pirštų.

-Zayn!..-sudejavau, kai jis pagreitino tempą.
Viena jo ranka suspaudė mano užpakaliuką ir sujungė mūsų lūpas

Atlenkiau galvą iš malonumo.

-Zayn... Uh!..

-Garsiau,-sudejavo. Jis taip pat buvo užvertęs galvą.
-...Ahh..Uh...Zayn!!!-suklykiau. Malonumas buvo nepakartojamas.

Euforija nuvilnijo kūnu.

Po kelių judesių, jis išėjo iš manęs, nusiėmė pilna apsaugą ir sukrito šalia.

-Tu nepakartojama,-sušnabždėjo Malik ir prisitraukė mane į savo glėbį.

Šyptelėjau ir apsivijau jo liemenį rankomis. Kai jau jaučiau jog tuoj užmigsiu pakstelėjau jam į lūpas ir sumurmėjau.

-Labanakt Zy.

-Labos.

*Rytas*

Pramerkusi akis apgraibomis ieškojau kažko šalia, bet lova buvo tuščia. Nesuprantu, kodėl jis mane palieka vieną rytais. Aš taip norėjau išgirsti jo kimų ir sexualų, rytinį balsą...

Ah.... Aš net dabar jo pasiilgau...

Atskėlusi iš lovos atlikau rytinį ritualą ir apsivilkusi drabužius, nuskubėjau į mokyklą.

_______

Keista jog šiandien nemačiau Zayn, todėl jo nesulaukusi iki 16 valandos patraukiau į sporto klubą.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now