Untitled Part 28

2.6K 141 1
                                    

*Po savaitės*

Zayn pov*

Viskas klostosi pagal planą. Manau jog ji jau mane įsimylėjus, tad greitai galėsiu jos atsikratyti. Nervina, kad turiu su ja būti, bet dėl pinigų verta. Bent vienas dalykas man joje patinka. Tai sexas. Na nevisada ji to man duoda, tad tenka eiti pas Kerę ir atsipalaiduoti.

-Zayn? Apie ką taip galvoji?

-Jog myliu tave,-tariau ir ji nusišypsojo. Ji tokia kvaila jog mano, kad tai tiesa.

-Aš taip tave myliu,- pakštelėjo į lūpas ir aš tai pasinaudojęs pagilinau bučinį.

-Noriu tavęs paragauti,- tariau ir pakėliau jos sijoną.

Nutraukiau jos apatinius ir su liežuviu perbraukiau per jos klitorį. Iš jos lūpų vis garsėjo aimanos. Staiga jos rankos įsivėlė į mano plaukus ir juos truktelėjo arčiau savęs. Kai supratau jog ji tuoj pajaus orgazmą atsitraukiau ir nusimovęs kelnias, bei apatinius grubiai įėjau į vidų. Norėjau ją pasimylėti grubiai.

Karin užvertė galvą ir įsikabino į nagais į mano nugarą. Kiekvienas mano išsiskverbimas į ją priversdavo ją garsiai sudejuoti. Jaučiau, kai artėja mūsų viršūnė, tad paskutinį kartą į ją įėjau ir nusiritęs nuo merginos kūno, atsiguliau šalia. Nespėjau sureaguoti, kai ji prisitraukė arčiau manęs ir suglaudė mūsų lūpas.

-Myliu tave,- sušnabždėjo ir po kelių minučių išgirdau jos gilų kvėpavimą, kuris leido suprasti jog ji užmigo.

*Rytas*

Karin pov*

Niekada negalvojau, kad vaikinas suteikia tiek džiaugsmo, meilės. Aš mylių jį ir jis taip pat tai tvirtino. Aš juo tikiu ir manau, kad mes ilgai busim kartu.

Per tą savaitę labai prisirišau prie Zayn. Jis net nenorėjo manęs išleisti vakarienės su Eliotu, bet įkalbėjau. Pastebėjau jog Elliotas nori kažko daugiau nei draugystės, todėl speceliai užsiminiau apie Zayn. Mačiau jog jis nuliūdo, bet jau geriau tiesa, kuri skaudina, nei melas kuris vėliau nužudo.

Per visą savaitę Kerė nebuvo prie manęs priėjus, todėl man kilo įtarimas, kad kažkas vyksta man už akių. Nenorėjau pripažinti, kad kažkas vyksta, tad nusprendžiau viską pamiršti ir mėgautis meile.

-Zy,-judinau ji, jog pabustų.-Kelkis pavėluosi į mokyklą.

-Dar minutę,-sumurmėjo ir apsivertęs nukrito nuo lovos. Sukikenau. -Aučh, padėk man atsikelti.

Suėmus jo ranką jis truktelėjo mane ir aš užvirtau ant Zayn.

-Renkis, juk nenori pavėluoti,-tariau atsistodama ir apsivalydama savo džinsus.

Zayn atsistojo ir persirengęs kitus drabužius nužvelgė mane.

-Tavo džynciai per daug sexualūs,- dusliai tarė ir prisiartinęs prisitraukė arčiau savęs.-Dabar norėčiau gerai tave išdulkinti.

Mano skruostai ėmė kaisti. Staiga Zayn suėmė už mano sėdmenų ir privertė aiktelėti. Jo lūpos prisiglaudė prie manųjų ir aš pagilinau bučinį.

-Zayn, ne,-sušnabždėjau, atstumdama vaikiną.

Bet jis manęs nepaklausė ir bandė nuvilkti maikutę.

-Kas tau darosi?!-sušukau ir pasitraukusi nuo jo vožiau antausį.

-Niekas su manimi taip nešnekės prakeikta kale!-mano kūnas ėmė drebėti.

Pirmą kartą taip jo bijau. Jo akys pajuodavo ir jis artinosi prie manęs. Susigūžiau, kai Zayn sugriebė man už liemens ir prirėmęs prie sienos ėmė bučiuoti bei kandžioti mano kaklą.

-Ne!-šaukiau atstumdama jį.-Aš to nenoriu!

-Kaip sau nori, einiu susirasti Kerės,-spjovė ir trenkęs durimis išėjo iš kambario.

Sukūkčiojau. Kodėl aš taip pasielgiau? Ar tai pabaiga? Ką man daryt?

-Zayn!-išbėgusi iš kambario sušukau, bet pamačiusi, kai jis bučiuoja Karin sustingau.

Mano rankos ėmė drebėti, o skruostais ristis daugybė ašarų. Ėmiau dusti. Tai ir vėl prasideda. Suklupusi mano kūnas ėmė drebėti iš baimės. Užmerkiau akis. Aš ji praradau. Tai pabaiga. Viskas ką myliu pradeda nusigręžti nuo manęs. Kodėl? Ką aš padariau jog visi nusuka man nugaras?

Pajutau stiprias rankas, kurios mane pakėlė ir priglaudė prie savęs.

-Princese, aš atsiprašau,-kalbėjo jis.-Aš myliu tave. Niekada daugiau taip nepasielgsiu, prižadu.

Jo žodžiai privertė manąją širdį suspurdėti, bei nusiraminti.

-Ar tikrai?-pramerkiau akis ir prisiglaudžiau prie jo.

-Taip.

Tikėjau juo. Viską pamiršau apie Zayn ir Kere. Myliu jį, todėl ir atleidžiu.

Kerės pov*

-Man nepatinka, kai būni su ta kekše,-suzyziau.

-O aš sakiau, jog man patinka? Aš susilažinau dėl 10 gabalų mažute ir nežadu jų atsisakyti.

-Gerai jog liko tik dar viena savaitė, o tada ją pažeminsiu,- sukrizenau ir įsisiurbiau jam į lūpas.-Man nepatinka tavimi dalintis.

-Nebūk tokia savanaudė, maže,- tarė jis ir ėmė grubiai mane bučiuoti.

-Zayn!-pasigirdo pažįstamas šauksmas ir aš atsitraukiau nuo jo.

Kodėl ta sumauta kekšė man visada trukdo.

Man nerūpėjo, kai jai vėl prasidėjo priepuolis. Galėtų mirti, bet kurgi. Zayn vaizduoja tokį didvyrį ir išgelbėja savo kalytę. Urgh nekenčiu jog jis ją dulkina. Jis mano! Bet iš ties verta. Ji bus pažeminta prieš visą mokyklą. Tada gal bent pati sugebės nusižudyti.

Nors... Sugalvojau kai ką geriau.

-Turiu tau darbelį Jake. Tu ir vėl su ja susitiksi, bet šį kartą gan ilgam laikui,-tariau surinkusi jo numerį.

-Laukiu nesulaukiu,- nusijuokė jis.-Kada ir ką reikės daryti?

-Po savaitės paskambinsiu ir liepsiu tau atvažiuoti,- sumurmėjau ir numečiau ragelį.

-Oh tau nepasisekė, Karin. Tavęs laukia pragaras,-nusijuokiau ir patraukiau į mokyklą.

Letės pov*

Žinau ką yra sumasčiusi Kerė ir aš tai sutrukdysiu.

-Mums reikia pasikalbėti,- drąsiai praėjusi prie Kerės tariau.

-Oh ir apie ką gi?

-Žinau ką rezgi.

-Nejaugi? Ir ką tokio man papasakosi?- nusijuokė ji.

-Tu nieko nepadarysi Karin. Žinau jog nori ją sužlugdyti.

-Nejau tu man sutrukdysi?-ėmė kvatotis.

-Taip.

-Jei tu trukdysi aš padarysiu tau, kaip Karin! O dabar traukis man iš kelio kol neatsiradai kekšyne, tu prakeikta kale. Juk žinai jog galiu viską.

Aiktelėjau. Aš nieko negaliu padaryti. Nors ir kaip skaudu negalėsiu jai padėti. Nenoriu būti kekšė, kuri turės tenkinti senių užgaidas. Atsiprašau Karin jog viskas taip įvyks ir žinau jog manęs nekęsi. Bet geriau tu, nei aš.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now