Sugalvojau papasakoti ką būčiau rašius, jei būtų 3 sezonas.
Pirma tai Karin būtų pati nužudžius Kerę ir dėl to sėstų 10 metų už grotų, bet draugų padėdama ji kalėtų apie 4-5 metus.
Zayn būtų nustojęs ją lankyti ir jam nežinant Karin pagimdytų berniuką kalėjime, bei atiduotų jį Letei. Staiga jos draugė ima jos nelankyti.
Kai ji pagaliau išleista iš kalėjimo, Karin sužino Letės gyvenamąją vietą ir iš karto nuvažiuoja ten. Jai duris atidaro mažas berniukas ir ji jį apkabina, bet... viskas staga virsta pragaru.
Letė paaiškina, jog Karin vaikas mirė miegodamas. Jį ištiko staigi mirtis. Šis berniukas yra Letės sūnus.
Netikėtai kambaryje pasirodo Zayn ir pagaliau Karin supranta, kad tas vaikas jų, o jie gyvena vedybinį gyvenimą.
Karin palūžta, bet jai padeda atsistoti tik bendravimas su Letės sūnumi. Po kurio laiko ji supranat, kad kažką draugė slepia. Viskas ima aiškėti. Jokioje įstaigoje nerasta jokių duomenų apie Letės gimdimą, o ir vaikas į ją nepanšus.
Karin nustebina ir tai, kad berniuko gimtadienis tą pačią dieną, kaip ir Karin mirusio vaiko.
Na ką galėtumėte pasakyti apie tokią posūkių kryptį? Sesuo man patarė, kad geriausia užbaigti istoriją 2 sezonu. Kas būtų jei viskas būtų pasisukę taip?
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo