Untitled Part 15

2.7K 138 4
                                    

Išėjau iš kambario tik tada, kai nemačiau niekur nei vieno žmogaus. Tiesiu taikymu nuskubėjau į savo kambarį, kurį man buvo padaręs Mr.Scoott. Dabar iš ties man jo prireikė, kaip ir jis ankščiau sakė. Užsirakinusi šviesiame kambaryje, įjungiau šviesą, nes ėmė temti.

Rožiniai tapetai pagyvino kambarį, prie juodų grindų. Nežinau, kodėl aš tokio kambario prašiau. Įlindusi į didžiulę spintą ėmiau ieškoti kažko tinkamo vakarui. Suradusi tinkamus drabužius juos padėjau ant didžiulės baltos lovos ir nuėjau į vonios kambarį. Nusivilkusi drabužius paleidau vandenį iš dušo ir sušlapinau visą save.

Nusipraususi, tik su rankšluoščiu nuskubėjau į kambarį ir apsivilkau juodą komplektuką. Užsimaukšlinusi juodus džinsus, apsiaviau juodus kedus. Kolkas nieko nesivilkau ant viršaus. Išdžiovinusi plaukus, juos ištiesinau ir ėmiau dažytis. Lūpas paryškinau raudonais lūpų dažais, akių vokus padengiau juodais šešėliais ir aukso blizgučiais. Paryškinusi tušu ilgas savo blakstienas apsivilkau ant liemenėlės juodą odinę striukę. Tegu nuo manęs nenukrypsta visų žvilgsniai. Pasiėmusi telefoną išėjaus pas Mr.Scoott.

-Mieloji ar tikrai žadi tai vilkėti?-tarė kiek nustebęs jis pamatydamas mano aprangą.

-Taip, man marškinėliai tik trukdytų. Taip jaučiuosi laisviau. Neturiu dėl ko jaudintis ir žinau ką darau,-šyptelėjau jam.

-Ar tik nenori sukelti tam vaikinui pavydo?

-Ne. Aš jį pamiršus ir man nerūpi ką jis šiuo metu dulkina.

-Pagal Mičo pasakojimą viskas taip neatrodė,-atsikrenkštė jis pakeldamas antakį.

-Manau jog Mičas suprato viską kitaip,-tariau išeidama iš kabineto.-Viskas tik dėl motociklo.

Uždariusi duris pasijaučiau geriau. Kas su manimi darosi? Jei bus taip ir toliau turėsiu išvykti, bet tik po keršto Kerei.

Garsi muzika jau girdėjosi visame sandėlyje. Įžengusi į didžiulę patalpą mane pasitiko dūmų, bei įvairių spalvų mišinys. Prie baro sedėjo Mičas ir kiek matau jis dar nepakabino tos rudaakės barmenės. Aplink stulpus šoko šokėjos. Vyrai mėtė pinigus, kiti rūkė žolę. Zayn nemačiau, turbūt duodasi su ta kale.

Nužingsniavusi prie Mičo klestelėjau šalia jo.

-Tai vis dar niekur jos nepakvietei?-garsiai tariau pasilenkdama prie jo.

-Tik nieko jai nesakyk. Dabar nežinau ko galima iš tavęs tikėtis,-tarė jis.

-Žiūrėk ir mokykis,-tariau ir kol jis manęs nesulaikė peršokau barą ir atsidūriau kitoje pusėje.

-Labas, aš...

-Žinau kas tu,-tarė kiek piktokai. Ji pavydi.-Aš Ela.

-Žinau, kad pavydi Mičo, bet jis man kaip brolis ir yra per daug bailus prie tavęs prieiti. Jis jau kartą buvo atstumtas,-išbėriau.

-A...-iš kart jos veidas sušvelnėjo.

-Jis yra pametęs galvą dėl tavęs, bet nenori, kad tu jį atstumtum,-tariau.-Supranti ką noriu pasakyti?

-Ačiū, kad tai pranešei. Aš maniau, kad jam nepatinku,-šyptelėjo ji.

-Nėra už ką,-tariau.-Eik pas jį, o aš pabūsiu tavimi.

-Ačiū,-nusišypsojo ji ir davusi man prijuostę nuėjo pas Mičą. Bent jie bus laimingi...

Aptarnaudama žmones akies krašteliu stebėjau tuos balandėlius, kol mano vietą perėmė kita barmenė ir aš ištrūkau iš baro.
Klestelėjusi ant sofos užsidegiau kalijaną ir po kelių minūčių įtraukiau pirmuosius dūmus. Juos išpūtūsi įtraukiau dar kelis kartus ir atsipalaidavau atsiremdama į sofos atlošą.

-Gal norėtum išgerti!?-sušuko per garsią muziką kažkoks blondinas.

-Mielai,-tariau pakeldama akis į jį ir nustebau.-Niall?

-Karin?!-nustebo jis ir nužvelgė mane.-Kokia tu graži.

-Tik nereikia,-atsidusau nusijuokus.-Aš vis dar prisimenu, kad buvai mane pagrobęs.

-Pamiršk tai,-tarė jis.-Tai buvo kvaila ir dėl to atsiprašau.

-Yeah, bet aš tau atleidžiu, nes turėsi man padėti žlugdydamas Kerę,-nusijuokiau.

-Bus padaryta,-tarė jis ir klestelėjo prie manęs.-Kur buvai dingus?

-Nieko neklausinėk iš praeities,-tariau.-Noriu mėgautis šia akimirka, o tu palaikysi man kompaniją.

Kelis kartus vėl įtraukiau kalijano ir išgėriau pora taurelių tekilos kartu su Niall. Po gero pusvalandžio mes buvome apsineše. Niall ranka ilsėjosi ant mano šlaunies, o kita buvo permesta per pečius. Nekreipiau į tai dėmesio ir man tai nerūpėjo.

Iš kažkokio kambario išlindo Zayn su Deise. Zayn plaukai buvo suvelti, o marškinių sagos neužsegtos, taip parodydamos jo presą ir krutinę. Turbūt buvo jiems labai gera, nes jis toks kvailys ir aklas. Kodėl jis negali susirasti normalios merginis? Bet kodėl man po velnių tai turi rūpėti?!

Akies krašteliu stebėjau juos ir man žiauriai nepatiko, kad toji kalė liečia jį. Kai Zayn pagaliau pastebėjo mane su Niall, susiraukė. Atsisukusi į blondiną suglaudžiau mūsų lūpas ir užlipau ant jo kelių. Pasitrindama į jį išgavau iš jo dėjonę. Mūsų liežuviai pynėsi. Niall rankos nuvilko mano odinę striukę irvnužvėlgė mano krūtis.

-Ar tu tuo tikra?-pabilo jis.

Linktelėjau ir dabar jo rankos tvirtai spaudė mane prie savęs. Jo dantims sukandus mano kaklo odą aš suurzgiau ir suglaudžiau mūsų lūpas. Jis paguldė mus ant sofos ir užgulė mane. Jo rankos suspaudė mano krūtinę ir staiga pajaučiau, kad jo kūnas dingo nuo manojo. Greitai pramerkusi akis aiktelėjau, kai Zayn kumštis susidūrė su Niall skruostu.

SVARBU!!!!
Pradėjau rašyti naują istoriją YOGA TEACHER. Eikit paskaityti ačiū :)

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now