Untitled Part 29

2.5K 158 4
                                    

-Tai netiesa,-sušnabždėjau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tai netiesa,-sušnabždėjau.-Jis juk nėra toks pavojingas kaip tu sakai! Aš taip pat turiu žmonių.

-Tu jo nepažįsti ir dabar jis mėgins padaryti tai, ką norėjo ankščiau,-bėrė jis.

-Jis to nepadarys, nes dabar nesu ta mergina, kuri nemoka apsiginti. Be to aš jau nesu nekalta, tad kodėl jam nepasirinkus kitos aukos?

-Jis nori tik tavęs, juk žinai, kad savo kūnu gali suvilioti bet ką, o ypač kai tu tapai tokia seksuali, jis taip lengvai tavęs nepaleis. Hermis yra labai įtakingas, jo draugai ir gauja yra kaliniai , kuriuos jis ištraukė už paslaugą.

-O ta paslauga esu aš? Jis tikrai negaus manęs, o tu manęs negrobsi,-suniurnėjau.-Nebent man reikia plano ir Mr.Scoott vyrų.

-Greičiau galvok planą. Turi daugiausiai 2 savaites, nes vis dėl to turėsiu vaidinti, kad su tavimi susibendravau ir bandau įvilioti į spąstus.

-Gerai, o dabar kuo greičiau dink ir nepridaryk man bėdų. Juk tave gali kas nors sekti,-atsidusau ir priėjusi prie jo apsikabinau.-Būk atsargus, nes nenoriu, kad kažkas tau nutiktų.

-Nesijaudink,-sukikeno jis ir pakštelėjęs man į kaktą, pamojavo ranka atsisveikindamas.

-Tai gal man pagaliau paaiškinsi kas čia vyksta?-susiraukė Zayn. Visai buvau apie jį pamiršusi.

-Girdėjai pokalbį, tad turėjai suprasti, kad mane medžioja tas pašlemėkas nuo kurio išgelbėjei lenktynėse.

-Aš tai jau supratau, bet tu turi man paaiškinti, kodėl jis nori tavęs. Aš taip pat galiu padėti.

-Tu? Padėti?-prapliupau isteriškai juoktis.-Tu sugebėsi bent kažką nužudyti? Juk žmogaus mirtis krenta ant tavo pečių.

-Matau, kad tu manimi tinkamai nepasidomėjai,-išsišiepė jis.-Lėtas žudymas man labiausiai patinka. Malonu žiūrėti, kai tavęs maldauja jo nežudyti ir sako tuos kvailus žodžius jog jis pasitaisys. 

-Kokį šūdą tu čia mali?-sukandau dantis, nes lėtas žudymas tai pat yra mano mėgstamiausias.-Tiesiog jei tikrai nori teptis rankas, turėsi mažiau laiko praleisti su Kere. Būsi mano sargybiniu, jei neprikrausi kelnių pamatęs už tave stambesnius vyrus.

Išsišiepiau ir sužaibavau su juo akimis. Gal ir nežinau, kas nutiko per tuos metus, bet man smagu jį paerzinti. Zayn lėtai prisiartino prie manęs ir stvėręs už alkūnės prisitraukė arčiau savęs.

-Su manimi neverta žaisti,-jo duslus šaltas balsas atsimušė man į skruostą, o aš piktai žvelgiau į jį.-Aš tau padėsiu, duosiu vyrų ir gal net sugalvosiu planą, bet tikrai neleisiu, kad tokia, kaip tu manęs negerbtų. 

-Paleisk mane, nes neatsakau už savo veiksmus,-suurzgiau sugrieždama dantimis.

Staiga buvau parversta ant sofos, o Zayn kūnas užgulė manąjį.

-Gal ir esi gudri, bet tikrai ne stipri fiziškai,-nusikvatojo ir aš susimąsčiau. Jis sako tiesą, man reikia jo pagalbos.

-Todėl tu man ir padėsi,-atkirtau ir jis pakėlė antakį.-Turėsi mane išmokyti ir kuo greičiau. Mainais aš tau pasakysiu, kodėl tas šlykštynė nori manęs.

-Taip greit nesustiprėsi, bet galiu pamėginti kažko išmokyti,-jo lūpos buvo taip arti, kad net nepajaučiau, kaip linkstu prie jo.-Eime ruoštis ir tu dabar sakai tiesą apie tą Hermį.

-Dirbau jo kavinėje padavėja. Jis bandė mane išprievartauti, bet jam nepavyko ir jis sėdo į kalėjimą. Vienas iš mano žmonių bando išsiaiškinti, kodėl jis laisvėje,-paaiškinau, o Zayn greitai atsitraukė nuo manęs, o aš kaip kvailė likau gulėti ant sofos. Jis sugeba išmušti mane iš vėžių. Esu tokia pasimetusi, kai jis dabar taip keistai elgiasi su manimi.

Nesulaukusi jo bent kokio žodelio, greitai pakilau nuo sofos ir nušliaužiau į kambarį. Kojomis užsitempiau šortus ir užsimaukšlinau Zayn ilgus marškinėlius. Įdomu nuo kuo pradėsime.

-Tu jau?-į kambarį įžengė Zayn ir aš linktelėdama ėmiau sekti paskui jį.-Mano rūsyje yra įrengta maža sporto salytė, kol kas tau jos turėtų užtekti. O dabar tiesiog apšilimui padaryk mankštą ir eisi prie bėgimo takelio. Miklinsime kojas, nes jei nemokėsi apsiginti, galėsi gana mikliai pasprukti.

Susiraukiau nuo jo paskutinių žodžių. Aš niekada nebėgu nuo užpuolikų, tai kvaila ir žema. Atlikusi raumenų tempimo pratimus, užlipau ant bėgimo takelio ir didindama greitį ėmiau bėgti. Zayn vis nenuleido nuo manęs akių ir vis leptelėdavo ką nors blogo, taip mane motyvuodamas. Kai prabėgo pusvalandis nulipau nuo takelio ir ėmiau iš krano kone pilti į savo skrandį vandenį.

-Užteks,-subarė mane Zayn.-Dabar eik kilnoti svarmenis, juk nenori trenkdama kietam vyrukui susilaužyti ranką.

Sudejavau ir ėmiausi darbo, nuo svorių man ėmė drebėti rankos ir tai tikrai man nepadėjo. Buvo sunku priprasti prie tokio fizinio darbo.

-Bokso kriaušė!-sušuko jis ir tai man sekėsi gana gerai, vis dėl to mokiausi pas Liam.-Kai tenka kautis be ginklų, stenkis vadovautis švariu protu, nes jei tave valdys pyktis tu pasimesi ir imsi panikuoti, bei negalvodama būsi lengvesnis taikinys priešininkui! Būtinai smūgiuodama giliai kvėpuok, nes kitaip dėl nevaldomo kvėpavimo gali greičiau pavargti!!

Klausiau jo kiekvieno žodžio ir kaip pirmas kartas buvo ganėtinai puikus.

-Pritūpimai,-atsiduso Zayn.-Juk nenori, kad kojos lengvai susižeistų ar ne? Tavo kojų raumenis turi sustiprėti.

Giliai kvėpuodama dariau tuos nelemtus pritūpimus. Esu labai pavargusi, bet kai esu kažkam pasiryžusi, tada manęs nesustabdys niekas. Stengiau kuo mažiau kliūti juodaplaukiui, bet jis specialiai kabinos ir mane tai tikrai pykdė. 

-Greičiau,-komandavo jis.-Nė jau esi tokia ištižėlė? Maniau, kad tu gali daugiau! Po velnių ar gali pajudinti savo subinę nuo grindų?

-Užsičiaupk, man pertraukėlė,-sudejavau ir nusimovusi marškinėlius atsiguliau ant šaltų čiužiniais išklotų salės grindų. 

-10 minučių ir vėl treniruosiesi,-nusileido Zayn.

Užmerkusi akis, klausiau vaikino žingsnių. Tada pasigirdo jo gilus kvėpavimas ir boksavimas į kriaušę. Pramerkiau akis ir atsisėdusi jį stebėjau iš šalies. Tik dabar pastebėjau, kad jo kūno raumenys yra žymiai padidėję. Jis tikrai atrodo karštas ir gazdinantis, dėl to man jis tikrai pravers. Dabar įsivaizduoju jį su sargybinio kostiumu. 

-Stokis ir ateik čia,-tarė Zayn ir aš paklususi nužingsniavau prie rudaakio vaikino.-Mėginsi apsiginti nuo manęs.

-Nesistenk būtu švelnus,-perspėjau, o jis tik nusikvatojo ir puolė mane.

Puoliau greitai į šalį išvengdama jo smūgio į veidą. Staiga jo kairė ranka susitiko su mano skruostu ir aš parkritusi išspjoviau kraują iš burnos. Nusiraminusi kuo greičiau atsistojau ir užsimojusi trenkiau į jo šoną, bet jis sugavo mano ranką ir ją užlaužė. Suinkščiau ir stipriai užmyniau ant jo kojos ir Zayn netekęs nuovokos atlaisvino savo gniaužtus, tad greitai sprukau į šalį, bet vaikinas ir vėl išdygo prie manęs ir suėmęs už liemens pervertė mane per savo galvą. Visų kūnų trenkiausi į grindis ir ėmiau gaudyti orą. Skaudėjo visus raumenis, bet vis tiek pakilau iš savo vietos. Taip lengvai jam nepasiduosiu. Lėtai žengiau prie jo ir pasilenkusi sudaviau jam į veidą, jis žengė žingsnį atgal, o aš į priekį vėl jam trenkdama, bet šį kartą jis sulaikė mano abi rankas ir prisitraukė mane prie savęs.

-Gana, tu jau ir taip ganėtinai susižeidei,-sumurmėjo jis mane supykdydamas. Bandžiau ištraukti rankas iš jo gniaužtų, bet Zayn tiesiog susinervinęs parvertė mane skaudžiai ant grindų.-Juk sakiau gana ar nori rytoj nepakilti iš lovos? Reikia jausti ribas ir nepersitempti.

Man tai buvo nė motais. Neklausiau jo ir toliau spurdėjau jo glėbyje, kol Zayn tiesiog grubiai neprispaudė savo lūpų prie manųjų, taip pagaliau mane nuramindamas ir priversdamas dabar norėti visai ko kito.

papaišykit nuomonių, pasistengiau parašyti ilgesnę dalį :)



All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now