Untitled Part 32

2.3K 147 8
                                    

*Po mėnesio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


*Po mėnesio

Teko išsirašyti iš universiteto, nes prasidėjo ruduo, o viskas kas šiuo metu vyksta yra man gyvybiškai svarbu. Neturiu laiko studijoms, kai mano gyvenimas yra pilnas netikėtumų ir mirtinų posūkių.

Su Harry jau pradėjome "susitikinėti", kaip buvo ir planuojama pagal planą. Pastebėjau jog aplink mus dažnai sukiojasi keli vyrai, kurių veidai vis keičiasi bandydami nesukelti įtarimų.  Zayn kiek galėjo tiek mane išmokė, bent apsiginti galėsiu ir be ginklo pagalbos. Jo ir Kerės vestuvių data pasikeitė. Po kelių savaičių jie susituoks, bet tai tikrai neįvyks, nes ir tai jau esu suplanavusi.
Kalbant apie mamą, ji jaučiausi iš ties geriau po paskutinio mano apsilankymo, kuris buvo prieš savaitę. Mano suteikti pinigai daktarams, tikrai daro stebuklus. Kaip sakoma "viskas šiais laikais remiasi į pinigus".

-Nemanai, kad tu visur maišaisi ir gali viską sugadinti, sukiodamasis aplink mane su Harry? Gali likti pastebėtas ir tik ne tau grės pavojus, bet ir tavo šeimai, Kerei,-atsidusau šukuodamasi savo susitaršiusius plaukus.

-Aš pats į tai įsivėliau ir pats galiu iš tai išsikapstyti. Gali dėl manęs nesijaudinti,-atsikrenkštė jis taisydamasis savo švarką ir ėmėsi savo plaukų.

-Tu man nė kiek nerūpi, bet tavo šeima bus į tai įvelta.

-Tiesiog greičiau susiruošk, nes aš jau vykstu į vakarėlį. Mėginsiu nusikabinti kokią blondinę ir vaidinti, kad puikiai praleidžiu laiką stebėdamas tave ir tą mulkį. Tikiuosi greitai viskas baigsis,-tarė jis padavęs man paprastą pilką suknelę.-Su ja bus tau žymiai patogiau.

-Ačiū ir saugokis,-šyptelėjau. Jam pasišalinus iš kambario, nusimečiau savo chalatą ir apsivilkau suknelę ilgomis rankovėmis. Prie šlaunies užsisegiau dirželį su glinklo dėklu, bei įdėjau mažą ginklą, kuris privertė nusipurtyti nuo sukelto šalčio.

Nužvelgusi save veidrodyje šyptelėjau ir sulaukusi Harry, su juo išvažiavome naujojo klubo link. Visada apsisaugau, kai išžengiu pro namų durų slenkstį. Pastebėjau, kad kartais būnu sekama ir dėl to manau, kad visada reikia būti pasiruošusi. Visos vietos taip pat gali būti spąstai. Keista, kad dar nieko neįvyko. Harry dar negavo įsakymu. Visas šis reikalas ima man nusibosti.

-Nemanai, kad šis klubas kiek per didelis?-nustebusi išlipau iš automobilio ir įsikibusi į Harry ranką ėmėme žingsniuoti jo link.-Beje į jį įleidžiami beveik visi.

-Iš ties truputį keista, bet manau tu kiek perdėdi,-raminamai šyptelėjo jis, bet man vis tiek čia kažkas ne taip.

Nieko neatsakiau, nes vis dėl to man reikia išlikti iš meilės leipstančią moterimi, bet manau, kad Hermis gali suprasti, nes jis tikrai žino, jog iš ties nesu tokia. Teks veikti Harry nežinant ir įsiplieksti, dėl kokio jo nors "blogo" poelgio.

Įžengus vidun, garsi muzika pasitiko mano ausis, alkoholio ir tabako tvaikas mano nosį. Visi žmonės dar buvo gana blaivūs ir dauguma nesitrynė į vienas kitą. Harry nusivedus mus prie baro, užsisakiau šalto citrinų skonio kokteilio, su šlakeliu tekilos, o garbanius bokalą alaus. Prie gėrimų mums davė traškučių, jei norėtumėme kažko užkąsti.

-Matai Zayn?-sušnabždėjau į ausį Harr'iui.-Niekur jo nepastebėjau.

-Jis sėdi viename iš balkonų viršuje su blondine, kuri dėvi rausvą suknelę,-atsigerdamas alaus sumurmėjo ir mestelėjo žvilgsnį į kairę. Nusekiau akimis paskui jį ir nužvelgiau nuobodžiaujantį juodaplaukį.-Jis kaip reikiant pasipuošė.

-Liepiau jam tai apsivilkti. Kostiumuoti vyrai labai patraukia moterų dėmesį,-nusišypsojau pakšteldama jam į skruostą.-Tada jie atrodo labai karšti, bei turtingi. Ypač kvailom blondinėm tai ir yra aktualu.

-Kitą kartą žinosiu, kaip greitai nusitempti kokią karštą merginą į lova,-sukikeno jis ir dabar man buvo metas apsimesti supykusia.

-Tu kvailys!-sušukau pakildama iš savo vietos ir išpildyma visą savo koktelio turinį ant Harry galvos.Jo veido mimiką prisiminsiu visą savo gyvenimą.-Kaip drįsti kalbėti apie kitas, kai esi su manimi? Taip ir galvojau, kad tu toks pats kaip kiti.

Griebusi savo rankinę, piktai braudamasi pro žmonių šokančią minią skubėjau tualeto link. Atsidūrusi jo viduje užsidariau vienoje iš kabinų ir ėmiau vaidinti kukčiojimą, kuris man puikiai sekėsi. Įsilašinusi akių lašų akis, taip vaidinau, kad verkiu. Jaučiau, kaip gadinasi mano tobulas makiažas.

-Ar tau viskas gerai?-pasigirdo merginos balsas ir tuksenimas į mano kabinos duris.

-T-taip,-sumikčiojau ir pravėrusi duris puoliau į merginos glėbį. Didžiavausi savo vaidyba.

Mergina buvo su trumpa suknele, bet jos šlaunies šone buvo matomas iškilimas, turbūt peilis arba ginklas. Vis dėl to Hermis įkliuvo į mano suregztą tinklą.

-Mačiau, kas nutiko su tuo garbiniumi. Ar nori pasipasakoti?-kalbėjo ji ir nusišypsojo.-Aš, Teri.

-Malonu, Karin. Jis kalbėjo apie kitą merginą būdamas čia, su manimi. Maniau, kad jis kitoks, bet jis tik ir te nori įsiversti mane į lovą,-sušniurkrščiojau nosimi ir nusivaliusi drėgnus skruostus papasakojau jai.

-Gal tu ne taip jį supratai?-bandė taisyti padėtį.

-Jei ir taip, tai ką man daryti? Aš juk apšaukiau jį,-nudelbiau akis į savo pirštus.-Gal dabar ir jis mane atstums?

-Aš tau galiu padėti,-nusišypsojo ji išsitraukadama peilį iš po suknelės.-Tau reikės vaidinti, o jis bandys tave išvaduoti iš mano gniaužtų.

-O man nieko nenutiks?-išsigandusi sušnabždėjau.

-Ne. Pasitikėk manimi,-tarė ji ir liepė man atsistoti nugarą į jos krūtinę.-Tiesiog vaidink alpstančią ir išsigandusia.

Ji užsidėjo kaukę. Staiga ji netikėtai pridėjo prie mano kaklo peilio ašmenis ir išsivedė moterų tualeto, surikdama ir atkreipdama visų dėmesį. Iš ties nebijojau to, ką ji žada daryti.

-Dabar taip!-sušuko mergina ir dar labiau prie mano kaklo prispaudė peilį.-Jei bent kas nors sujudėsite, jūs visi mirsit. Jos vaikinas lai žengia žingsnį į priekį ir maldauja jos pasigailėti.

Per klubą nuaidėjo klyksmai ir visi ėmė brautis išėjimo link. Kilo labai didelis sumaištis. Kruptelėjau, kai pasigirdo šūviai ir nekaltų žmonių kūnai krito ant grindų. Į ką po velnių aš įsivėliau?! Ir man tikrai dabar nereikėjo vaidinti išsigandusia, nes dabar ndt nežinojau, kaip viskas pakryps.

★★★★Atėjo vasara ir aš aptingau rašyti dalis. Nors ir kirmyju namuose, bet jaučiuosi pavargusi. Į galvą nešauna jokios įdėjos, todėl pagreitinau istorijos tempą ir nusprendžiau pagal jūsų norus padaryti daugiau veiksmo ir viską iš ties pasukti įdomesne kryptimi. Tikiuosi nenuvilsiu♥♥♥♥ Ačiū už visus vote ir com :**** ★★★★★

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now