-Padėti?
Pakėlusi akis pamačiau Zayn, kuris ištiesė man savo ranką. Ją suspaudusi atsistojau ir šyptelėjau.
-Ačiū,-tariau.
-Ką veikei ant mokyklos grindų?-paklausė juodaplaukis.
-Ilsėjausi,-nedrąsiai tariau.
-Tam juk yra daugybe suoliukų,-nusijuokė jis.-Skubėkim į pamoką, nes Mr.Melkin mus nudės savo žvilgsniu.
Nusijuoke patraukėme į pamoką ir atsisėdome kartu į vieną suolą. Pakėlusi antakį pažvelgiau į rudaakį.
-Negaliu sedėti su gražiausia mergina?
-Aš nesu gražiausia, Malik. Jei nori sedėk.
-Taip tu nesi gražiausia,-patylėjas tarė.-Tu nuostabiausia.
Tylėjau. Tik jis man iš visų vaikinų pasakė komplimenta. Šyptelėjau. Jaučiausi laimyngai nors ir žinau, kad už tai Kerė suknežintų man galvą.
Prisiminusi ją apsidairiau po klasę ir atsipūčiau, kai supratau jog jos čia nėra.
Pasibaigus pamokoms palikau kambaryje kuprinę ir įlipusi į autobusą nuvažiavau į darbą. Šį kartą apsirengiau kiek atviresnius šortukus, maikutę su iškirpte ir sportbačius patraukiau darbuotis. Stengiausi užsidirbti šiek tiek arbatpinigių ir man pavyko, kai sušlapinus savo maikutę per ją persišvietė mano juoda liemenėlė. Pataikęs progą vienas vaikinas už šortų užkišo man šimtinę. Dirbtinai nusišypsojau pasitraukiau nuo jo ir ėmiausi kitos mašinos.
Pasibaigus darbui Eliotas pasisiūlė mane pavežti.
-Aš tik persirengsiu ir galėsime važiuoti,-šyptelėjau.
Jis linktelėjo ir aš nuskubėjau į persirengimo kabiną. Numetusi savo šlapius drabužius užsitempiau džinsus ir užsimaukšlinusi marškinėlius išėjau į kiemą, kuriame stovėjo jo juoda audinė. Ilipusi į vidų atsisėdau ir užsisegus diržą pajudėjome iš vietos.
-Ką veiksi po darbo savaitgalį?-paklausė Eliotas.-Gal norėtum išgerti kavos?
-Manau laiką praleisiu su Leila, kuri turi grįžti iš globėjų. Tad kitą savaitgalį būsiu laisva,-nusišypspjau.
-Tada sutarta. Šeštadienį atvažiuosiu tavęs paimti 20h. O dėl darbo nesijaudink visos dirbsit iki 17h.
Linktelėjau. Pasitikėjau juo, nes jis buvo lyg mano senas bičiulis, kurio labai pasiilgau. Nieko nenutiks jei su juo susitksiu. Palikes mane prie šalikelės patraukiau į vaiknamį. Begalvodama atsitrenkiau į kažkokį vaikiną. Pakėlusi akis pamačiau garbanas ir žalias jo akis. Atpažinau jog tai Harry, Zayn draugas.
-Atsiprašau,-tariau ir jau norėjau pasitraukti, bet jis užstojo man kelią.
-Sveika gražuole. Ar nenorėtum į vakarėli, taip pat ten bus ir Zayn?-išsiviepė jis.
-Aš nevaikštau į tokias vietas, tad iki.
Apėjusi jį nupėdinau į kambarį ir griuvusi į lovą nulūžau.Rytas
Pramerkusi akis suspiegiau, kai prieš mane išdygo neaiški figūra. Patrynusi akis sumirksėjau ir pamačiusi kas tai šokau iš lovos ir apkabinusi Letė ėmiau spiegti, kaip beprotė.
-Nusiramink, nes atlėkusi budėtoje ims pisti protą ir aiškins tasykles kurias girdžiu kas supistą dieną, tu maža maniake,-rimtai tarė.
Tvyrojo tyla ir po kelių minučių, kaip debilės ėmėme kvatoti. Garsus beldimas nutraukė mūsų juoką. Atidariusi duris už jų stovėjo Eliotas. Sutrikusi žvelgiau jam į akis.
-Atvažiavau tavęs paimti į darbą. Buvo pakeliui. Tad ruoškis,-nusišypsojo jis.
-Kas šis gržuoliukas?-išdygusi tarė Letė nužiurinėdama jį.
-Jis mano viršininkas,-šyptelėjau.-Užeik.
Įleidusi jį į vidų, ištraukiau iš spintos džincus, bei marškinius nuskubėjau į vonią. Nusipraususi apsirengiau, susišukavau savo plaukus ir pasidažiusi išėjau iš vonios. Letė flirtavo su mano viršininku ir net to nesigėdijo.
-Hm,-atsikrenkščiau atkreipdama jų dėmesį.-Aš jau pasiruošusi.
-Kai grįši tu turėsi paaiškint apie savo pasikeitimus,-nusišypsojo Letė nužiūrėjusi mane tarė.
Pasiėmusi rankinę su Eliotu išskubėjau į apačią. Įsėdusi į mašiną užsisegiau diržą ir stebėjau kelią.
Po akimirkos buvau prie pastato kuriame dirbau. Išlipusi iš mašinos su šviesiaplaukiu nukurnėjau į vidų.
-Ačiū, kad pavežei ir atsiprašau už savo draugės elgesį,-sustojusi prie persirengimo kabinos susigėdusi tariau.- Nenoriu, kad vargintumeisi mane pavežti pirmyn bei atgal.
-Tai manęs nevargina,- nusišypsojes priėjo arčiau manęs ir užkiso plaukų sruogą už mano ausies.-Sekmės darbe.
Sustingusi stovėjau, kol manęs į kabiną neįtraukė Sofija.
-Juk sakiau jog tu jam patinki, tad susitvardyk ir persirengusi imkis darbo,-šyptelėjo ji.
Padariau kas liepta ir baigusi darbą apsidairiusi išsliūkinau iš pastato. Prie manęs sustojo juodas motociklas ir jį gerai atpažinau tai Zayn.
-Sėsk pavešiu,-nusišypsojo ir nusiėmes savo šalmą man jį uždėjo.
Iš džiaugsmo ir nekantrumo užšokau ant motociklo ir apglėbusi jį per liemenį padėjau galvą jam ant peties. Jaučiau kai jo kūnas ima virpėti nuo juoko. Staiga jis atsisuko ir jo veidas buvo taip arti manojo. Sutrikau nuo jo artumo. Mano širdis ėmė greitai daužytis mano krūtinėje, o kvėpavimas padažnėjo. Jaučiau jo svaiginantį kvepalų kvapą susimaišiusi su mėtinėmis cigarėtėmis, nuo kurių man svaigo galva. Pabučiuok mane, sušnibždėjo pasamonė. Susivokusi, kad lenkiuosi arčiau jo, staigiai patraukiau galvo nuo juo peties ir atsisėdau tiesiai.
-Važiuok,-sumurmėjau.
Jis linktelėjes užkūrė motociklą ir mes nurūkome saulėtomis gatvėmis. Tarp mūsų tvyrojo įtampa, kuri vedė mane iš proto, tad atvyke į vietą greitai nušokau nuo motociklo,atidavusi jam šalmą padėkojau ir nuskuodžiau į savo kambarį. Uždariusi duris nuslydau nugara jomis ir atsisėdusi ant žemės atsidusau. Ką pogailais aš sau galvoju!? Jis man tikrai nepatinka!
-Dabar aiškink kas vyksta tarp tavęs ir Malik!?-sucypė blondinė spirdama man į pilvą.
YOU ARE READING
All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTA
Fanfiction1 Sezonas: All Or Nothing 2 Sezonas: Better Off Alone BAIGTA Koverį darė @ErniTommo