Untitled Part 36

2.3K 136 0
                                    

Sėdėjau savo kambaryje ir mąsčiau apie tai, kas įvyko su Liam. Nesuprantu savęs. Taip Liam yra mielas vaikinas, kuris tikrai manęs neiskaudintų, bet juk širdžiai neįsakysi. Tarp manęs ir Zayn viskas gerai, bet jo elgesys mane glumina ir varo į neviltį. Be to jo kambaryje buvo Kerė ir aš nežinau ką jie ten veikė. Jei taip ir toliau aš isprotėsiu... Uhh neišsigalvok nesąmonių, viskas bus gerai, tiesa? Nuvijusi mintis šalin, persirengiau naktinius ir atsiguliau į lovą.

Naktį mane pažadino kažkieno prisilietimas, dėl kurio prabudau. Mano kūnas įsitempė, kai kaži kieno ranka palietė mano taliją.

-Ššš, čia tik aš,-sušnabždėjo iki kaulų pažįstamas balsas, kuris nusiuntė per mano kūną begalę šiurpuliukų.

-Zy,-atsidusau, kai jis švelniai palietė mano kaklą savo lūpomis, taip mane sujaudindamas.

Aiktelėjau, kai jo liežuvis glamonėjo mano kaklą, kartais švelniai sukasdamas mano odą. Stengiausi susilaikyti nesudejavus, bet kai jo pirštai atsirado po mano kelnaitėmis, suaimanavau. Jis lėtai trynė mano klitorių taip mane labiau jaudindamas. Staiga vienas jo pirštas atsidūrė manyje ir ėmė po truputį judėti, taip išprašydamas iš manęs dejonių virtinę.

-Tu tokia pasiruošusi man,-dusliai tarė jis ir ištraukęs ranką iš mano kelnaičių, jas pašalino nuo mano kūno.

Po kelių sekundžių jis buvo ant manęs, o paskui pajaučiau jo pasididžiavimą savyje ir garsiai suaimanavau. Jis ėmė lėtai manyje judėti, taip mane varydamas iš proto ir erzindamas. Suurzgiau ir apverčiau mus taip atsidurdama viršuje. Ėmiau greitai judėti, o kai pavargau judinau klubus. Zayn garsiai dejavo ir suėmęs mano klubus ėmė greitai judėti.

Gilus atodūsis paliko mūsų lūpas, kai pasiekėme viršūnę. Sukritę vienas šalia kito, giliai kvėpavome. Kai jaučiau jog tuoj nulūšiu, sušnabždėjau:

-Myliu tave...

Į tai atsakymo nesulaukiau.

#Rytas

Prabudau viena. Ir vėl jis palieka mane vieną, kai tikrai būtų mieliau jį pamatyti ryte su nuostabia šypsena ir rytiniu gundančiu balsu.

Persirengusi, papusryčiavau ir išskubėjau į mokyklą. Šiandien jaučiau jog atsitiks kažkas blogo. Bandžiau nusiraminti, bet kai atėjo paskutinė pamoka, atsidusau.

Nuskambėjus skambučiui, išbėgau ir staiga sustojau kai pamačiau minią susirinkusių žmonių. Kai jie visi mane pamatė prasiskyrė man takas ir net nenusistebėjau jog jo viduryje stovėjo Kerė.

Staiga iš kažkur pasigirdo garsus aimanavimas ir visi pakėlę galvas sužiūro į platų ekraną per, kurį rodė mane ir Zayn. Aiktelėjau jog aš čia vaizduojama kaip kekšę kuri pati lipa ant kito. Visi ėmė mane apšnekinėti, bet aš buvau stipri.

-Pagaliau jums įrodžiau kokia yra mūsų nekaltutė Karin. Taigi kaip jautiesi lipdama ant mano vaikino?-karčiai tarė Kerė.

-Pirma jis jau seniai tave metė, o antrą jis yra mano vaikinas, tad nyk man iš akių kol nenuroviau tavo blondiniškų karčių!-spjoviau.

-Cha! Manau jog Zayn pats pasakys tiesą,-nusikvatojo ji.

Ką ji čia nusikalba, juk ir taip aišku kad Zayn patvirtins mano pusę. Iš minios atėjo su šypsena Zayn ir tai mane išgąsdino.

-Mielasis,-tarė ji ir ištiesė ranką.-Ateik.

Nesitikėjau to, bet mano Zy priėjo prie jos ir įsisiurbė į lūpas.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now