Untitled Part 7

2.8K 143 1
                                    

Nustebau, kad Harry antras vaikinas su kuriuo pasilikau miegoti.

-Nejau mes darėme tai?-paklausė, o aš sukikenusi linktelėjau.-Nežinojau jog tu grįžai.

-Niekam to ir nereikia skelbti,-tariau.-Aš vis dar turiu mintį išvykti.

-Oh,-atsiduso jis ir pasiražė.

Jo kūno raumenys man tikrai ima patikti. Perbraukusi per jo draugelio formos tatuiruotę šyptelėjau.

-Aš ir noriu tokios.

-Manau, kad tu jų pakankamai turi,-tarė jis ir nužvelgė mano rankas.

-Man tai yra mažai, bet tuoj tave jomis pralenksiu ,-sukikenau ir pakilau iš lovos.

Nesigėdijau savo nuogo kūno. Apsivilkusi naują komplektuką užsimečiau Harry marškinius ir užsisegiau kelias sagas.

-O tu ir pasikeitus,-tarė su nuostaba balse.-Žinoma į gerąją pusę. Atrodai karštai.

-Ačiū, o dabar kelkis jei nori kažko pasigaminti,-tariau ir mestelėjau jam jo trumpikes.

Apsivilkęs jas ir užsimetęs džincus patraukė paskui mane laiptais žemyn į virtuvę.

-Ką manai apie blynus?-paklausiau į jį atsisukus.

-Nesvarbu kas, svarbu valgoma,-nusijuokė jis ir atsirėmė į spintelę.

-Na gerai,-atsidusau.-Surask dubenį ir miltus, o aš cukrų ir kiaušinius.

Vius produktus sudėję į krūvą abu ėmėmė maišyti tešlą. Iš ties buvo sunku tai daryti kai tešlą mes maišėm abu.

-Jei maišai tešlą, tai daryk tai vienas,-sukikenau ir atsitraukusi nuo jo pažvelgiau į miltus.

Griebusi saują miltų sucypiau ir Harry atsisukus mečiau į jo veidą miltus. Virtuvę užpildė mano garsus juokas. Staiga Harry rankos griebė už mano liemens ir parvertė mane ant žemės.

-Atsiimsi,-sukikeno jis ir apžergęs mano liemėnį griebė pakelį miltų ir ėmė juos purtyti ant mano veido, bei krutinės.

Abu kvatojomos kol Harry nepriglaudė savo lūpų prie manųjų. Jo rankos nuvalė mano miltuotus skruostus ir tada jo rankos suėmė mano užpakaliuką. Iš mano burno išėjo aimana, kai jis su tarpkoju pasitrynė į mane. Viena jo ranka palindo po mano kelnaitėm ir patrynė mano klitorių.

-Harry,-sudejavau ir savo smakrą panardinau jo kaklo įlenkyje.

-Aaham,-atsikrenkštė duslus balsas nutraukdamas mano ir Harry puikią vietą.

Atsitraukėme su Harry vienas nuo kito ir atsitojome. Harry rankos apsivijo mano liemenį taip parodydamas Zayn jog aš Harr'io. Ahh tai nervina, kai žmonės mano jog aš esu jų nuosavybė.

-Įdomu ką apie tai galvos Louis, kai jam apie tai praneš Kerė,-tarė kiek susiraukęs ir žvelgdamas į Harry. Nejau jis pavydi?-Jam nepatiko, kad jo namuose dūlkiniesi su vaikinais.

-Savo mielajai sužadėtinei pasakyk, kad galiu peršauti ir kitą jos koją,-šyptelėjau.-Hm, o tu po šiuo stogu su Kere nesiduodi?

-Tai visai jas kitas,-tarė Zayn.

-Tu peršovei Kerei koją?-nustebęs ištarė Harry, tad linktelėjau.-Ji to verta.

-Tu stebini mane,-sukikenau ir atsirėmiau į jį.-Ko dar apie tave nežinau?

-Hmm, jei nori sužinoti eime į dušą,-pakėlęs antakį šyptelėjo.

-Uhh. Tramdyk savo liežuvį Hazz,-stumtelėjau jį šonan ir patraukiau prie dubens su tešla.-Jei būsi geras, po pusryčių leisiu tau mane išdulkinti.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now