Untitled Part 4

2.8K 150 1
                                    

Staigiu judesiu nustūmiau Zayn nuo savęs, ir stipriai jam tvojau.

-Nemanyk jog, kad kai esu girta negalvoju!-sušukau.-Aiškiai liepiau tau nesiartinti prie manęs!!

-Aš ir nesiartinu, tik išgirdau jūsų pokalbį su Liam,-tarė kiek piktokai.-Manau jog aš galėčiau tau suteikti to ko tu nori.

-Svajok, jei ir liktum šiame pasaulyje vienintelis vyras aš pasitenkinčiau su savo ranka,-šyptelėjau ir dar kartą jį stumtelėjusi išėjau į galinį kiemą.

Stovėjau ir stebėjau visus. Jie buvo laimingi, turėjo viską. Bet aš neturiu nieko, tik save. Juk neturiu tėvų, o Louis turi savo reikalų. Bet aš susitvarkysiu pati. Aš stipri.

Netoli manęs atsirėmęs į sieną stovėjo Zayn. Jis rūkė ir tai privertė mano burną išdžiūti. Man labai reikia savo elektroninės, bet ją palikau viešbutyje.

kad ir kaip nenorėjau priėjau prie Zayn ir jis pakėlęs antakį pažvelgė į mane.

-Negalvok jog kažkas keičiasi. Tiesiog duok cigaretę,-tariau.

Jis kiek nustebo, bet ištiesė pakelį su metinėm cigaretėm. Paėmusi vieną įsidėjau ją tarp lūpų ir Zayn pasilenkęs ją uždegė.

-Ačiū,-tariau ir paėjau kiek toliau nuo jo.

Žvelgdama į tamsėjantį dangų išpučiau dūmus. Tai buvo kur kas geriau. Lauke jau buvo įžiebti žibintai, kurie padarė atmosferą labiau romantišką, kuri mane vertė vemti. Romantika ne man. Ji man nepatinka. Svarbu yra tik geras seksas, per kurį išsikrauni. Niekada nemaniau jog tai aš naudosiuosi vaikinais, kaip žaislais. Išpūtusi paskutinius dūmus iš plaučių, užgesinau surukytą cigaretę.

Apsižvalgiusi aplink, nukaukšėjau į pavėsinę ir atsisėdau prie stalelio. Išgėrusi vieną taurę šampano, užsikėliau koją ant kojos ir pajaučiau kažkieno žvilgsnį. Pasukusi galvą į šoną pamačiau karštą vaikiną, kurio akys lakstė po mano kūną.

-Patinka ką matai?-garsiai tariau ir nusišypsojau. Akies krašteliu pamačiau Zayn stovintį prie pavėsinės įėjimo, jis buvo kiek susiraukęs.

Pažaiskime,-tarė pasąmonė ir aš sutikau. Lėtai pakilau nuo kėdės ir lėtai kraipydama klubais patraukiau prie to pačio vaikino, kuris rijo mane akimis.

Atsisėdusi ant stalo krašto, koją užsikėliau ant kojos ir lėtai jam žvelgti į mano labiau apnuogintas kojas.

-Kuo tu vardu?-paklausė jis nurydamas susikaupusias seiles.

-Šiąnakt būsiu tau Ina,-šyptelėjau ir rankomis perbraukiau per plaukus.-O tu?

-Markas,-greitai tarė ir pasisodino mane ant savo kelių.

Nusišypsojau ir pasilenkusi arčiau jo, suliečiau mūsų lūpas. Nesitikėjau, jog šis vaikinas bus toks aistringas. Jo ranka glostė mano koją ir ji kilo vis aukščiau. Mūsų liežuviai greitai judėjo ir tai mane varė iš proto. Staiga jo ranka patrynė mano klitorių, taip išprašydamas iš manęs tylią dejonę.

-Eime,-sukikenau ir ėmiau ji temptis.

Mačiau kaip Zayn piktas žvilgsnis mus nelydėjo į vidų. Staiga vaikinas paėmė mane ant rankų ir ėmė nešti laiptais viršun. Kai atsidūrėme kambaryje jis mane paleido ir ėmė nusirenginėti. Nusiavusi aukštakulnius nusviedžiau juos šalin. Visus aksesuarus nusiėmusi atsisegiau suknelę ir leidau jai nuslysti mano kūnų žemyn.

Abu kritę į lovą ėmėmės darbo. Mano kambarys prisipildė garsiomis aimanomis ir net vaikino šauksmais. Kai viskas buvo baigta, vaikinas užmigo, o aš tiesiog išlipau iš lovos ir apsivilkusi juodas kelnaites, bei liemenėlę, ant viršaus užsimečiau juodą bliuskute iki bambos ir išėjau iš kambario.

Man nerūpėjo, ką sakys kiti. Mano kūnas yra puikus tad jo nesigėdiju ir jį rodau bet kam. Nusileidusi basomis pėdomis į virtuvę isipyliau stiklinę vandens ir ėmiau jį gurkšnoti. Po gero sekso man būtina parūkyti ir tai reiškia jog turiu susirasti Zayn. Gaila jog nepažįstu visų žmonių, kurie čia yra.

Išėjusi į lauką stovėjau šešėlį ir akimis ieškojau Zayn. Jis stovėjo toje pačioje vietoje, kur aš jo buvau paprašius cigaretės. Zayn akys sutiko mano ir aš jam žvilgsniu parodžiau jog mane sektų. Įėję į vidų atsisukau į jį. Jo žvilgsnis nukrypo ties mano apranga. Mačiau jog jis rijo mane akimis, tai mane privertė nusišypsoti.

-Ar gali duoti dar vieną cigaretę? Man verkiant reikia jos po gero sekso,-sudejavau, taip jį erzindama.

-Jei ką gal prireiks,-tarė jis ir padavė dvi cigaretes.

Užsidegusi cigaretę, įtraukiau ir išpučiau dūmus. Atsidusau.

-Kur kas geriau,-tariau ir nupėdinau į virtuvę, o Zayn ėjo iš paskos.

Užšokusi ant stalo padėjau ant jo užpakalį ir išpučiau dūmus. Įdomu kas būtų nutikę jei manęs nebūtų pagrobe... Turbūt būčiau verkusi visą savo gyvenimą ir dabar atrodyčiau labai pažeidžiamai. Kad ir kaip keista, bet mano manymu man patinka kokia dabar esu.

-Nuo kada pradėjai rūkyti?-paklausė Zayn apie kurį visai buvau užmiršus.

-Prieš du metus. Tai atpalaiduoja,-gūžtelėjau pečiais.

-Iš kur tiek tatuiruočių ant tavo kūno?

-Padarė. Man jos patinka,-tariau ir užgesinusi nuorūką numečiau ją ant žemės. -Turo kažką prieš?

Jis tik papurtė galvą. Nušokusi nuo stalo lėtai praėjau pro Zayn. Bet gretai sustojau ir atsisukau atgal.

-Gal žinai kur yra laisvų kambarių?-kilstelėjau antakį.

-Gali miegoti antro aukšto svetainėje, ten yra sofa.

-Parodysi kelią?-paklausiau ir šiuo metu norėjau sau vožtelti. Iš kur jis gali žinoti kur viskas čia randasi.

Bet jis linktelėjo, taip mane nustebindamas. Aš patraukiau lipti laiptais viršun. Jaučiau Zayn žvilgsnį į mano sėdynę, bet man nerūpėjo. Lėtai ėjau pro savo kambarį ir staiga jos durys prasivėrė. Iš jo išlindo pusnuogis Markas.

-Mažute, kodėl nepasilikai lovoje?-sumurkė jis.

- Gal todėl jog su vaikinais nemiegu?-tariau klausimai.

-Tai kaip suprast mūsų seksą?

-Mūsų?-nusijuokiau.-Aš tavimi pasinaudojau. Tu geras lovoje, bet tik tiek. Man vaikinai tik vienkartiniai nuotykiai. O dabar malonėk išeiti iš mano kambario.

Įėję į vidų vaikinas apsirengė ir ruošėsi eiti, bet aš sugriebiau jo už rankos ir trumpam įsisiurbiau į jo lūpas.

-Tikiuosi dar kada susitikti,-nusišypsojau.-Buvo gera.

Kai jis išėjo iš kambario, visai buvau pamiršus apie Zayn ir nusiėmusi bliuskutę ją numečiau šalin. Atsisukusi sutikau Zayn išplėstas akis. Taip jį turėjo nustebinti mano krūtų forma, kuri labai paaugo per tuos metus.

-Visai buvau pamiršusi jog tu esi čia,-tariau.-Dabar gali eiti, ačiū.

Zayn suėmė mano riešą ir atsuko į save. Nieko netardamas jis suglaudė mūsų lūpas ir apsivijo rankomis mano liemenį, taip mane labiau priglausdamas prie savo kūno.

All Or Nothing [Z.M fanfiction] BAIGTAWhere stories live. Discover now